הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
*עלות השירות בפועל תחושב לפי מספר האורחים שאישרו הגעה
המשך
תודה.
למנהל החתונה
המשך גלישה
פתח תקווה, ישראל
מחיר ממוצע:
3,945 ₪
המחיר הממוצע הוא ממוצע פשוט של המחירים שציינו הזוגות בחוות הדעת בעשרת החודשים האחרונים. ייתכן כי קיים הבדל בין עונות השנה, ימות השבוע, תוספות או מבצעים שונים. המחיר הממוצע לא בא להחליף את הצעת המחיר מבית העסק.
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר.
אזור מתן שירות:
כל הארץ
דרוג הגולשים
-
מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
294
0
0
0
0
הדירוג נקבע על ידי
אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 97
מצוין
לפי
294
מדרגים
97
בכל סוף שנה אנחנו מציינים מספר מצומצם של נותני שירות מעולים מכל תחום (צילום, מקום, איפור וכו') שנבחרו ע"י חוכמת ההמונים ובעזרת עמידה במספר קריטריונים: דירוג גבוהה, ותק ומספר חוות דעת חיוביות ורלוונטיות. ללא התערבות שלנו או של נותני השירות - חוות הדעת הן המדד לבחירה. הבחירה היא ללא התנייה במסלול פרסום או תשלום, כל עסק יכול להיבחר.
אני עמית, מאפרת ומעצבת שיער לכלות.
אני פה בשבילך כדי שתרגישי הכי יפה, והכי את, ביום הכי מרגש שלך!
המומחיות שלי היא באיפור ושיער עדינים וזוהרים - אני מאמינה שאיפור נועד להדגיש את הדברים היפים בך!
אשמח ללוות אותך ביום המרגש שלך עם חיוך, אנרגיות טובות וכמובן איפור ותסרוקת שמתאימים בדיוק עבורך.
עוד
פחות
מידע נוסף
מגיע.ה למקום ההתארגנות
כן
פגישת ניסיון
כן
סטודיו להתארגנות:
כן
שירותים כלולים
ערכת טאצ' אפ, ריסים
סוגי תסרוקות
וינטג', צמות, קלאסי, מוקפד, מרושל, פזור, אסוף, חצי אסוף
סגנון איפור
עדין, טבעי, פיסול פנים, גלאם, נקי, מודגש
מיקום העסק
צפון
הצג הכל
הצג הכל
המחירים של
עמית לי איפור ועיצוב שיער
מחיר ממוצע מחוות הדעת:
3,945
₪
המחיר הממוצע והגרף מציגים את המחירים שהוזנו בחוות הדעת בעשרת החודשים האחרונים.
ייתכן כי קיים הבדל בין עונות השנה, ימות השבוע, תוספות או מבצעים שונים. המחיר הממוצע לא בא להחליף את הצעת המחיר מבית העסק.
דרגו את
עמית לי איפור ועיצוב שיער
מאכזב
בינוני
טוב
טוב מאוד
מצוין
294
ביקורות
וחוות דעת על
עמית לי איפור ועיצוב שיער.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמית מהממת ומקצוענית בטירוף.כבר מהשיחה הראשונה איתה ידעתי שהיא הבחירה הכי נכונה - נעימה, משרה ביטחון וברור שהיא יודעת מה היא עושה. עמית קלעה בול לאיך שדמיינתי את עצמי בחתונה וגרמה ...לי להרגיש הכי יפה שאפשר!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
החוויה עם עמית הייתה מושלמת! הכי הכי תואמת את הוייבים שלי ושל חברות שלי, הכל הרגיש הכי טבעי וזורם בעולם. מעבר לאיפור שיער עמית הייתה איתי בהכל, עזרה, הכווינה ותמכה, ושלא נדבר על זה... שהאיפור והשיער יצאו הכי טבעיים ומדויקים שיש, ממליצה ברמות, וגם לקחת ליווי כי זה לגמרי הכרחי ביום הזה. קיבלתי אין סוף מחמאות!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמית לי כל כך נעימה, מקצועית, קשובה, ופשוט עושה עבודה מהממת. גם הצוות שלה חמודות בטירוף ועושות עבודה מעולה! היה ממש כיף לעבוד מולה ועם הצוות....
תאריך קבלת השירות: 03/05/2026 אהבתי: עמית לי עשתה איפור ושיער לאחותי בחתונה שלה, אז כמובן שהייתי צריכה לקבוע איתה גם עבורי. היא כל כך מהממת, וגם העבודה שלה ברמת על.
הייתי צריכה לדחות את החתונה שלי בעקבות שאגת הארי, ועמית לי לא הייתה פנויה בתאריך החדש, אבל עדי, מהצוות שלה, כן הייתה פנויה - והיא פשוט מקסימה! עדי גרמה לי להרגיש ולראות כמו נסיכה, והכניסה אותי ממש לאווירה! מחיר: 3,100
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עוד לפני שאשתי הציעה לי נישואין ידעתי שעמית היא המאפרת והמסרקת שלי לחתונה! סמכנו עליה בעיניים עצומות וזה כל כך השתלם לנו!!
עמית היתה קשובה מאוד וגם שברגע האחרון שיניתי סגנו...ן, לא נלחצה ולא היססה, הרגיעה, שאלה והיתה איתי עד שהגענו לתוצאה המושלמת! היא כל כך אוהבת את מה שהיא עושה ורואים את זה ברמות!!!
הליווי היה פשוט מושלם! עמית מוכנה לכל תרחיש, נותנת ערכת טאץ׳ אפ מעולה לצילומים, והיא הייתה כל כך נדיבה, הרגשתי שחקנית בהוליווד!!
ללא ספק ההמלצה והבחירה הטובה ביותר שעשינו!
תאריך קבלת השירות: 29/04/2026 אהבתי: אדם כל כך נעים, טוב לב ומקסים, ההתארגנות הייתה פשוט נעימה איתה ועם עדי, רגועות ומרימות בסטייל! כל נגיעה שלה בפנים שלנו הייתה כמו קסם ולאורך התהליך פשוט התאהבנו לאט לאט באיפור שהיה יכול להישאר איתנו לפחות עוד יומיים מרוב שהוא החזיק!!
היא אפילו עשתה לבת שלנו שיער ותיקנה לאמא שלי ואחותי בלתמים באיפור שלהן, בלי היסוס ועם כל כך הרבה נתינה ופרגון!!! הטיפ שלי: לוודא שעמית פנויה בתאריך שלכם!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
וואו מה אפשר להגיד על עמית? מעבר לוייב המדהים של עמית, היא הרגישה כמו ממש עוד חברה ומלווה, הייתה מקצועית נעימה אפילו עשתה לי תמונות וצילמה את המפגש!. מעבר לזה עמית הקדימה את כל הזמ...נים וגרמה להתארגנות להיות הכי קלילה ולעבור סופר מהר. עמית זמינה ואפשר להתייעץ איתה על הכל!! ממש ממליצה לא לחשוב פעמיים ולסגור עם עמית!. מעבר לזה שזה שעמית עושה איפור ושיער זה מדהים היא מקצועית בשניהם ולא צריך להתעסק עם כל כך הרבה ספקים
אהבתי: עמית מקצועית השיער והאיפור לא זזו, מעבר לזה היא כל כך נעימה וחברותית שממש כיף להעביר איתה את היום טיפ 1: לקחת את עמית לליווי זו ההחלטה הכי טובה שיש, לא פחדתי לאכול או שיקרה משהו הייתי בראש שקט ועמית הייתה כמו עוד מלווה טיפ 2: לסמוך על עמית!! היא יודעת מה היא עושה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמית המושלמת!!! נדחתה לי החתונה בעקבות האיראנים אז סגרתי איתה חודש וחצי לפני החתונה (במזל הייתה פנוייה). עמית הייתה סבלנית, נעימה, כיפית ומהשיחה הראשונה כבר היה לנו חיבור ממש... טוב! הלכתי אליה לפגישת ניסיון, ומעבר למקצועיות והאיפור שיער המהמם שהיא עשתה לי, היא הייתה הכי כיפית וגרמה לי כבר לחכות לחתונה. ביום עצמו, עמית הגיעה באנרגיות סופר כיפיות, הרגשתי שהיא הייתה כמו מלווה, מקצועית ברמות, יודעת להרגיע כשצריך ולהרים לאורך כל היום. חברות שלי עפו עליה מהרגע הראשון והיא אפילו עזרה להם לסדר את השיער. בקיצור אל תתלבטו, עמית עשתה אותי מושלמת והכי אהבתי בעולם את איך שהייתי נראית, וגם שהיא תקתקנית שזה בכלל נהדר! תודה עמיתוש איזה בחירה טובה את!!
תאריך קבלת השירות: 20/01/2026 מחיר: 5,100 הערות לגבי המחיר: כולל פגישת ניסיון פרונטלית וליווי לאולם ביום החתונה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אמנם עברה שנה(!) מהחתונה שלי אבל אני חייבת לכתוב על עמית .כשחיפשתי מאפרת כל כמה ימים נתקלתי בדף של עמית באינסטגרם, ואהבתי מאוד את כל העבודות שלה ואחרי בערך חודש החלטתי שאני יוצרת ק...שר, סגרנו את התאריך, קבענו זום וידעתי שאני בידיים טובות.ביום החתונה היה ממש כיף איתה האווירה שהיא משרה בחדר פשוט כלכך נוחה וזה ממש חשוב ! אני כמו הרבה בנות לא מתאפרת ביום יום והאיפור והשיער לא הכבידו עלי בכלל, הרגשתי אני אבל משודרגת, ולא הייתי צריכה בקושי להגיד לה מה לעשות באמת פשוט סמכתי עליה ויצאתי סופר מרוצה! היא פשוט מדהימה! מוכשרת ונעימה.
תאריך קבלת השירות: 20/03/2025 הטיפ שלי: לסגור עם עמית! ❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמית פשוט מדהימה! מעבר לעובדה שהאיפור והשיער יצאו הרבה יותר מושלמים ממה שחלמתי, עמית הייתה פשוט מלאכית, הייתה מקסימה והרגיעה אותי ברמות, היה לי חשוב לקחת ספקים שיהיה לי נעים איתם ו...עמית עמדה בדיוק בקריטריון הזה, היא נענתה לכל בקשה, היא הקשיבה ושינתה ועשתה תיקונים והכל עם חיוך ורוגע, בדיוק מה שהייתי צריכה ביום הזה! בחרתי לקחת גם איפור ניסיון שחסך לי המון חרדה ולחץ ביום החתונה כי כבר באנו מוכנות עם תוכנית- ממש ממליצה בעיקר למי שלא כל כך מתאפרת. מעבר לזה חשוב לי לציין גם שיש לה גם צוות שיכול לאפר משפחה או מלוות, עדי המהממת מהצוות שלה נסעה לבית של ההורים שלי כדי לאפר את אמא שלי שיצאה מהממת ומרוצה ברמות!!
תאריך קבלת השירות: 05/01/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
זכיתי להיות הכלה של עמית לי בחתונה שלי וזו ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי! ידעתי עוד לפני שהתארסתי בכלל שעמית תיהיה המאפרת שלי ובאותו יום שסגרתי תאריך לחתונה כבר שלחתי לה הוד...עה. אז קודם כל - היא הכי מוכשרת שיש!!! הרגשתי כמו נסיכה ולא הייתי משנה שום דבר מהאיפור או השיער. הכל החזיק מושלם עד סוף הלילה (והתחתנתי ביולי!). נראיתי טבעי וכמו עצמי אבל בכל זאת כן ראו שהתאפרתי, שזה בדיוק מה שרציתי. השיער שלי היה מבריק ומסודר ובכל הסרטונים אני לא מפסיקה לבהות בו מרוב שהוא יפה וגולש.
ולא פחות חשוב מהכישרון המטורף שלה היה מי שהיא בפני עצמה. ככלה סופר ביישנית שלא ידעה מה לעשות עם עצמה (כל היום בערך), עמית הייתה הנקודת אור שלי ביום הזה. מהרגע שהיא הגיעה, הכל היה כל כך כיף. כל הגישה שלה נעימה ומרגישים כמה היא נהנת ומתרגשת וזה מכניס אותך גם לאווירה. היא ממש הייתה כמו עוגן כשכל הספקים והבלגן התחיל, תמיד דאגה אך ורק לי ונתנה לי הרגשת ביטחון שלא יכולתי לצפות לכמה שהוא יהיה נחוץ באותו יום. אני בכנות לא יודעת איך הייתי עוברת את היום הזה בלעדיה, מהבוקר ועד הליווי לאולם בערב.
אז בקיצור, אני ממליצה מכל הלב, לכל כלה מגיע את עמית🤍
תאריך קבלת השירות: 06/07/2025
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמית היא ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי ביום החתונה שלי!!!! הכי הכי הכי מקצועית, נעימה, ואדיבה שיש! גרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם אבל הכי טבעית ואני שיש! ומעבר לזה שיש לה ידי ...זהב היא הרבה מעבר למאפרת ומסקרת! היא השרתה אווירה כל כך טובה ומרגיעה, הרימה לי ולכל המלוות שלי, ועזרה לי בכל כך הרבה דברים לאורך כל היום והאירוע!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמית גרמה לי להרגיש הכי יפה והכי אני בעולם. לא הרגשתי בתחפושת, לא הציקו לי הריסים ולא הסיכות בשיער, וכמובן שהכל נשאר בצורה מושלמת והיה לי עצוב מאוד למחוק ולהוריד הכל כשהחתונה נגמרה...🥲 מעבר לאיפור והשיער המושלמים, עמית נחמדה וסבלנית, הרגשתי בטוחה להגיד מה אני אוהבת יותר ומה פחות ולדייק יחד. חוץ מזה עמית היא באמת כמו עוד מלווה, סמכתי עליה בעיניים עצומות שכל דבר שאצטרך היא תעזור גם אם זה לא קשור לאיפור והשיער. זה לא פחות חשוב להיות בן אדם טוב ונחמד בלי קשר למקצועיות. הרגשתי נסיכה וכל מי שראה אותי אמר שהאיפור מדהים ושאל מי המאפרת🩷
אהבתי: האיפור עדין אבל יחד עם זאת נוכח ומדגיש את מה שחשוב. האווירה שעמית מביאה איתההכי מרימה בעולם הערות לגבי המחיר: לעמית יש חבילה ממש משתלמת ונוחה של איפור ושיער לכלה ואיפור ושיער למלוןה נוספת. זה הכי נוח בעולם וגם שווה את המחיר
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
בתור משהי שמאוד חוששת מאיפור ערב חלמתי על איפור עדין אבל בכל זאת זוהר וכלתי ועמית פשוט התעלתה על כל ציפיות! בנוסף עמית הביאה איתה אנרגיות טובות, שידרה רוגע ועזרה פשוט בהכל....
תאריך קבלת השירות: 07/09/2025
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות. עמית מקצועית, נעימה, ופשוט הפכה אותי לפיה ביום של החתונה בדיוק כמו שדמיינתי ואפילו יותר!! גם עד החתונה היא תיד הייתה זמינה לכל שאלה, לכל התלבטות (...גם לדברים שלא קשורים לאיפור ושיער) הראשונה שסגרתי איתה ברגע שסגרנו אולם והבחירה הכי טובה שיש ללא ספק❤️
תאריך קבלת השירות: 28/08/2025 אהבתי: מקצועיות, אווירה נעימה,
איפור שלמות הטיפ שלי: כלות- לסגור את עמית!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
המלצה שלי- תשריינו מול עמית תאריך ואחר כך תחזרו לקרוא למה ☺️
הגעתי לחודש לפני החתונה ועדיין לא הייתה לי מאפרת. לא מצאתי מישהי מתאימה. את עמית פגשתי בחתונה של חברה טובה, הכלה... הייתה מהממת והייתה אווירה כל כך טובה וקלילה בחדר התארגנות שידעתי שזה מה שאני רוצה גם בחתונה שלי וסגרתי איתה על המקום.
האינטואיציה הייתה נכונה, ומאז עברנו מסע רציני- פגישת נסיון שהתבטלה ברגע האחרון, חתונה שנדחתה פעמיים בגלל טילים.. ועדיין למרות הכל לא הרגשתי לשנייה חוסר ודאות מול עמית, היא הראתה אכפתיות וגמישות, מהרגע הראשון הייתה נעימה וסופר מקצועית, החשיבה על כל הפרטים הקטנים הורגשה מהרגע שקיבלתי את הצעת המחיר ועד ליום אחרי החתונה. המפגש היכרות בזום היה מקיף ומספיק כדי שהיא תקלוט מה מתאים לי והדיוקים שעשינו ביום עצמו היו ממש קטנטנים.
הרגשתי ממש נח איתה במהלך ההתארגנות, היא דאגה להשאיר לי מספיק זמן כדי לאכול לשתות ולהנות עם החברות והמשפחה שהגיעו במהלך הבוקר, בזכות העמידה בזמנים וערכת הטאצ' אפ המושלמת כל ההתארגנות והצילומים עברו בכיף וברוגע שזה פלוס ענק ביום כזה אינטנסיבי.
יש לי שיער מאוד דק, החלום (והחשש) הכי גדול שלי מבחינת השיער בחתונה היו התוספות. והן היו מושלמות! התאימו בדיוק לצבע שלי, נראו טבעיות מאוד, עמדו בכל החיבוקים והריקודים בחום של יולי והחזיקו עד סוף הערב.
הרגשתי נסיכה באותו ערב, כל מי שסוגרת הרוויחה בענק 🩷
תאריך קבלת השירות: 08/07/2025 אהבתי: הזמינות, הסדר, החשיבה על כל הפרטים הקטנים וכמובן התוצאה. מחיר: 4,700 הערות לגבי המחיר: כולל ליווי עד החופה הטיפ שלי: ממש חשוב- לא לחשוב פעמיים לגבי הליווי, חובה! אני לא תכננתי לקחת בגלל שלא החלפתי תסרוקת, וברגע האחרון לקחתי ליווי קצר, שבמיוחד בחודשים החמים הוא קריטי. הרענון של האיפור והשיער אחרי הצילומים ולפני החופה היה ממש משמעותי וגרם לי להרגיש הרבה יותר בנח.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמית היא הספק הראשון שסגרתי וסמכתי עליה בעיניים עצומות. היא כל כך נעימה והפכה לי את הבוקר של החתונה לכל כך כייפי! הרגשתי שהיא עוד חברה מהבית שמתארגנת איתי, ממש ככה!! וזה עוד לפני ה...תוצאה שהיא אלף רמות מעל מה שדמיינתי. עמית ככ הרימה לי וגרמה לי להרגיש מלכת העולם ❤️
תאריך קבלת השירות: 23/10/2025 אהבתי: את הקלילות שלה, את המקצועיות , והסבלנות . אפילו כשהמלוות שלי היו צריכות עזרה , מבלי לבקש היא עזרה להן באהבה מחיר: 3,400
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמיתוש המהממת!!!!! היום שלנו התחיל קודם כל באווירה הכי טובה , מרגשת וכיפית שיש. עמית זורמת, מרגיעה, ובאה לעשות את העבודה בצורה הכי מקצועית ובהכי הרבה אהבה!!! היא נתנה לי שירו...ת הרבה מעבר למה שמצופה, נשארה עד שהכל היה מושלם, דאגה להינומה בצילומים וכל הזמן תיקנה ושיפרה בשביל שישאר מושלם. בליווי היא הייתה קרן אור מרגיעה ושוב השאירה אותי הכי יפה שיש. לא האמנתי שאיפור ושיער יוכלו להחזיק כל כך טוב, וגם כשהגעתי למלון אחרי האירוע הופתעתי שנראתי כמו אחרי טאצ אפ!! לא זז!!! אני לא מתאפרת בכלל בדר״כ, והאיפור היה עדין ומדוייק, נראיתי זוהרת וקלילה בלי תחושה של הרבה איפור. אין המלצה חמה יותר מלקחת את עמית!! זה רוגע נפשי ענק לכל האירוע
אהבתי: המסירות, המצב רוח הטוב, הדאגה לפרטים הקטנים והמקצועיות המטורפת. אהבתי הכל הכל הכל הערות לגבי המחיר: היה שווה כל שקל הטיפ שלי: לא להסס לקחת את עמית, גם ליווי קצר (אמנם האיפור שיער מחזיקים מדהים, אבל זה מרגיע ונותן תחושה בטוחה ויוצאים הכי רעננים שיש לחופה)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
עמיתוש היא מלאכית שעושה קסמים היא זמינה מהרגע הראשון ועד הסוף וגם אחרי היא קשובה אלייך עוזרת לך נותנת טיפים מרגיעה ממש כמו מלווה יש לה אווירה שמשרה רוגע ואת באמת מרגישה אי...תה בידיים טובות! על האיפור והשיער שהיא עשתה לי אין מה לדבר פשוט שלמות ברמה הכי גבוהה שיש עדין וכלתי ומהפנט אין אחד שלא אמר לי איזה קלאסי נראתי באמת אין עוד מילים שיתארו כמה אני ממליצה עליה❤️❤️❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הייתה לי חוויה מדהימה עם עמית! מהרגע הראשון היא תמיד הייתה זמינה לי להודעות ווטסאפ או שיחות. יש לי צלקת משמעותית בלחי ומאוד חששתי מאיך שזה יראה. מבלי לעשות איפור ניסיון אלא רק שיחת... זום ישר ידעתי שאני בידיים בטוחות וסומכת עליה ב-100%. מהרגע שהיא הגיעה להתארגנות היא לא הפסיקה להרים ולהיות הכי מקסימה ודואגת ולגמרי העלימה את הצלקת. הדבר היחידי שאני מתחרטת עליו זה לא שלקחתי אותה לליווי כי זה לא היה שווה את הסטרס שהייתי בו כשרציתי לאסוף את השיער לריקודים.
תאריך קבלת השירות: 13/11/2025 אהבתי: שהיא עוד חברה שמרימה בהתארגנות והיא מאוד מבינה ואיתך בתהליך! מחיר: 3,200 הערות לגבי המחיר: לא לקחתי ליווי ולא לקחתי איפור ניסיון (רק שיחה בזום שמגיעה בחינם) הטיפ שלי: אני התחתנתי בנובמבר (לא היה צפוי גשם\לחות\חום) וחשבתי שאני לא צריכה שהיא תלווה אותי אחרי ההתארגנות ובכל זאת משום שרציתי לאסוף את השיער בריקודים אז אילתרתי משהו ולא הרגשתי הכי מדהים עם זה ואני יודעת שאם היא הייתה אז זה היה מוריד לי מהלחץ שהייתי בו ומהתחושה הפחות יפה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.