"

ההתנהלות ביננו לבין שרית היתה במייל ...

"
חוות דעת 1 מתוך 10 על שרית שי עיצוב גרפי
  כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
ההתנהלות ביננו לבין שרית היתה במייל וטלפון בלבד על סמך המלצה של חברה. נותר בנו רושם ששרית לא משקיעה בעבודה שלנו את המקצועיות, האמינות והזריזות שלהם ציפינו. קחו בחשבון שאם שרית התחילה לעבוד עלההזמנה שלכם וברצונכם לבטל את ההתקשרות איתה תשלמו 70% מערך ההזמנה.
לא אהבתי אצל העסק: ביקשנו משרית הזמנה דו צדדית עם פרות. קיבלנו סקיצה אחת בלבד עם אותה תמונה של פרות משני הצדדים - נראה כי שרית הקדישה בערך 5 דקות למחשבה על העיצוב וביצועו בפועל. את העיצוב הסופי הכתבתי אני אחד לאחד, כיוון שנראה כי לשרית אין רצון (או יכולת) לתרום לרעיון. מכאן והלאה, כל רשימת שינויים שהעברנו לשרית בוצעה בטווח של 2-3 ימי עסקים, מה שנראה קצת מוגזם עבור שינויי פונט, צבע, יישור שורות וכיוצ\"ב. כל רשימת שינויים הועברה בצורה מאוד מסודרת ומפורטת, ע\"מ להמנע מטעויות ועיכובים, מה שלא מנע מצב בו היו בקשות שחזרו על עצמן פעמיים ואפילו שלוש, מאחר והן לא נעשו. גם בסקיצה האחרונה (רביעית במספר) שהועברה אלינו ע\"י שרית עדיין היו בעיות של יישור שורות - משהו שלא צריך להיות גרפיקאי ע\"מ לדעת איך לתקנו. שרית לא מוכנה להעביר לידי הלקוח את קבצי הפוטושופ המקוריים, אלא רק קבצי JPG (מה שלא מקובל אצל גרפיקאים אחרים), מה שיכול לעכב אתכם בדפוס.
מחיר: 200 ₪
הערות למחיר: הזמנה דו צדדית עם תמונה / איור
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על שרית שי עיצוב גרפי

hello

להמשך גלישה באתר
up