star share
mapmarker
מלון הבית של דונה גרציה, רחוב הפרחים 3, טבריה, ישראל
קצת עלינו
אמסלם טורס
אמסלם טורס היא חברת נסיעות גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות והינה מהמובילות בתחום זה בישראל. לחברת אמסלם ותק של כ- 30 שנים בתחום הנסיעות (נוסדה בשנת 1983), מעסיקה למעלה מ- 400 עובדים בישראל ובחו"ל ונמצאת בבעלות משותפת של יעקב ואליעזר אמסלם.
 עוד 
דרגו את אמסלם טורס

מאכזב

בינוני

טוב

טוב מאוד

מצוין
7 חוות דעת על אמסלם טורס.
סידור לפי   דירוג       תאריך      
whatsapp envelope facebook
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני חודש
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
1 מתן שירות
1 זמינות
1 מקצועיות
1 תמורה למחיר
הזמנתי טיול ב20 לפברואר ביטלתי ב28 לפברואר במסגרת הגנת הצרכן אני אזרח ותיק בן 73 הורידו לי בינתיים 3200 שח למרות שיכלו תוך 5 דקות לבטל את העסקה חשבו שאני בנק להלוואות עוד  
לא להתקרב
לחשוב טוב לפני שסוגרים במקרה שצצות בעיות
טובים בהזמנות מזלזלים בביטולים

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצוין

חוות הדעת נערכה לפני חודשיים
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה על ידי מערכת אוטומטית.
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
5 מתן שירות
5 זמינות
5 מקצועיות
5 תמורה למחיר
צוות אמסלם טורס היקר, בימים טרופים אלו ברצוני להישאר בביתי ולא לטוס לאף יעד........ אבל... ברצוני להודות מעומק הלב לצוות אמסלם טורס ובראשם אביגד, ליאל וחבורתם שעמלו וטרחו ללא הרף וללא הפסקה יום ולילה כדי להשיב את הילדים מקוסקו פרו. וזאת תחת לחץ מטורף מהרשויות ומאיתנו ההורים . שוב תודה ענקית והערכ...ה רבה על הסבלנות הרגישות והנחישות במהלך הימים המטורפים הללו. ראויה לציון סבלנותם האין סופית של אורגד וליאל לבלבולי המח של ההורים הלחוצים מצד אחד ובמקביל לנהל את המבצע הזה מול הרשויות בפרו. יישר כח על עשייה נתינה והרצון העז להושיט עזרה!!!! אין עליכם!!!!!! מאחלים לכם מכל הלב הצלחה בריאות ורק טוב יואל וצביה טל (מושב פארן) ההורים של מעייני עוד  

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצוין

חוות הדעת נערכה לפני חודשיים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
5 מתן שירות
5 זמינות
5 מקצועיות
5 תמורה למחיר
פנינו למשרדכם בקשר לטיסות לקובה וחזרה מפנמה. קיבלנו שרות מאיתן כהן סלמון . השרות היה מעולה , קשוב ,יעיל , נעים . הוא חיפש בשבילנו האפשרות הטובה ביותר ואכן רכשנו את כרטיסי הטיסה שהציע. ממש תענוג !!! הוא גם הציע מספר בתי מלון ונענה בחיוב לכל בקשתינו כל הכבוד ונשמח לקבל שוב שרות ממשרדכם כמו שעשינו בפעמ...ים קודמות. עוד  
25/02/2020

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 35
סביר

חוות הדעת נערכה לפני 7 חודשים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
1 מתן שירות
3 זמינות
1 מקצועיות
2 תמורה למחיר
קנינו מאמסלם טיסות ליפן דרך אירופה. טיסת אל על למינכן, לופטהנזה לאוסקה, אול ניפון מטוקיו לוינה ואוסטריאן לתל אביב. הבעייה: לא ניתן היה להזמין מקומות ישיבה ללופטהנזה שזה כמעט 11 שעות. מסתבר שלכרטיס שהם מכרו לנו אין אופציה כזו וגם לא אופציה לצ'ק אין אונליין. שירות הלקוחות שלהם ניסה לעזור ולא הצליח וזה... מראה על חוסר מקצועיות בסיסי: הם לא מכירים את המוצר שהם מוכרים. ההושבה שקיבלנו: שני מושבי אמצע בשתי שורות נפרדות בסוף המטוס. סיוט. עוד  
29/09/2019
הם עונים מהר.
לא להזמין אונליין בלי לוודא שהתנאים מתאימים לכם

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 30
סביר

חוות הדעת נערכה לפני 8 חודשים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
1 מתן שירות
3 זמינות
1 מקצועיות
1 תמורה למחיר
הסיפור שלי יחסית ארוך אבל יכול להסתכם ב2 מילים- עבודה בעיניים. חיפשתי טיסה דרך טרווליסט לנובמבר לארה"ב, החיפוש הראה דיל טוב של החברה הנ"ל ולכן הזמנתי את הטיסה משם. בנסיבות אישיות נאלצתי להקדים את הטיסה ומשם התחיל כל הסיוט. עובדות: ב22/8 בשעה 10:14 נשלחה הודעה לסוכן שהמערכת בחרה לי בבקשה למצוא אלטרנט...יבה שונה לטיסה שלי. באותו יום רק בשעה 15:59 הסוכן החליט לענות לבקשתי וצירף פירוט של כרטיס פוטנציאלי אחר. לאחר התכתבות בשעה 18:45 ביקשתי ממנו לחייב את הכרטיס. בשעה 19:20 הוא ענה לי שיום למחרת שישי בבוקר, מישהו ייצור קשר לסגור את הכרטיס. ביקשתי בבקשה עד 10 בבוקר כי אני עובדת לילות. לא היה תגובה וגם לא הייתה שיחה בשישי בבוקר. ב10 בבוקר של שישי אני החלטתי להרים טלפון לחברה ושם נאמר לי טלפונית כי רק הסוכן יכול לעזור לי ושישלחו לו הודעה דרך המערכת. שמעתי ממנו רק ב23/8, יום שישי, בשעה 19:25!- כניסת שבת. שנאמר לי שהטיסה שלי התייקרה בעוד 54 דולר. (כמובן שהכל היה יכול להיחסך מכולנו אם הוא היה פשוט מחייב את הכרטיס או לוקח שוב את פרטי האשראי אבל זה לצערי לא קרה). אמרתי לו שזאת חוצפה ואף ביקשתי לבטל את הטיסה. לאחר שהבעתי את חוסר הסכמתי עם העיניין בשעה 22:03 הוא הציע להתקשר אליי טלפונית ולהציע לי חלופה, אומנם זולה יותר, אבל עם קונקשיין ארוך באמסטרדם. תחילה היססתי אבל הסכמתי. והכרטיס טיסה עודכן. בגלל שלא הייתי שלמה עם ההחלטה שלי ביום ראשון 25/8 בשעה 13:25 ביקשתי מאותו סוכן לעזור לי למצוא עוד אלטרנטיבות כי הקונקשיין הארוך לא יושב לי. הוא אמר שהכרטיס כבר שונה ואין אפשרות ואם כן יש אפשרות היא תעלה לי כסף ושהמצב בעייתי עכשיו. אני שלחתי לו הודעה בתגובה שאומרת שבכל זאת אני מבקשת לנסות למצוא לי עוד אלטרנטיבה (אני אחליט בסוף אם אני מעוניינת לשלם על עוד שינוי או שלא) להודעה הזאת כבר לא היה מענה. הקונקשיין באמסטרדם היה סיוט מתמשך שבו נחפשתי להרבה דברים שהייתי מעדיפה שלא להיחשף. בנימה אישית אני חושבת שחוותי משהו שהוא על גבול הטראומה. שבאתי להתלונן לחברת אמסלם טורס קיבלתי מייל ממשהו שם שטען שעשה בדיקה והכל היה כשורה. אבל המייל שלו היה רצוף באי אימותים. כמו לדוגמא שהם באו לבצע את השינוי למחרת ( שישי) בבוקר הם הבחינו שהמחיר השתנה. העובדות בשטח אומרות אחרת. איש לא יצר איתי קשר בשישי בבוקר כמובטח, בין אם התחשבות בי כעובדת משמרות לילה או בכלל, הוא רשם שקיבלתי תשובות מהירות ומקצועיות, גם על זה אפשר לחלוק אם אני שולחת הודעה ב10 בבוקר ומקבלת תשובה רק אחרי צהריים, זה לא מהיר ולא מקצועי. לא נאמר לי מדוע הטיסות הראשונות שביקשתי, שהרי כבר קיבלתי הצעת מחיר, לא חוייבו מיד עם מתן ההצעה. ולא הוסבר לי מדוע כשביקשתי עוד אלטרנטיבה הייתה התעלמות. ביקשתי מאותו אדם לדבר עם מישהו אחר טלפונית ודבר זה נמנע ממני באופן גורף. לא קיבלתי את השירות ואת הטיפול שלקוח אמור לקבל. על כך לא אוכל להמליץ על החברה הזאת שכן אני מרגישה מרומה וכואבת וללא מענה אמיתי. עוד  

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני 11 חודשים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
1 מתן שירות
1 זמינות
1 מקצועיות
1 תמורה למחיר
בוטלה טיסה ביום הטיסה לא הוחזר הכסף רכשנו אצלם טיסה חליפית ולמרות התכתבות חוזרת ונשנית הנושא בטיפול. לא הצלחנו לבטל כרטיס האשראי בגין אי קבלת תמורה היות ומשכו אותנו מעל חצי שנה כרגע לא מגיבים לפניותינו לט ממליץ!! עוד  
לא מטפלים בגין ביטול טיסה
לא מומלץ

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני יותר משנה
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
להתרחק! עשינו הזמנה לפני שלושה ימים, חויבו אותנו פעמיים, ומאז 3 ימים הבטיחו שיזכו אותנו ועוד היום מטרטרים אותנו מנציג לאחר! עוד  
רמאים
5,000 ₪
היה אמור לשלם להם 2500 אבל חיבו אותנו פעמיים בטענה שתופסים מסגרת!
תמונה מתוך חוות דעת על אמסלם טורס - משרדי נסיעות נערכה על ידי Gamilla בתאריך 2019-01-02 13:55:43

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
מומלצי הנבחרת מקטגוריית
משרדי נסיעות

כתבות שיענינו אותך
איך התפרצות הקורונה משפיעה על ירח הדבש ומה אפשר לעשות
משרדי נסיעות | פורסם לפני חודשיים
מיקום העסק
  מלון הבית של דונה גרציה, רחוב הפרחים 3, טבריה, ישראל

עוד באתר

הקטגוריות

כלים באתר

כלים לעסקים

אפליקציה חינמית לתכנון החתונה





שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ 2015
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
בחרו את הדרך בה תרצו
לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט
קליק מהיר על אחד הכפתורים.
שתפו אותנו 8761BE2B-57AF-4C50-A6AC-30B216F82745Created with sketchtool.
שתפו אותנו