star share
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
דרך בן צבי 84, תל אביב יפו, ישראל
map
אזור מתן שירות: מרכז
דרוג הגולשים - מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 94
טוב מאוד
לפי 31 מדרגים

אודות וודנס Wedness

ארגון חתונה מקצועי, יעיל, וחכם שמלווה אתכם כל הדרך עד אחרי החתונה ומשאיר לכם עודף לירח דבש חלומי (השירות ללא תשלום )
 עוד
דרגו את וודנס Wedness
מאכזב
בינוני
טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

31 ביקורות וחוות דעת על וודנס Wedness.

סידור לפי   דירוג       תאריך
whatsapp envelope facebook

Tal
review gallery square
ברצוננו להמליץ המלצה חמה על חברת וודנס wedness ועל שרון המדהימה מוודנס. את וודנס גילינו במקרה בחיפוש אקראי ברשת כשחיפשנו אולם. אחרי פגישה אחת עם שרון הבנו שזה זה. שרון המקסימה והמ...דהימה ליוותה והנחתה אותנו לאורך כל התהליך, החל מבחירת האולם והספקים, ייעוץ והכוונה בכל דבר, גם דברים שלא הייתה מחוייבת אליהם כמו החינה והשבת חתן. שרון דאגה לאורך כל התקופה לכוון לייעץ להרגיע ולתת עצות נכונות. שרון ממש עשתה לנו סדר בכל הבלאגן שנקרא הכנות לחתונה וגם דאגה לנו למחירים טובים ולכוח מיקוח טוב מול הספקים. גם כשהחלטנו ללכת על צוות צילום שאינו מרשימת הספקים ה"רשמית" של ודנס שרון זרמה איתנו והייתה בקשר עם הצוות ודאגה שהכל יעבוד היטב ביום החתונה. שרון גם כחלק מהחבילה של וודנס התאימה לסיון איפור שיער מיוחד המתאים לבעלות שיער מתולתל ובזכותה זכינו להכיר את מתי רזניק המדהימה (שעליה המלצנו גם בנפרד). בחרנו גם לקחת את שרון כמפיקה בפועל של האירוע בערב החתונה ואנו חייבים לציין, שזו ההחלטה הכי טובה והכי חשובה שלקחנו בכל האירוע. שרון המהממת, עזרה סייעה תמכה וטיפלה בכל הבעיות והקשיים שצצו תוך כדי ואפשרה לנו להתרכז בדבר אחד בחתונה עצמה ולהנות מהרגע. שרון וחברת וודנס המשיכו וממשיכים לתמוך לכוון ולסייע גם לאחר החתונה, סייעו לנו להתמודד עם קשיים שצצו לאחר החתונה ועדיין נמצאים כאן בשבילנו. ממליצים מאוד לכל מי שרוצה חתונה מדהימה בראש שקט עם שירות פגז ומחירים נהדרים, לפנות אל שרון וחברת וודנס.
תאריך קבלת השירות: 08/05/18
אהבתי: היחס האישי התחושה המשפחתית הדאגה הכנה והאמיתית לכל צרכינו והשירות הוא מעל ומעבר! מומלץ בחום
לא אהבתי: שום דהר! מושלם!!
הערות לגבי המחיר: מחיר מעולה ותחרותי
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

Shani
review gallery square
התחתנו ביום חמישי, 23.2 באולם נסיה שבצומת ראם, את האולם ואת כל הספקים החשובים - איפור ושער, צילום, דיג'יי, והזמנות - סגרנו באמצעות וודנס חברה לאירגון והפקה חתונות Wedness. בשיחה מ...קרית בטלפון במהלך חיפוש האולם המושלם, מצאתי את שרון שהייתה הדבר שהציל אותי בארגון החתונה ועשתה לי סדר בבלאגן, הקשיבה לכל החפירות והתאימה את הספקים המושלמים לאירוע שהיה עשיר ומיוחד מאוד! ובמחיר משתלם ביותר... חשוב לציין שוודנס ושרון זמינים גם חודשים אחרי, ועל כל שטות שקשורה לחתונה הם על המשמר בשביל לסגור את כל הפינות :)
תאריך קבלת השירות: 23/02/17
אהבתי: את הרצון לעזור ולתמוך בכל שלב ארגון החתונה ולאחריה, את המסירות והקוליות =)
לא אהבתי: הכל היה מושלם
מחיר: 102,000
הערות לגבי המחיר: חבילות החורף שמציעה וודנס הן המשתלמות ביותר שיצא לי לשמוע עליהן.

Neta
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לוודנס הגענו דרך זוג חברים שהתחתנו שבועיים לפנינו ולכן עזרנו אחד לשני הרבה בהכנות ובהמלצות על ספקים. ההחלטה לארגן חתונה דרך וודנס הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו בדרך לארוע המיוחד שלנ...ו. שרון קיבלה אותנו בחמימות ולאורך כל הדרך קיבלנו שרות מדהים ומקצועי. קיבלנו רשימה מצומצמת (אך משובחת) של ספקים וזה ממש עזר לנו לא ללכת לאיבוד בתוך התעשיה הענקית של החתונות. בסופו של דבר בחרנו דיג'יי, צלם, איפור וגן ארועים והכל כחלק מהחבילה של וודנס ואחד אחד הספקים היו מעולים! מקצועיים ואדיבים! שבועיים לפני החתונה נכנסנו לחרדות שאנחנו לא מצליחים להגיע למינימום האורחים שהתחייבנו אליו. עשינו הערכה שנגיע במקסימום ל80 איש פחות מהמינימום. זה המון! ואז פנינו לשרון ומייד בלי לשאול יותר מדיי שאלות היא טיפלה בעניין וסגרה עם הגן ארועים התחייבות לפחות אורחים. זה לא משהו שקורה.. אף פעם..! שרון שיחקה אותה בגדול ולאורך כל הדרך ליוותה אותה בהנאה והרגיעה כשהיה צריך ותמיד הייתה זמינה לכל שאלה או בקשה. אין בכלל מה להתלבט- חתונה תארגנו יחד עם וודנס!! היחס היפה שאנחנו קיבלנו זה גם היחס שמקבלים הספקים שעובדים עם וודנס. לנו היה ממש חשוב לשאול ספק ספק האם הוא מרוצה מוודנס כי לנו היה חשוב שהספקים שלנו יהנו בארוע ויתנו את כל מה שהם יכולים כדי שייצא ארוע מושלם ואכן כך היה!! אז תודה לוודנס ולשרון בפרט. היה תענוג לעבוד יחד.
אהבתי: מקצועיות וליווי מסור אורך כל הדרך

אילנה
כתבתי עוד 4 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
בחרנו להתחתן תוך מספר חודשים ולכן חשבנו שאנחנו זקוקים למישהו שמכיר את עולם החתונות. שמענו על וודנס דרך אתרי האינטרנט והחלטנו להגיע לפגישה. נפגשנו עם שרון והיא גרמה לנו להרגיש בנוח ...ולהבין שהיא שולטת בהכל. לאחר שיחה קצרה זה הרגיש כאילו היא מבינה אותנו ויודעת בדיוק איזה אירוע היינו רוצים. באותו השבוע שרון כבר שלחה אותנו לבדוק גני אירועים. אף אחד מהם לא התאים לנו לגמרי אך שרון מיד התייגסה וחשבה על רעיונות נוספים. כלל הספקים ששרון שלחה אותנו אליהם התגלו כמקצועיים ביותר וסגרנו עם כל אחד מהם לאחר פגישה אחת. מעבר לכך שרון הייתה זמינה בשבילנו כל הזמן, לכל שאלה ותהייה. שרון נשארה אופטימית למרות הלחצים שאנחנו חווינו וידעה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר ודאגה להעביר לנו את הביטחון הזה. שרון חסכה מאיתנו את ההתמקחות מול הספקים והשאירה לנו את החלקים הכיפיים ביותר.
תאריך קבלת השירות: 05/05/17
מחיר: 70,000
הערות לגבי המחיר: כולל גן אירועים, מאפרת, צלם ודיג'יי

Hadar
review gallery square
אין לי מילים שיוכלו לתאר את היחס החם של שרון המדהימה שתמיד הייתה זמינה לכל שאלה, גחמה, תלונה, הערה והרגעת מפלס הלחץ ככל שיום האירוע התקרב. לא קל בימינו לסמוך על ספקים אבל מהרגע הרא...שון היה חיבור מקסים והרגשתי שיש כתף חמה להישען עליה. האירוע שלנו היה לא פחות ממושלם, נהנינו מכל רגע ובחיים לא היינו מגיעים למקום בעצמנו. התחתנו באולמי נסיה בצומת ראם, מקום מקסים שאני ממליצה עליו מכל הלב. תודה לכם שרון ובועז המדהימים מכל הלב :)

Gila
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו לוודנס דרך זוג חברים שהגיע דרך זוג חברים ואין ספק שאת ההמלצה שלנו יש להם. שרון עברה איתנו את הדרך באמת מההתחלה ועד הסוף, עזרה בכל שלב, ייעצה, תמכה ותמיד הייתה שם ואין ספק שלפ...ני אירוע כזה גדול, אתה צריך מישהו שמבין את התחום כמו שוודנס מבינים. תמיד קיבלו את פנינו בחיוך, תמיד הבינו ומצאו פתרון לכל שאלה ובקשה שלנו. בקיצור, שרון ו-וודנס, תודה רבה על הכל!! :)

שירן
כתבתי עוד 7 חוות דעת
review gallery square
אנשי חברת וודנס, אין לי מושג איך אתם עושים את זה!!! החיים שלנו הפכו להרבה יותר קלים בזכותכם, והתפנינו לדברים אחרים אז נתחיל מההתחלה.. בשבוע שחזרנו מארה"ב מאורסים ועייפים, במשך 3 ימ...ים ראינו 8 אולמות, רגע אחד מתלהבים מאחד ורגע לאחריו שוללים את כולם הרגשנו מיואשים וחסרי אונים. ביום שני אחה"צ ירדן (אישי האהוב) אמר לי שיש לנו פגישה בשעה 20:00 בערב בחברה שנקראת וודנס עם בחורה בשם עדי. מיואשת משבוע לפניכן, אמרתי יאללה בוא ננסה.. באיחור קל של חצי שעה, 20:30 בערב אחרי יום עבודה ארוך ומתיש, נכנסו בדלת ומיד קפצה עלינו עדי, בחורה חייכנית, מלאת אנרגיות, מוטיבציה ותעוזה חיבקה, נישקה, הציעה כוסות מים ומיד נגשנו לשבת על יד שולחנה. באותו הבוקר שקבעו את הפגישה, היא שאלה את ירדן שאלות מכווינות ומיד החלה במלאכה. כשהגענו היו מוכנות 5 הצעות מחיר מול אולמות שונים בשלל תחומים: מראה, סגנון, אזורים. עדי הסבירה מה כוללת החבילה של וודנס ומה המשמעות של כל דבר. היא כנראה הדביקה אותנו באנרגיות שלה, כי מיד חזרנו לאווירה של ארגון החתונה. קבענו ללכת להיפגש באולמות, ביקשנו ממנה לנסות לברר באולם אחר שאנחנו רוצים ועוד לפני שהתהליך התחיל, ידענו שאת וודנס אנחנו לא עוזבים. עוד לפני שהתהליך נגמר, התחלנו לפזר המלצות לכל עבר, חברים ומשפחה, רק תלכו ותראו איזה חברה מדהימה. (זוג חברים אחד כבר הלך, חסרים עוד שניים לגן עדן ;P ) מספק לספק עדי נגנה על התהליך, כעבור שבועיים עד שלושה (בערך) הכל היה מאחורינו (אולם, צלמים, איפור שיער, ודיג'י) את ההזמנות השארנו לרגע האחרון. לצערי עדי עזבה את החברה, אבל אל דאגה, שרון עדיין בסביבה. מי זאת שרון? במהלך המפגשים עם עדי, הכרנו את שרון בחורה חייכנית, אנרגטית, עם ים מוטיבציות ואכפתיות (או שענייני החתונות מרגשים את כולם כל יום מחדש, או שהם מדביקים אחד את השני באווירה) שוחחנו איתה רבות, שיתפנו בהתלבטויות וקיבלנו ים המלצות (רב, מקווה וכו' שלא קשורים לחבילה של וודנס). שרון השתלטה בקלות על מה שנשאר לארגן והיתה זמינה בכל שעה! שרון ועדי אתן מהממות!!! תודה על הכל!!! אנחנו עדיין בשוק מהקלות שהדברים קרו!!! הכרתם לנו ספקים מדהימים, שהתאימו לנו באופי, בקו מחשבה ובדרישות שלנו מבחינה מקצועית. מקווים שההמלצות שלנו בע"פ ובכתב ישפיעו וישלחו אליכם עוד אנשים. נשיקות וחיבוקים חמים!

nofar.win
כתבתי עוד 4 חוות דעת
review gallery square
הגענו לוודנס ממש בטעות וסקפטים מאוד לגבי התהליך אבל הפגישה עם שרון עזרה לנו להחליט שזו הדרך. קודם כול הגן - שרק דרכה הכרנו ומיד סגרנו תאריך ולאחר מכן מהר מאוד הצלחנו לסגור ספקים לח...תונה לאחר ששרון צימצמה לנו את הרשימה הארוכה לשניים - שלושה ספקים שבטוח יתאימו לנו לאופי ובאמת כך היה. שרון תמכה לאורך כול הדרך ועזרה עם כול הלוגיסטיקה המתישה ומעל הכול - תמיד ידעה להגיד מילה טובה במקום הנכון. וודנס זה אחלה פתרון לזוגות שרוצים קצת סדר באוקיינוס של ספקים.

Omer
כתבתי עוד 2 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו לוודנס דרך חברים, ההתקשרות שלנו הייתה מול שרון שעזרה לנו בכל דבר שהיינו צריכים, קיבלנו יחס אישי מצוין, זמינות בכל רגע, תשובה לכל שאלה ועזרה עם כל החלטה, עם העזרה של שרון המקס...ימה סגרנו את כל האירוע בשבוע וחצי! כן כן, זה בדיוק מה שזה נשמע, היו לנו את כל הספקים לאירוע תוך 10 ימים. וודנס זהו הפתרון המושלם לכך, מי שקצת מבין איך הם עובדים מבין שזה מצב של WIN WIN, פשוט שירות מושלם! לא צריך להסתובב חודשים ולריב עם כל ספק על מחירים וודנס סוגרים את הפינה הזו בשבילכם ובמחירים שגם דן חסכן לא תמיד יוכל לסדר לכם. לסיכום - מומלץ בחום!

יוליה
כתבתי עוד 6 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו ל-Wedness בעקבות המלצה של חברה. קיבלנו טיפול אישי לכל אורך הדרך משרון, שהייתה פשוט מקסימה, אדיבה, חברותית מאוד, ועזרה לנו בכל התהליך – החל מהצעת ספקים שלדעתה יתאימו לאופי ולט...עם האישי שלנו, דרך ליווי אישי (גם בשעות לא שגרתיות, גם כשדברים טיפה לא הסתדרו כמו שתכננו) וכלה בעזרה בהוזלת המחירים וקבלת ספק חדש שהיה חשוב לנו לעבוד איתו, אפילו שלא היה בהסכם שלהם (שיער ואיפור). לכל אורך הדרך שרון נתנה לנו את השירות הכי טוב שיש, והפכה לנו את כל התהליך להרבה יותר קל, פשוט, ולא פחות חשוב – זול. תודה רבה לשרון ול-Wedness, אנחנו ממליצים בחום!
תאריך קבלת השירות: 28/06/16

Shir
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לוודנס הגענו בהמלצה חמה של זוג חברים, מודים שהגענו קצת סקפטים, ממש סמוך להצעה, לא היינו בטוחים מה? מתי? איך?.... ואז הגענו לעדי והתאהבנו! תוך שבועיים סגרנו את כל הבסיס הנחוץ, בלי ה...תלבטויות בכלל! היא התאימה לנו הכלללל בדיוק מושלם! אפילו את כל ה״אקסטרות״ דאגה שנקבל במחיר משתלם דרכם! האירוע היה מהמם! יותר ממה שחשבנו! הגענו נטולי דאגות ולחצים...הכל היה מסודר עד הפרט האחרון! וגם אם לא, ידענו שיהיה מי שידאג לזה! קיבלנו מלא מחמאות על כל מה שהיה...ואין ספק שזה בזכות וודנס! קיבלנו שירות מעבר למדהים! שירות אישי, שהרגיש שגם וודנס מתרגשים ורוצים שהכל יצליח כמו שצריך! מודים על זה שהגענו אליכם ושנעזרנו בשירות שלכם! נמליץ לכל מי שרק יתחיל לארגן אירוע! תודה תודה תודה!

Shirli
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לוודנס הגענו לחר שקיבלנו עליהם המלצה. לאחר שבדקנו וקראנו קצת ביקורות טובות קבענו פגישה עם שרון - וזו ללא ספק היתה אהבה ממבט ראשון. החיבור היה מידי ושרון רבת הכישרון קלטה מיד את הסג...נון :) תוך חודש וחצי הרמנו חתונה במינימום לחץ ומינימום מאמץ. במהלך ההכנות כמעט שלא היינו צריכים להתעסק עם ספקים ולבדוק אין ספור פעמים. שרון שלחה אותנו בדיוק למי שחשבה שנכון בעבורנו. והיא גם צדקה. את בועז בעלה הכרנו בהמשך וזכינו שהיה פנוי ביום החתונה שלנו והסכים לשמש כמפיק בפועל - החתונה זרמה ותיקתקה, הכל עמד בזמן ובמקום ולא היינו צריכים לדאוג לשום דבר חוץ מלשמוח ולהתרגש. הרגשנו שגם הם מתרגשים איתנו. ואולי באמת - חוץ מכל מה שהזכרנו - זה מה שהכי מיוחד בוודנס, התחושה שהם התרגשו איתנו. שהיחס הוא קרוב, אישי, אכפתי ומאוד אנושי. בקיצור - זכינו!!!
אהבתי: הכל :)

olga.goncharov
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו לוודנס במקרה, לאחר שקראנו פרסומת בפייס. עוד לא ידענו מה אנחנו רוצים, איך ומתי. בשיחת הטלפון הראשונה עם שרון, קיבלנו חומר שווה ערך למחשבה. שרון המליצה על חתונת "בזק", תוך חודש... וחצי. האמת לא חשבנו שזה אפשרי אבל שרון קלטה במדויק מה הטעם שלנו ומה אנחנו רוצים, כך ששבועיים לפני החתונה הכל כבר היה סגור.. כל ספק ששרון הציעה פגע בול ולא היה שום צורך לבדוק מישהו אחר. שרון ליוותה אותנו כל הדרך, כל כמה ימים בדקה איתנו האם הכל בסדר והאם אנחנו צריכים משהו נוסף.. חששנו מאוד מכל הארגונים, אבל בזכות וודנס ושרון בפרט קיבלנו חוויה..
תאריך קבלת השירות: 20/04/16

Shiran
כתבתי עוד 2 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו לוודנס אחרי פגישה ראשונה עם איזיווד כשהחלטנו שבא לנו לבדוק אופציות נוספות. נפגשנו עם עדי ושרון אחרי שעשו סקר שוק מפורט ומקוקדק עבורנו. כבר בפגישה הראשונה קיבלנו הצעות מחירים ...מצויינות ובחרנו להמשיך עם וודנס את התהליך:) וודנס היא חברה קטנה וביתית, יש תחושה חמה והיו מאמצים רבים של שרון ועדי על מנת להשיג מחיר יותר טוב עבורנו: עוד תווי חניה מהאולם, עוד מנות מסתובבות בפתיחה ועוד ועוד. לאחר ההיכרות עימנו כזוג וההבנה של הרצונות שלנו, שרון ועדי התאימו לנו מספר ספקים מתחום הצילום והמוזיקה - בעזרתן סגרנו בשני התחומים את הספק/ית הראשונ/ה שראינו ויצאנו מאוד מרוצים. חשוב לציין - סגרנו תאריך כחודש וחצי לפני הארוע ב"שבע", ובעזרת וודנס הכל תקתק ויכלנו להרים ארוע בקבועי זמן קצרים שכאלו. מקום מקצועי וביתי, הרגשה שעשו הכל כדי שהארוע יצליח ונצא מאושרים - וכך באמת היה! ממליצים בחום...

Yaelita
כתבתי עוד 6 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
בתור זוג שהגיע לעולם החתונות קצת סקפטי, מאס בכל האירועים הרגילים וללא כוחות מיוחדים לארגן משהו בסדר גודל כזה- איזה מזל שהיה לנו את וודנס! קיצור התהליכים, העצות הבונות, העזרה, הליוו...י והתמיכה לאורך הדרך שווים הכל. אירגנו את החתונה באיזי, בארבעה חודשים ועם לב שקט. תודה לעדי ולכולם :)

Yael
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
ההחלטה הכי טובה שקיבלתי! ארגון חתונה בחודש הפך להיות ממפחיד לאפשרי! לא הבנתי כמה עוזר השירות של וודנס עד שלא הגעתי לימים האחרונים לפני החתונה וגיליתי כמה זה נוח שיש מי שמנהל משא ומ...תן עבורך מול ספקים כשאתה צריך להירגע ולהנות. נקודת מבט חשובה נוספת היא אחרי החתונה שלא צריך לנסוע למיליון ספקים שונים ולשלם, מומלץ!- זול, ספקים איכותיים, יחס אישי וחוויה נהדרת
תאריך קבלת השירות: 12/04/16
אהבתי: הכל
לא אהבתי: כלום
מחיר: 112,000

Igal
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
קצרה היריעה מלהכיל את מילות הברכה ששמורות בליבנו לצוות וודנס אך ננסה. הגענו אל וודנס מלאי ספקות וחששות ומוצפים בחברים (וגיבורים) שתהו על שום מה ולמה שניקח "מתווך" בעסקת החתונה שלנו.... מודים שהתלבטנו רבות ולמזלנו הרב כבשה אותנו שרון בבטחון ובנחישות שלה. מהשניה הראשונה זכינו לתשומת ליבה המלאה של שרון, לליווי האישי שלה (גם כשהחלטנו בניגוד לדעתה הברורה!) ולתמיכתה ב 200% כולל במצבי קיצון נפשיים של כעס ותסכול (וראו זה פלא בחירתנו הביאה כמה כאלו) בצוות זכינו לפגוש את אנסטסיה, אולי האדם הכי מסודר ומדויק שפגשנו, אין מילה שברחה ועברה לידה, כל הבטחה או שביב רמיזה נרשמו מיד ונזקפו לזכותנו ביום האירוע ותמיד ענתה לנו בחיוך, בשמחה ובזמינות מוחלטת. את בועז פגשנו במשרד בפעם הראשונה ועד לא אמדנו עד תום את האיש שישב ברוגע לפנינו וחידד קצוות. ביום האירוע, כשאנו בלחץ שאין לתאר (למעט למי שעבר את זה...) ליווה אותנו הצוות מ א' ועד ת' ולמעשה אסר על האולם ועל הספקים לפנות אלינו. אסף אותנו כשהיינו במתח עצום לפני החופה והביא אותנו מחייכים ומלאי כוחות מחודשים. האירוע התנהל בדיוק של שעון שוויצרי והאולם פרפר סביבנו ללא סוף תחת השוט המצליף של אנסטסיה : ) ואנו זכינו להנות מאוד ולמחמאות מכל קצוות האורחים על הספקים, השירות, האוכל והמקום. לכל הצוות, אנו מודים לכם מעומק ליבנו. שלושתכם פשוט לקחתם זוג ללא פנאי ועם דרישות והבאתם אותנו ליום המאושר בחיינו כשאנחנו רגועים ובטוחים ודאגתם שנהנה ממנו רבות. נשמור לכם לעד בליבנו חסד נעורים. פשוט "תודה"
תאריך קבלת השירות: 10/03/16
אהבתי: את הצוות והליווי המוחלט והמלא
לא אהבתי: התמונה שלנו בסייב דה דייט... :)
מחיר: 310
הערות לגבי המחיר: ללא הגברה ותאורה - 11,000 בנוסף

אורן
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
שלום לכולם, לפני כשבועיים התחתנו בעלי ואני דרך חברת וודנס. יצרתי קשר עם שרון מוודנס והחל מאותו רגע היא פתרה לי את כל ההתלבטויות. מהפגישה הראשונה עמה הבנו שמצאנו לנו את הדרך הפשוטה ...להתחתן. שרון הייתה איתנו לאורך כל הדרך , סיפקה לנו את אנשי המקצוע המובילים בתחום והייתה אוזן קשבת, מלאת סבלנות, תמיד מחייכת ועושה הכל באהבה . כל בעיה שצצה היא מיד פתרה בשיחת טלפון אחת. והכי חשוב זה העלויות. את הדיל שסגרנו דרך חברת וודנס לא הצלחנו להשיג לבד. אנו ממליצים בחום על שרון בפרט ועל חברת וודנס בכלל. לאורך כל הדרך וגם ביום האירוע עצמו שרון הייתה שם בשבילנו ואם צצה בעיה או משהו לא היה פתור היא סגרה לנו קצוות. עברנו את האירוע באופן חלק וכל זה בזכותה. צרו עמם קשר הקשיבו למה שיש להם להציע, אתם תרוויחו בגדול! תודה שרון ותודה לכם וודנס על הכל, הייתי מתחתנת שוב רק דרכם.
תאריך קבלת השירות: 02/01/16
אהבתי: שלום לכולם, לפני כשבועיים התחתנו בעלי ואני דרך חברת וודנס. יצרתי קשר עם שרון מוודנס והחל מאותו רגע היא פתרה לי את כל ההתלבטויות. מהפגישה הראשונה עמה הבנו שמצאנו לנו את הדרך הפשוטה להתחתן. שרון הייתה איתנו לאורך כל הדרך , סיפקה לנו את אנשי המקצוע המובילים בתחום והייתה אוזן קשבת, מלאת סבלנות, תמיד מחייכת ועושה הכל באהבה . כל בעיה שצצה היא מיד פתרה בשיחת טלפון אחת. והכי חשוב זה העלויות. את הדיל שסגרנו דרך חברת וודנס לא הצלחנו להשיג לבד. אנו ממליצים בחום על שרון בפרט ועל חברת וודנס בכלל. לאורך כל הדרך וגם ביום האירוע עצמו שרון הייתה שם בשבילנו ואם צצה בעיה או משהו לא היה פתור היא סגרה לנו קצוות. עברנו את האירוע באופן חלק וכל זה בזכותה. צרו עמם קשר הקשיבו למה שיש להם להציע, אתם תרוויחו בגדול! תודה שרון ותודה לכם וודנס על הכל, הייתי מתחתנת שוב רק דרכם.
לא אהבתי: לא קיים
מחיר: 2
הערות לגבי המחיר: זול

Shira
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מהרגע הראשון שפגשנו את שרון ובועז לא היה לנו ספק שהדרך הנכונה והטובה ביותר זה להתחתן בעזרתם. שרון ובועז היו זמינים לכל שאלה, בעיה ואפילו טיפול פסיכולוגי קל בלחצים :) בזכותם הכל תקת...ק וקבלנו בדיוק את החתונה שחלמנו עליה. הליווי והיחס האישי החם גרם להרגיש בנוח וגרם לתחושה שיש מי שדואג לנו בעולם החתונות. כך שהכל הפך להיות קל יותר והכל היה מובן. הרבה פעמיים שמעתי על לחצים ואנשים שהתחתנו לא דרך חברת הפקות שבגלל אי הבנות התחושות היו קשות ומלוות בהרבה בלבול. עם שרון ובועז אין סיכוי שזה יקרה הם מיידעים ודואגים להכל והרבה מעבר למצופה. אין ספק שהחוויה המדהימה מארגון החתונה ומיום האירוע היה פשוט מדהים והרבה בזכותם!
תאריך קבלת השירות: 21/10/15
אהבתי: ליווי אישי וזמינות לכל שאלה ובעיה
לפני 8 שנים
שירה ורון שהפכו להיות פשוט חברים שלנו!!!אנחנו אוהבים אתכם!!!היתה לכם חתונה שמחה כל כך!שמחים שבחרתם בוודנס(:

Yp
טוב
80 מתוך 100
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
היו מקצוענים, בעיקר חסכו לנו הרבה כאב ראש. גם המחיר שקיבלנו היה טוב. שרון היתה מותק, דאגה, התקשרה באמצע התהליך סתם לוודא שהכל בסדר, ואחרי החתונה לשאול איך היה....
תאריך קבלת השירות: 07/03/15
מחיר: 308
הערות לגבי המחיר: המחיר כלל, אולם + תאורה והגברה, מאפרת, הזמנות, די ג'י, צלם
לפני 8 שנים
רגינה ויאיר המיוחדים שלנו!!!כמה עברו יחד!היתה לכם את אחת החתונות המיוחדות!!!אוהבים
בי אנד בי
✔️ מתנות באשראי - במתנה
היום הכי חשוב בחייכם - בלי כאבי ראש!
36.0K

עוד פרטים
בי אנד בי
✔️ מתנות באשראי - במתנה
היום הכי חשוב בחייכם - בלי כאבי ראש!
36.0K

הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.