לפני מספר חודשים חיפשתי שמלת כלה בהתרגשות שיא , לקח לי המון זמן למצוא את השמלה המיועדת שאליה התחברתי ... את השמלה הזו מצאתי אצל המעצבת ענבל דרור אשר מוכרת את שמלותיה בארץ ובחנויות ...בוטיק לכלה בכל רחבי ארה״ב. כשניגשתי לברר בחנות באל איי(במקום שאני מתגוררת) לגבי אותה שמלה , נאמר לי בחנות לאחר בירור מול אנשי הקשר של ענבל דרור בארץ ששמלה זו אינה קיימת בקולקציה והכינו אותה אך ורק לתצוגה ב2018 בניו יורק.
לא ויתרתי וביקשתי מגיסתי לצלצל לסניף בארץ ולברר על אותה שמלה.
כאשר צילצלה אליהם ממספר ישראלי ווידאו שאכן החתונה בארץ אישרו שהמחיר 14,500 ש״ח עבור אותה שמלה. ביקשתי מגיסתי שתבקש מהם את המחיר באימייל (למען הסר ספק שלא יעבדו עלי;) וכך גיסתי עשתה.
מכיוון שאני חיה בלוס אנגלס, התקשתי לטוס לארץ רק כדי למדוד שמלה וביקשתי מגיסתי שתשאל האם יכולים לשלוח לי את השמלה למדידה בלבד כאשר אני יממן את עלות השליחה . (הבוטיק שבו מחזיקים ״ענבל דרור״ אמרו לי שעושים את זה לא מעט עם שמלות שלא קיימות בארה״ב ואכן ״ענבל דרור״ מבצעים שליחה על חשבון הלקוח.)
לכשגיסתי ביקשה נאמר לה שלא ניתן לעשות משלוח וכמו כן גם חלה טעות במחיר והשמלה תעלה כ30,000 ש״ח !(כששמעו שמדובר בכלה מארה״ב פתאום המחיר השתנה🤷🏻♀️) לאחר ויכוחים רבים הסכימו לכבד את המחיר ששלחו בפעם הראשונה באימייל ... (ש״ח14,500) מזל שביקשתי לקבל מחיר באימייל 🤣
כשסיימנו את הויכוח והבנתי שהמחיר תואם לכיסי הזמנתי כרטיס טיסה לארץ לשבוע בלבד כדי לסגור שמלת כלה.
הגעתי לסניף של ענבל דרור בת״א מדדתי את השמלה המיועדת והיא היתה פשוט מושלמת . נאמר לי שתופרים אחד לאחד מאפס ויקחו ממני מידות לכשאחזור בחודש ספטמבר(החודש של החתונה) השמלה תהיה מוכנה וישארו רק שני מדידות נוספות לתפירות אחרונות. הייתי מוכנה לחתום לסגור ולצאת לדרך ובשאלה תמימה לפני הסגירה שאלתי: אוקי אז כמה מקדמה צריך לשים מתוך 14,500 ש״ח ?
הבחורה שישבה איתי הרימה גבה וענתה ; 14,500 ?! מה פתאום !! מי אמר לך את המחיר הזה ?? ממש זה לא המחיר ... ולבסוף כמוך קינחה בגיחוך. המחיר הוא 18,000 לפני מע״מ
ואני בהלם; אבל זה מה שאמרתם בפירוש לגיסתי יש את המחיר באימייל .
הבחורה ; אין סיכוי חמודה אלה לא המחירים שלנו.
בצער רב יצאתי מהבוטיק בהרגשה ששוב מנסים לרמות אותי , מאוכזבת מההתנהלות הנוכלית מולי ושגרמו לי לטוס סתם.
יום למחרת מקבלת שיחת טלפון מענבל דרור ; רנה החלטנו לכבד את המחיר שנאמר בהתחלה אם הינך עדיין מעוניינת. באינטואיציה הפנימית לא רציתי שום קשר אליהם אך לא היתה לי ברירה לא היה לי זמן לחפש שמלת כלה חדשה ואחרי הכל ננעלתי על השמלה הזו לאחר חיפושים רבים .
הגעתי שוב לסניף בת״א שמתי מקדמה 4,500 אלף ש”ח לקחו ממני מידות ויצאתי מאושרת שסוף סוף יש שמלה!
הראתי לאחותי את השמלה המיועדת ואחותי כנגד שולחת לי צילום מסך של כתבה ״על כך שענבל דרור העתיקה שמלה של ורסצ’ה מתצוגת 2017 . תנחשו איזה שמלה זו היתה?? כן כן אותה שמלה מיועדת שכל כך אהבתי . שענבל דרור מתגאה שציירה אותה והגתה אותה בראשה כאמנית. ואני לתומי חשבתי שהיא כל כך מוכשרת כדי ליצור שמלה כל כך יחודית חח.
עברו מספר חודשים , ספטמבר הגיע וגם אני הגעתי לארץ להתחתן 😀
התחנה הראשונה שלי - כמובן ענבל דרור . הגעתי למדידה הראשונה שלי קיבלה אותי בחורה בשם מריון(מקסימה ומקצועית) נתנה לי כמה טיפים ; כמו לא להשתזף בגלל שקיפות השמלה כדי שלא יהיו הבדלי צבעים. ( תכננתי להשתזף כי אני הכי יפה בשיזוף אך ויתרתי כי שמלת הכלה המיוחדת שלי יותר חשובה לי)
הגעתי למדידה שניה ואחרונה(הכי חשובה) בפעם הבאה אצטרך לאסוף את השמלה יום לפני חתונתי כפי שקבעו בענבל דרור.
אני לא אוהבת לאחר , הגעתי 10 דק לפני . ממתינה בסבלנות , עברו 25 דק נאמר לי שהשמלה בדרך מאשדוד ותכף מגיעה . עוברת שעה , מתנצלים בפני השליח מאחר השמלה עדיין בדרך .
בקיצור עוברת עוד שעה. ועוד חצי שעה . המתנתי לשמלה שעתיים וחצי כאשר יש לי מיליון סידורים על הראש לפני החתונה , אבל הרגעתי את עצמי ונשארתי באנרגיות חיוביות .
כאשר השמלה שלי הגיעה , מריון המודדת שלי כבר עברה לכלה אחרת ואותי קיבלה חגית (אותה לא הכרתי) חגית קראה לתופרת שתשים לי סיכות היכן שתגיד להוספת עבודות יד , ביקשתי טשטושים קלים אך יחד עם זאת לשמור על אותנטיות של השמלה , אחרי הכל לא לחינם לא השתזפתי ;)
ביקשתי שיעשו לי פתחים בשמלה כפי שהיה בשמלה המקורית שמדדתי וכפי שמראים בתצוגה.
ביום חמישי החתונה , ברביעי אמורה לעשות צ’ק אין במלון המהמם שלי בנתניה אחרי כמה סידורים בת״א . תכננתי להנות קצת מהמתקנים במלון המפואר והסוויטה הנשיאותית ששכרתי בפעם הראשונה בחיי וכמון בערב מקווה , התרגשות שיא...
ביום שלישי מצלצלים להודיע לי שאצטרך להגיע לאשדוד על מנת לאסוף את השמלה , אני כמובן לא מסכימה זה לא היה ההסדר ויש לי גם המון סידורים ותוכניות ליום רביעי ולא תכננתי לבזבז את היום בפקקים מת״א-אשדוד ומאשדוד-נתניה. נאמר לי שלא יהיה אף אחד בסטודיו ולא יהיו תופרות אך אני התעקשתי ולבסוף הסכימו לאיסוף מת״א .
הגעתי ברביעי על הבוקר לסטודיו בת״א - הסטודיו היה שומם , מריון המודדת היתה בסטודיו לבדה . מודדת את השמלה לראות שהכל כשורה . אוי לא השמלה הדוקה מדי , נראת כאילו שמלה שונה , לא שלי לא אני , מכוערת , הוסיפו לי מלא עבודות יד וזה היה נראה כמו חיתול , החזה היה נראה ענק הכל נראה עקום. ונקיון שואלת ; עם מי עשית את המדידה האחרונה עם ענבל ? ואני; לא, מישהי אחרת עם משקפיים . מריון; חגית ?? אני ; כן.
אני רואה מבט מוזר על מריון ושואלת אותה ; מה התפקיד של חגית ?? היא גם מודדת ? ומריון המקסימה שלא יודעת לשקר עונה ; לא , היא לא מודדת היא עובדת פה . כך הבנתי שמדובר במזכירה ! היא זאת שלקחה לי את המדידה האחרונה והחשובה לפני חתונתי😤 היא זאת שקיבלה החלטה והדריכה אך התופרת מבלי שיש לה הבנה בתחום !!!!!
בוכה ונסערת מריון שולחת אותי לאשדוד לתיקונים יום לפני החתונה , לפני כן הייתי חייבת לעשות סידורים אחרונים לקחת שמלה שניה ממעצב אחר ובכל מקום פשוט פרצתי בבכי שלא היה ניתן לעצירה . וכך עד שהגעתי לאשדוד בערך ב1:30 .
קיבלה את פני ענבל דרור , בדיבור עממי של ״כפרה נסדר לך את לא סומכת עלי...״ כאשר בכל סוף משפט היא מקנחת בפחחח וחחח...
אחרי המתנה של 40 דק מקבלים אותי למדידה וענבל בשקר מר אומרת ״נו בטח הרסו לי את היצירה שלי״ תורידו לה את כל העבודות יד הסברתי לה שביקשתי גם פתחים בצידי הרגליים כמו בשמלה המקורית אך לא עשו לי והיא בתגובה ; ״מה הבעיה ״ ומתחילה לגזור על גופי את הפתחים בצורה מרושלת .
אני פושטת את השמלה והיא נשלחת לתיקונים ואני ממתינה שעתיים בחוסר פוקוס כי לא הספקתי את כל הסידורים ואולי גם אאחר למקווה שלי והפחדים שהשמלה לא תצא לשביעות רצוני .
נואשת ומיואשת מודדת את השמלה אחרי ״תיקונים״ הסתפקתי בכך שהיא תיראה בסדר כי לא היה לי עוד זמן לבזבז ... התפירה בפתחים היתה מרושלת ועקומה כאילו תפרה אותה יד לא מקצועית, העבודות יד ירדו לגמרי עכשיו באזור החזה רואים את הבטנה לגמרי בצבע גוף מה שלא רציתי . אך שוב אמרתה סבבה וביקשתי לצאת לדרכי שלא אאחר למקווה . כמובן לפני שמסרו לי את השמלה ביקשו שאשלים 10,000 ש״ח.
ביאוש וחוסר ברירה שילמתי ויצאתי לדרכי כאשר נתקעתי בפקקים 3 וחצי שעותת לנתניה .
הגעתי על הקשקש לנתניה , צ’ק אין ,מקלחת וטסה למקווה באיחור של חצי שעה . באסה . גם לא ניצלתי את הסוויטה הנשיאותית ..
ביום של החתונה מגלה שבנוסף להכל גם יש לי חתיכות שלא קשור לשמלה גזורות בעקמימות כאילו ילד שיחק במספריים . לצערי גם מצאתי את הטעויות האלו מאוחר יותר בתמונות . בושות . 14,500 אלף ש״ח וכך נראת השמלה .
אחרי התאוששות מהחתונה והחגים , יצאתי קשר עם ענבל באופן אישי והסברתי לה שאני מאוכזבת מההתנהלות מולי ומהתוצר הסופי עליו שילמתי 14,500 ש״ח שלא בצדק.
ציפיתי לאמפתיה אך ענבל תקפה אותי בכל החזיתות בטענה שהיא הכי טובה בארץ ללא עוררין וכו... ציפיתי לפיצוי כספי אך זאת עשתה ממני צחוק ואצטט ״נראה לך הגיוני שאחזיר חצי מהסכום 8,000 אלף שח??????״
כשהסברתי לה שיש לי אפשרות לבטל דרך האשראי האמריקאי ולקבל את מלוא הסכום בחזרה אל בכל זאת אני רוצה להיות פירית .
היא פשוט איימה עלי שתתבע אותי על כך.
מוסיפה חטא על פשע . לא מספיק שנשארתי עם עוגמת נפש אחרי חתונתי בגללה היא עוד מאיימת עלי בתביעה .
אישה הזויה , לא ברור איך הצליחה ואיך עדיין נשארת בצמרת אך מההתנהלות הזאת אפשר ללמוד שמדובר בעסק שנוהג בנואשות וחוסר אכפתיות כלפי לקוחות רגילות( לא סלבס) כמו כן גם מעתיקה מעצבי על מהעולם. אין בה לא כשרון ולא אותנטיות ולא מידת הגינות . מציעה לא להתקרב אליה !!! ניכר לעין שאין איכות במוצר ולא בשירות הלקוחות , סביר להניח שגם אין לעסק יציבות פיננסית אם לא מציעים החזר של אפילו לא אלף ש״ח רק כדי לתת הרגשה טובה לכלה שבחרה במותג.
מקווה שהסיפור שלי ימנע מכלות לעתיד את אותה עוגמת נפש 😔
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק