מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר
מידע לעסקים הצטרפות מסלולי פרסום בלוג לעסקים



עצות הזהב שיניבו לכם כסף: איך לבלוט בדיגיטל ב-2021


כולנו מסכימים על דבר אחד - אין זוג מאורס שלא מחפש ספקים ברשת. אם באמצעות המלצות, חוות דעת, רעיונות להשראה ועוד. האתגר הוא גדול כל-כך עבור עסקים בתחום החתונות, כולם נמצאים באותן זירות דיגיטליות, כולם רוצים לבלוט וכמובן להצליח להגיע לפגישת המשך או לשיחה טלפונית.



במציאות, ישנן עשרות תגובות על כל חוות דעת או פוסט שעולה ברשת, מה שהופך אתכם לעיתים לבלתי נראים… אך אל ייאוש, יש מה לעשות! ואפילו בכמה צעדים פשוטים.

לפניכם מדריך יעיל ושימושי שיסייע לעסק שלכם לבלוט משמעותית בין חוות הדעת והתגובות שעולות ברשת, ויאפשר לכם לקבל כמה שיותר פניות מזוגות ועל הדרך לקדם את העסק:

1. המלצות שוות זהב 
קיבלתם וואטסאפ תודה מפרגן אחרי אירוע מוצלח? דאגו לעשות מזה חגיגה שיווקית!
א. פנו לזוג הטרי שעדיין מתאושש מהאירוע, ושלחו לו את הקישור היעודי שלכם לכתיבת חוות דעת (תוכלו למצוא אותו במערכת הניהול שלכם) ההמלצה תעלה בעמוד העסקי שלכם, ותישאר זמינה תמיד גם לזוגות הבאים…

אם עדיין לא פתחתם כרטיס עסק אצלנו, זה הזמן: https://www.mit4mit.co.il/business/

ב.  בקשו מהזוגות להעלות גם פוסט פרגון בקהילות המתחתנים השונות, אצלנו בקהילת מתחתנים למען מתחתנים אנו מעודדים את הזוגות לפרגן ולהמליץ על בחירות טובות של ספקים, מניסיון זה ממש עובד.
קישור לקהילה: https://bit.ly/2QPYVPu


בקשו מהזוגות להעלות גם פוסט פרגון בקהילות מתחתנים


ג. תשוויצו מגיע לכם! הפיצו את ההמלצה השווה שקיבלתם, תייגו אותנו באינסטגרם ובפייסבוק ותזכו לשיתוף והפצה רחבה יותר.


הפיצו את ההמלצה השווה שקיבלתם גם באינסטגרם


2. להקשיב לפני שמגיבים מהר
קהילות מתחתנים הן פלטפורמה נוספת בהן ניתן לקדם את העסק ולייצר שיח עם הזוגות.
בקהילת מתחתנים למען מתחתנים עולות מידי יום עשרות בקשות מזוגות שמחפשים המלצות על ספקים מהתחום, קראו בדיוק מה מבקשים הזוגות שלכם. סביר שהם בתהליך חיפוש אחר הדבר הכי נכון עבורם וכך - עם קשב מצדכם ומענה מדויק לצרכים שעולים, תוכלו להתקרב אליהם יותר ולזכות בתשומת הלב שלהם.
הגיבו בפוסט אחד, ממוקד וקולע למה שביקשו; אם ביקשו דוגמאות העלו את התמונה הכי טובה שלכם, תגובה לא עניינית מוציאה אתכם לא רלוונטיים ובטח שפחות אטרקטיביים.


להקשיב לפני שמגיבים מהר


3. אותנטיות בפרסום
חוות דעת והמלצות שמעוררות הכי הרבה תגובות הם אלה שמעלים הזוגות שלכם. למה? כי זה אמיתי ואמין.
אם עולה פוסט בקשה לדי ג'יי בקהילה , עדיף לבקש מזוג שלכם שימליץ עליכם. הזוגות יודעים היטב לשווק אתכם, לגעת בנקודות חשובות ולגרום למאורסים נוספים לפנות אליכם.
זה הרבה יותר אותנטי מפרסום ישיר שלכם וכמה שיותר זוגות ממליצים - יותר טוב לכם!


4. סדרו את הבית לפני שהאורחים מגיעים 
עברו טוב טוב על כל הנכסים הדיגיטליים שלכם, כנסו לאתר מתחתנים למען מתחתנים והסירו תמונות לא טובות או מידע לא רלוונטי.
דפים עם פרסום ישן, תמונות לא מקצועיות ודף שלא קורה בו כלום - יכול להזיק לתדמית שלכם.
הניקיון העסקי הזה מאוד חשוב! אין זוג שלא מחפש אתכם ברשת ובודק אתכם היטב, אז בטח שכדאי לכם להשקיע בזה.


