mitformit

להמשך גלישה באתר

"ההתנהלות ביננו לבין שרית היתה במייל וטלפון בלבד על סמך..."

חוות דעת 1 מתוך 10 על שרית שי עיצוב גרפי



100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נכתבה לפני יותר מ10 שנים
מבקר מומחה כתב 10 חוות דעת
ההתנהלות ביננו לבין שרית היתה במייל וטלפון בלבד על סמך המלצה של חברה. נותר בנו רושם ששרית לא משקיעה בעבודה שלנו את המקצועיות, האמינות והזריזות שלהם ציפינו. קחו בחשבון שאם שרית התחילה לעבוד עלההזמנה שלכם וברצונכם לבטל את ההתקשרות איתה תשלמו 70% מערך ההזמנה. עוד  
את הכל ההתנהלות מול שרית אפשר לעשות במייל ובטלפון כך שלא צריך להגיע אליה; מחיר אטרקטיבי; אמצעי תשלום נוחים: העברה בנקאית, צ\'ק (לידי שרית באופן אישי, או בדואר), מזומן.
ביקשנו משרית הזמנה דו צדדית עם פרות. קיבלנו סקיצה אחת בלבד עם אותה תמונה של פרות משני הצדדים - נראה כי שרית הקדישה בערך 5 דקות למחשבה על העיצוב וביצועו בפועל. את העיצוב הסופי הכתבתי אני אחד לאחד, כיוון שנראה כי לשרית אין רצון (או יכולת) לתרום לרעיון. מכאן והלאה, כל רשימת שינויים שהעברנו לשרית בוצעה בטווח של 2-3 ימי עסקים, מה שנראה קצת מוגזם עבור שינויי פונט, צבע, יישור שורות וכיוצ\"ב. כל רשימת שינויים הועברה בצורה מאוד מסודרת ומפורטת, ע\"מ להמנע מטעויות ועיכובים, מה שלא מנע מצב בו היו בקשות שחזרו על עצמן פעמיים ואפילו שלוש, מאחר והן לא נעשו. גם בסקיצה האחרונה (רביעית במספר) שהועברה אלינו ע\"י שרית עדיין היו בעיות של יישור שורות - משהו שלא צריך להיות גרפיקאי ע\"מ לדעת איך לתקנו. שרית לא מוכנה להעביר לידי הלקוח את קבצי הפוטושופ המקוריים, אלא רק קבצי JPG (מה שלא מקובל אצל גרפיקאים אחרים), מה שיכול לעכב אתכם בדפוס.
200 ₪
הזמנה דו צדדית עם תמונה / איור

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם