מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר
שנה טובה
דף הבית   >   נותני השירות   >   רשת פתאל   >   חוות דעת של limorben

חוות דעת על רשת פתאל

limorben
כתבתי עוד 27 חוות דעת
דירוג
סביר
40 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
השירות במרכז ההזמנות של הרשת לוקה בחסר בלשון המעטה !! התקשרתי למרכז ההזמנות בבוקר, התשובה היתה שיחזרו אלי "היום". עד שמונה בערב לא חזרו אלי. כשהתקשרתי אליהם שוב, אמרו לי להכניס בקשה לאתר האינטרנט שלהם ושיחזרו אלי. למה לקחו ממני מס' טלפון והבטיחו שיחזרו אלי, אם אני אמורה להכנס לאתר האינטרנט שלהם? תמוה ביותר. למחרת בבוקר, התלוננתי דרך אתר האינטרנט שלהם, חזרו אלי תוך חצי שעה, התנצלו ואמרו שיחזרו אלי. לא חזרו אלי. אחרי שעתיים, התקשרתי שוב. אמרו לי "תשאירי לי את הטלפון, תוך דקה אני חוזר אליך". שמו היה עודד מכיר. אחרי שעה, התקשרתי שוב, אמרו לי שלא עובד אצלם בכלל עודד מכיר. כלומר - נתנו לי שם בדוי....
אהבתי: עיצוב מלון מרידיאן בים המלח, בריכת המים המלוחים. שפע אוכל, מרווח ומעוצב יפה.
לא אהבתי: שירות מחלקת ההזמנות רע!! הברמנים בבר במלון לא מקצועיים לחלוטין. נראה שלמלצרים במלון לא ממש טוב שם...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת פתאל
127
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
הוספת חוות דעת