מלון בוטיק טריאסטה

מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מקום להתארגנות קרוב למקום האירוע ביפו ואז נתקלתי בטריאסטה. אלי, הבעלים של המקום, מקסים מקסים מקסים!! דאג שהכל יתקתק בזמן, פינק אותו בבוקר החתונה ובאמת רואים שאיכפת לו מהמקום שבו הוא משקיע הכל. אנחנו סגרנו את סוויטת ירח הדבש המדהימה. קשה מאוד למצוא סוויטה בגודל כזה בתל אביב במחיר שהוצע לנו. החדר עצמו נקי, מסודר טוב ומותאם במיוחד להתארגנות כלות. הוא גם מאוד שונה ומיוחד וזה למה בחרנו אותו. סך הכל היה מעולה, ואני בטוחה שהתמונות יהיו ממש טובות. אז תודה רבה אלי!! עשית לנו אחלה יום :))

f_vitaliy   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
40 מתוך 100
חיפשנו מקום מיוחד להעביר בו את ההתארגנות לחתונה ולבלות בו את הלילה שאחריה והגענו למלון טריאסטה. המלון הוא בעצם לא מלון, אלא 3 או 4 חדרי בוטיק מיוחדים, ללא אזור קבלה או איש קשר ברור. כשהגעתי בבוקר החתונה למלון, לא ידעתי לאן או למי לפנות, כי כאמור אין קבלה. ניסיתי להתקשר למספר הטלפון על טופס ההזמנה, אך לא היה בו מענה. למזלי המאפרת שלי הכירה את הבעלים של המקום והתקשרה למספר אחר, דרכו ניתן לנו מספר טלפון שלישי ורק בו הצלחנו לדבר עם מישהו שקשור למלון. כל זה כשאנחנו עומדות באמצע אזור בנייה בנווה צדק, בלחץ הזמנים של ההתארגנות לחתונה. בסוף הצלחנו לקבל מידע ונכנסנו לחדר. החדר עצמו מקסים ומעוצב באופן מיוחד מאוד. היינו מאוד מרוצים מהשהייה עצמה, המיטה מפנקת, יש מיני בר עם מים וחלב, מכונת קפה וג'קוזי. למחרת החתונה, ארוחת הבוקר מוגשת בבית הקפה משק ברזילי הנהדר, הסמוך לחדר. כשרצינו לעשות צ'ק אאוט, לאחר ארוחת הבוקר, נתקלנו שנית בקושי להשיג מישהו מטעם המלון בכדי להבין איך עושים צ'ק אאוט כשאין משרד קבלה. משהתייאשנו מלהשיג מישהו טלפונית, השארנו את המפתח בתוך החדר ופשוט הלכנו ורק לאחר שעתיים-שלוש חזר אלינו מישהו מטעם המלון. זו התנהלות שערורייתית ולא סבירה בשום צורה מטעם מלון ברמה כזו, במיוחד כזה שמארח לרוב זוגות בליל הכלולות שלהם, יש מספיק לחץ מעצם החתונה, אין צורך בתוספת גם בגלל נותני שירות.

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי הרבה זמן מקום שבו אוכל להתארגן בבוקר האירוע שיהיה מיוחד, פסלתי הרבה מלונות מהסוג הרגיל כי חיפשתי משהו ייחודי. מלון טריאסטה מעוצב בצורה מאוד פסטורלית וקלאסית, הרגשתי כמו באיטליה או משהו - למרות שהיינו בלב תל אביב, קרוב למיליון מסעדות ובתי קפה - הכל זמין במרחק 5 דקות הליכה. כמו אי מהאגדות באמצע האורבניות. החדר היה מושלם, מעוצב לתפארת, נדנדה באמצע החדר, ספה, מיטה ענקית, ג׳קוזי מפנק, מרפסת עם נדנדת ערסל, המון המון נשנושים וממתקים ועמדת קפה ותה ומקרר קטן וטלוויזיה עם יס וכל הערוצים שרק נרצה. מקום מאוד רומנטי שגם שימש אותנו כלוקיישן מהמם לצילומים יפיפיים. ישנתי בו עם המלוות ערב לפני, קמנו בבוקר ואכלנו ארוחת בוקר (כלולה במחיר) במסעדת ״משק ברזילי״ ממש צמוד למלון - המסעדה בעיקרון טבעונית אבל למרבה המזל יש בה אופציה גם לתפריט רגיל כך שזה התאים לנו. החדר מרווח ונוח להתארגנות - יש בו מראה ענקית ששימשה אותנו היטב לעיצוב השיער לי ולשלושת המלוות שלי... הצלמים נהנו מהחדר ומהתמונות היפיפיות שאפשר היה לעשות בו. אודליה, מנהלת המקום - היא מקסימה, טובת לב ומתוקה. נעים לעבוד איתה ונעים להתארח במלון שלה. מומלץ מומלץ מומלץ!!!