mitformit

להמשך גלישה באתר
השאירו פרטים ונשלח לעסק
תנו לי הצעה

"השירות במרכז ההזמנות של הרשת לוקה בחסר בלשון המעטה !! ..."

חוות דעת 1 מתוך 1 על רשת פתאל



40 מתוך 100
חוות הדעת נכתבה לפני יותר מ10 שנים
נכתבו 28 חוות דעת מבקר מומחה
השירות במרכז ההזמנות של הרשת לוקה בחסר בלשון המעטה !! התקשרתי למרכז ההזמנות בבוקר, התשובה היתה שיחזרו אלי "היום". עד שמונה בערב לא חזרו אלי. כשהתקשרתי ...אליהם שוב, אמרו לי להכניס בקשה לאתר האינטרנט שלהם ושיחזרו אלי. למה לקחו ממני מס' טלפון והבטיחו שיחזרו אלי, אם אני אמורה להכנס לאתר האינטרנט שלהם? תמוה ביותר. למחרת בבוקר, התלוננתי דרך אתר האינטרנט שלהם, חזרו אלי תוך חצי שעה, התנצלו ואמרו שיחזרו אלי. לא חזרו אלי. אחרי שעתיים, התקשרתי שוב. אמרו לי "תשאירי לי את הטלפון, תוך דקה אני חוזר אליך". שמו היה עודד מכיר. אחרי שעה, התקשרתי שוב, אמרו לי שלא עובד אצלם בכלל עודד מכיר. כלומר - נתנו לי שם בדוי. הצג עוד  
אהבתי: עיצוב מלון מרידיאן בים המלח, בריכת המים המלוחים. שפע אוכל, מרווח ומעוצב יפה.
לא אהבתי: שירות מחלקת ההזמנות רע!! הברמנים בבר במלון לא מקצועיים לחלוטין. נראה שלמלצרים במלון לא ממש טוב שם...

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווח על תוכן לא הולם


אהבתם את חוות הדעת?
קרא עוד חוות דעת על רשת פתאל