סדרו את הבית לפני שהאורחים מגיעים


5. צרו איתי קשר זה לא מספיק 
במידה ואתם מגיבים לפוסט שעלה ברשת, היו מספיק יצירתיים בתגובות שלכם, נסו לראות איך תצליחו לבלוט בין עשרות המגיבים והשקיעו בתשובה מעניינת כדי שיתעכבו עליה ולא ימשיכו הלאה.
אם תסתפקו רק ב'מוזמנים ליצור איתנו קשר' סביר להניח שימשיכו הלאה לספק הבא... אבל אם תרשמו משהו בסגנון אישי יותר, כמו 'דנה ואורי מזל טוב! נשמח לספר לכם על החידוש האחרון שלנו באטרקציות לאירועים, הוספנו אטרקציה שעוד אף אחד לא מכיר בארץ, יכולים להתרשם גם באתר שלנו או בשיחה טלפונית', זה כבר ישמע פחות מסחרי ויותר נעים.

6. גם זה קורה לפעמים 
הקפידו לא לפנות בפרטי לזוגות, אלא אם כן מבקשים זאת.

7. שאלו אתכם, תשאלו בחזרה
כשאתם מגיבים בשאלה, אתם בעצם מייצרים שיח עם זוג פוטנציאלי שמחר יכול לסגור אתכם עסקה.
שאלו את הזוגות שאלות לפני שאתם מפרסמים את השירות או העסק, הם יתפסו מכם ספקים שירותיים ומקצועיים בתחומם.
למשל, האם אתם מעוניינים בחתונת ערב או צהריים? חורף או קיץ? אירוע שטח או באולם?
דברו איתם, הם מפוחדים מעט ומתרגשים כל כך, אתם אלה שיכולים באמצעות מידע לעזור להם בדרך...



שאלו אתכם, תשאלו בחזרה


8. סוכני השיווק שלכם בשטח הם הזוגות שלכם
ב-2021 המלצה מפה לאוזן הפכה גם לדיגיטלית וזה נהדר כי הרבה יותר שומעים עליכם.
הבעיה המרכזית היא שרוב העסקים לא רואים בזוגות שלהם שגרירים ומיד מתפנים לאירוע הבא…
חבל שהזהב הזה יורד לטמיון.
הזמינו זוגות נוספים לקהילת מתחתנים למען מתחתנים ובכל פוסט רלוונטי, בקשו מהם שיכתבו מילה טובה ויתייגו אתכם - ברגע שעסק מקבל הרבה המלצות, אז מבינים שיש פה עניין עם מישהו רציני ששווה לפנות אליו.

9. אין אחד שדומה לכם באמת
העבירו לזוגות מסר עם ביטחון, ציינו שאתם מתרגשים ושותפים מלאים איתם לאורך כל הדרך, משהו שיגרום לזוגות להבין שאתם לא כמו כולם, ובטוח שלכל אחד מכם יש משהו שהוא הכי מיוחד וטוב בו.
הגיבו לחוות הדעת שנכתבה עליכם ותמנפו אותה - זוג שכתב לכם שהייתם אחלה ונתתם אחלה שירות 
הוסיפו בתגובה את השמות שלהם ותנו פרט קטן שירים כמו "איזה כייף היה להרקיד אתכם עד השעות הקטנות של הלילה", או "התגובות על המנות הצמחוניות היו מעולות".

10. איך תשמרו על האנרגיה השיווקית לטווח הארוך?
לכל עסק יש את קהל היעד שלו, חשוב לזכור שיש זוגות שהשירות או המוצר שלכם פחות רלוונטי עבורם... אם את מאפרת רק כלות באזור הצפון - כלה מאילת אינה הלקוחה שלך, השקיעי בקהל הכלות שלך, זה ישתלם.
מוזמנים להיכנס לבלוג לעסקים באתר מתחתנים למען מתחתנים ולהעשיר את הידע העסקי שלכם - בלוג לעסקים 

תפרנו עבורכם חבילות פרסום וחשיפה חדשות, יכולים להתרשם כאן.
רוצים לשמוע כיצד להגביר את החשיפה שלכם ולדבר עם מומחה שיווק חייגו ל 058-4413535.

בהצלחה (:

גלי רוזן-ביטון,
מנהלת קהילת מתחתנים למען מתחתנים
מומחית בניהול קהילות וקידום עסקים 


קבלו יותר חשיפה לעסק שלכם
לחבילות פרסום מותאמות אישית



עוד כתבות שיעניינו אותך:
צלמים? תתכוננו לומר "WOW"!
6 דקות קריאה
קרא עוד...
כך תגרמו ללקוחות שלכם לכתוב עליכם חוות דעת
4 דקות קריאה
קרא עוד...
כך חוויית משתמש טובה תאפשר לכם להשיג יותר לקוחות
5 דקות קריאה
קרא עוד...





עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר