invite me
מחשבון מחיר משוער: 1,064 ?
צור קשר קבל הצעה share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
arrow כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
arrow הערות למחיר:
arrow מספר אורחים:

דירוג מתחתנים למען מתחתנים דירוג
פשוט מצוין
טוב
סביר
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת
  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
קודם כל חייב לציין בחרתי בשירות למרות המחיר היקר בגלל שהאולם עבד איתם. בדיעבד מתברר שזה כלל לא משנה באיזה שירות תבחרגם אם לא עובד עם האולם. 1. שילמתי מחיר פי 2 כמעט ממה שקיבלתי בחברות אחרות. 2. במעמד הסגירה מבטיחים הרים וגבעות ובפועל מספקים משטח חלק ורדוד. לדוגמא הובטח לנו שבמידה ורואים שזוג שאישר הגעה אך הגיע 1 מעדכנים במערכת ובמידה שמישהו שלא אישר הגעה הגיע מכניסים אותו באותו שולחן. בפועל, לא שאלו אף אחד אם הגיע עם הבן זוג ופשוט אישרו גם אם הגיע לבד גם כשמשפחה שלמה נכנסה ולמרות שרשמנו כל שם בנפרד הדיילת אישרה פשוט את כל השמות מאותה משפחה מבלי לשאול אם הגיעו מה שיצר המון חורים בנוסף גם אנשים שלא הגיעו ואישרו שיגיעו משום מה מופיעים בדוח כאילו הם הגיעו ולצערי בעקבות זה הפסדו כסף על ספייר שנפתח שלא כצורך. 2. בשיחות הטלפון הובטח לנו שיתקשרו בשעות שונות במשך היום כשפועל התקשרו כמעט באותן שעות פעם אחת ביום למשך כמה ימים בסך הכל 4 שיחות לכל אדם שבמידה והיה בממתינה לא ניסו לחזור אליו שוב אלא ציינו כבעיית התקשרות וכי לא ניתן להשיג את האורח. 3. עשיתי 3 שולחנות כשם של קבוצה שמשום מה כשהגיעו החברים ואמרו את שם הקבוצה נאמר להם שאין שולחנו שמורים להם. רק כשהגעתי לדיילת כמה דקות לפני החופה היא פתאום מצאה את השולחנות. כמובן ששלחתי מייל לאינבייט מי והובטח לי שתוך 7 ימי עסקים יחזרו אליי עם תשובה ולאחר שבועיים שלחתי שוב הודעה כי לא קיבלתי תשובה נתקלתי האין מענה פשוט שירות לקוי ברמה הכי נמוכה שיש והפסד כסף מיותר גם באירוע על השולחנות ספייר שנפתחים ללא צורך וגם על מחיר יקר שגובים. חבר שהתחתן אחרי לקח את חברת easy2give שלא עבדה עם האולם שבו התחתן ובכל זאת עבר חלק והיה מרוצה אז בשמו ממליץ מאוד על easy2give
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
את המערכת קיבלנו מהאולם, ההתחלה המערכת נראתה מסורבלת אך אחרי עבודה של מספר דקות הכל נהייה ברור , מוקד התמיכה אדיב ונעים קנינו חבילה ל 270 מספרי טלפון כן החבילות נולכים לפי כמות מבפרי טלפון ולא אורחים פשוט גאוני ממליץ החום לכל זוג מערכת כזו מאפשרת מעקב ממוחשב של המוזמים שולחנות אישורים פשוט שקט נפשי
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
60 מתוך 100
עבדנו עם אינוויט מי, כי זו המערכת שהאולם עבר איתה. האתר מאוד יפה וברור, השירות הטלפוני מאוד אדיב ועוזר. מאוד נהננו לראות אונליין את המוזמנים מאשרים/ לא מאשרים השתתפות וזה אכן עזר ובסופו של דבר עמדנו בדיוק (!!) בכמות המוזמנים אליהם התחייבנו: מינימום 140, הוזמנו 155 והגיעו – 140 מוזמנים! אולם, לצערנו, היו בעיות טכניות של שליחת ההזמנות ב-סמס: לא כולם ראו את ההזמנות בצורה טובה, לא כל המכשירים יכלו "לקרוא" את ההזמנה באופן שתאפשר לסמן מנות מיוחדות ובעיקר הייתה בעיה עם אישורי ההסעה – אותם לא כולם קיבלו. בגלל הכשל הטכני, אינוויט מי הוציאו הזמנה נוספת רק להסעות, וזה יצר בלבול מתמשך ממנו לא הצלחנו לצאת. סיכום – חברה טובה אבל עם הרבה כשלים טכניים וחבל.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
פשוט נפלא הצוות האדיב השירות המצויין המחיר האטרקטיבי הממשק נוח מאוד פשוט אין מילים תודה רבה על הזמינות ועל הסבלנות אוהבים אתכם חמי וליאל ברזילי
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
סגרנו עם אינבייט מי כי היא עבדה עם האולם שלנו וקצת חששתי כי קראתי פה ביקורות לא טובים אבל עכשיו שאני אחרי החתונה רציתי להגיד תודה רבה!!! אנה עזרה לנו רוב הזמן אבל כולם תמיד עזרו לנו! עזרו לי להבין איך עושים את הסידורי ישיבה וכמה נותנים לאולם וכל העניין של הרזרבות! כל שאלה ובעיה עזרו לנו! תודה!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
40 מתוך 100
נתחיל מכך שסגרנו מול אינווייט מי בלית ברירה, בגלל שהאולם בו התחתנו עובד מולם ולא הייתה לנו אפשרות לבחור בחברה אחרת. בהתחלה חשבנו לעשות אישורי הגעה באופן עצמאי, אך מכיוון שרצינו שיהיו דיילות ביום האירוע- היינו חייבים לבחור בחבילה של "הכל כלול". לא הייתה באפשרותנו לעשות זאת באופן עצמאי עם כרטיסיות הושבה באולם. זה היה או לבחור בדיילות אינוויט מי או כלום. בשיחה הטלפונית בה סגרנו עם החברה סיכמנו עם נציגה שתתקשר אלינו מספר ימים לאחר מכן בשעה מסוימת על מנת לקבל הדרכה על האתר. את השיחה לא קיבלנו ואת ההדרכה קיבלנו רק יום לאחר מכן כאשר אנחנו התקשרנו אליהם לשאול לגביה. בסך הכל האתר די נחמד וידידותי, אך הוא לא מותאם לשימוש דרך הפלאפון- מה שהקשה עלינו רבות. בכל פעם שרצינו לשנות משהו קטן היה צורך להתחבר דרך המחשב. בנוסף, התמיכה הטלפונית עובדת בשעות 8:00-17:00 ואנחנו היינו עובדים על האתר יותר בשעות הערב לאחר העבודה והייתה הרגשת פספוס שהתמיכה הטלפונית לא עובדת בשעות הערב וכל מה שרצינו לשאול נדחה ליום למחרת. יש לציין כי האפשרות לשלוח הזמנה דיגיטלית (שבה העלינו תמונה של ההזמנה שלנו) הייתה מאוד נחמדה וSMS אישור ההגעה וה-SMS החוזר העלו רבות את האחוזים של המגיבים. עם זאת, הטלפונים שהיו חשובים לנו מאוד בעקבות קהל מבוגרים רב שלא יודע לענות ל-SMS בוצעו רק פעם אחת ביום. כלומר אם אדם לא ענה או היה בממתינה- לא חזרו אליו באותו היום אלא רק למחרת בניסיון בודד. נאמר לנו כי בכל יום משנים את השעות ומגוונים בשעות בהן מתקשרים אך מתוך ארבעה ימי התקשרות- שלושה ימים היו באזור שעות אחרה"צ (שעה לפה ושעה לשם, לא הבדל גדול). רק ביום האחרון ביקשנו אנחנו שיתקשרו בשעות הבוקר והם עשו זאת. עם זאת האכזבה הגדולה הייתה ביום האירוע- הדיילת של אינוויט מי לא הייתה אסרטיבית לעצור אורחים בכניסה ולשאול לשמם, היא לא פנתה אל האורחים אלא הוציאה מספר רק למי שפנה אליה. נאמר לי על ידי משפחתי הקרובה כי הם היו צריכים להפנות אנשים בקבלת הפנים אליה כדי שייקחו מספר, במקום שהיא תבצע את העבודה שלה. בנוסף נאמר על ידי החברה שתישאר בעמדה דיילת רבע שעה לאחר החופה- מה שכמובן לא קרה. לבסוף נוצרו לנו הרבה חורים בשולחנות שאותם היו יכולים לצמצם מראש עוד בעת קבלת הפנים, אם הייתה דיילת שהיה לה חשוב לבצע את העבודה שלה. מחיר מאוד מאוד גבוה לדעתנו שלא שווה את השירות שניתן. אך לצערי אין ברירה כאשר האולם אתו סגרנו עובד מולם.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
קבלנו מהאולם המלצה על חברת "invite me" -אישורי הגעה וסידור מקומות הישיבה באולם. שילמנו סהכ 900 ש"ח (ממליצים לקרוא היטב את החוזה כי פספסנו שמספר ההודעות הנשלחות בתחילה מוגבל) והיינו מאוכזבים מהשירות החלקי! היו בעיות רבות בסידורי הישיבה מטעם החברה,לא היו נציגים מטעמם בקבלה,וגם הנציגה שהייתה מטעם האולם שימשה כמלצרית ונאלצה לחזור לאולם עוד לפני שהתחילה החופה ולא כולם הגיעו... בנוסף, לא נשלחו הודעות לאורחים מראש עם מספר השולחן כמו שהובטח,מה שיצר בלבול והתעסקות מיותרת בזה של בני המשפחה הקרובה בזמן הצילומים זמן חשוב כל כך.. לא ממליצים.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
שלום רב, בשעה טובה ומופלאה התחתנו ב8.8.2017 באולם קדמא ורצינו להודות על השירות המעולה והיחס האדיב שקיבלנו מאינוויטמי! ההתמצאות במערכת הייתה ברורה וקלה לשימוש, בכל בעיה, אי הבנה או סתם וידוא תמיד קיבלנו מענה מהיר והולם! שירות הלקוחות היה מצוין, רצינו לציין לשבח את נציגי השירות על הסבר מפורט וששום דבר לא יפול בין הכיסאות!, לטעמנו הייחודיות של המערכת היא בשקיפות הנתונים המוצגים והיכולת שלנו לעקוב על הנעשה בכל שלב בתהליך , אנחנו לא הכרנו הרבה ספקים שהיו מוכנים שנעקוב אחר הביצועים שלהם שלב אחד שלב ,והיתרון הגדול ביותר שמצאנו הוא השיתוף פעולה המלא של האולם עם המערכת דבר שהקל עבורנו מאוד את כל תהליך ההושבה ,תודה ענקית
 חוות דעת של דניאל&יובל על invite me
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
40 מתוך 100
שלום, ב12.9.2017 התחתנו בשעה טובה באולם אחוזת טל, האולם עובד עם אתר אינוויט-מי ולכן בחרנו להשתמש בשירותי אישורי הגעה והושבה של חברת אינוויט-מי, שילמנו מחיר לא מבוטל אך לצערי השירות שקיבלנו בתמורה היה מביש. 1. השירות הינו באמצעות אתר אינטרנט שעובד לאט ורק על מחשב. כניסה אליו דרך אייפון או אייפד מגבילה מאוד את השימוש בו. אין אפליקציה בכלל, לא אופייני לשנת 2017. 2. האורחים שקיבלו את הסמס של אישור הגעה והשיבו, לא קיבלו שום אינדיקציה שאכן תשובתם התקבלה. ואכן, חלק נכבד מהאורחים שלנו הגיבו לסמס דרך הלינק, בנוכחותנו, אבל אנחנו בפועל לא ראינו את התגובה שלהם באתר. 3. כתמיכה יש לחברה מוקד טלפוני וצ׳אט. הצ׳אט לא היה באמת זמין למענה לשאלות שלנו, התקבלו תגובות כמה שעות אחרי שנשאלה שאלה, ובנוסף התשובות היו מאוד לא נעימות - גרמו לנו להרגיש שעושים לנו טובה, שכועסים עלינו שאנחנו לא מבינים את החישובים שלהם וכדומה. 4. הסיבה היחידה שבחרנו בשירות של חברת אינוויט מי היא שהעבודה היא בשיתוף מלא עם האולם, בפועל לא היה שיתוף בכלל! היו פערים גדולים מידי שהקשו על תהליך ההושבה - בעיקר חוסר היכולת להושיב רזרבות בשולחנות. 5. כל חברה שמכבדת את עצמה אמורה לבקש משוב על השירות שהיא מציעה. לא קיבלנו שום בקשה למשוב, מייל או טלפון לשאול איך היה השירות. בסופו של דבר, אנחנו לא יודעים להשוות לחברות אחרות כיוון שלא התנסנו אבל על השירות של אינוויט - מי אנחנו בטוח שלא ממליצים. בברכה, סיוון ונדב
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
80 מתוך 100
קיבלנו את השימוש במערכת כחלק מהדיל עם האולם (טופ דוראן) . מערכת נחמדה עזרה לנו מאוד להשתלט על כל המוזמנים .לא השתמשנו באפשרות של הודעות או שיחות אישורי הגעה בתשלום כי עשינו את זה לבד , אבל נעזרנו במערכת הרבה . שלב ההושבה באולם היה יחסית קל לא נרשמו בעיות במהלך החתונה בזמן הישיבה של המוזמנים.
הצג עוד

מומלצי הנבחרת מקטגוריית
הפקה וניהול אירועים

hello

להמשך גלישה באתר
up

0.2356550693512 sec/serialize