mitformit

להמשך גלישה באתר

"השירות במרכז ההזמנות של הרשת לוקה בחסר בלשון המעטה !! ..."

חוות דעת 1 מתוך 1 על רשת פתאל



100 / 40
בינוני

חוות הדעת נכתבה לפני יותר מ10 שנים
מבקר מומחה כתב 28 חוות דעת
השירות במרכז ההזמנות של הרשת לוקה בחסר בלשון המעטה !! התקשרתי למרכז ההזמנות בבוקר, התשובה היתה שיחזרו אלי "היום". עד שמונה בערב לא חזרו אלי. כשהתקשרתי אליהם שוב, אמרו לי להכניס בקשה לאתר האינטרנט שלהם ושיחזרו אלי. למה לקחו ממני מס' טלפון והבטיחו שיחזרו אלי, אם אני אמורה להכנס לאתר האינטרנט שלהם? ...תמוה ביותר. למחרת בבוקר, התלוננתי דרך אתר האינטרנט שלהם, חזרו אלי תוך חצי שעה, התנצלו ואמרו שיחזרו אלי. לא חזרו אלי. אחרי שעתיים, התקשרתי שוב. אמרו לי "תשאירי לי את הטלפון, תוך דקה אני חוזר אליך". שמו היה עודד מכיר. אחרי שעה, התקשרתי שוב, אמרו לי שלא עובד אצלם בכלל עודד מכיר. כלומר - נתנו לי שם בדוי. עוד  
עיצוב מלון מרידיאן בים המלח, בריכת המים המלוחים. שפע אוכל, מרווח ומעוצב יפה.
שירות מחלקת ההזמנות רע!! הברמנים בבר במלון לא מקצועיים לחלוטין. נראה שלמלצרים במלון לא ממש טוב שם...

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם


אהבתם את חוות הדעת?
קרא עוד חוות דעת על רשת פתאל