"

טוב אז גם אני חייבת לשתף אתכם ובמילה ...

"
חוות דעת 1 מתוך על mabruk
  כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
טוב אז גם אני חייבת לשתף אתכם ובמילה אחת- ביזיון! אני רק מצטערת שלא נכנסתי לאתר הזה לפני שבחרתי דווקא בהם. עדיף לשלם כל סכום שבעולם אבל לא לפנות למקומות חובבניים כאלה שאפילו כוכב אחד זה יותר מידי... האמת היא שאני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל- עד שלב תשלום המקדמה הכל היה בסדר- חזרו אליי מהר טלפונית, בפגישה הנציגה שלהם מאיה היתה בסדר גמור. סוכם שתוך 4 ימים לערך אני אקבל את הסקיצה הראשונה מהגרפיקאית. אם לא הייתי מתקשרת אליהם לפחות 3 פעמים לא הייתי מקבלת את הסקיצה. חיכיתי יום שלם בבית בציפייה לראות את ההזמנה שבחרתי. כאשר בכל פעם סיפור אחר: הגרפיקאית בטלפון, היא שלחה ממזמן, המייל שלך לא מקבל מיילים כנראה שמלא וכך הלאה... המייל שלי מקבל בסביבות 100 מיילים ליום והוא בלתי מוגבל- זהו מייל עבודה, לא יתכן שהוא חסום!!! כאשר זה הגיע נראה שהיא רק שינתה את שמות החתן והכלה ולא עשתה מעבר לכך כלום ואפילו לא טרחה להתנצל על כך. כל הסקיצות הבאות היו גרועות, לקח המון זמן עד שהגיעו ובכל פעם תירוץ אחר. כאשר הרגשתי שאין לכך סוף לקחתי את בן זוגי והלכנו לשם בעצמנו בכדי לסגור את הסיפור. בשעה טובה יש סקיצה (אחרי שבועיים וחצי) וניתן לשלוח להדפסה. נאמר לי שעד יום ראשון, גג שני תהיינה הזמנות. הזמנות אלה היו צריכות להישלח עם קרוב משפחה לחו"ל ולכן לקחנו עוד יום מקדם בטחון והגענו לסניף ביום שלישי בצהריים. הם איבדו את הסקיצה (מה שאתם שומעים..!!!) ואם לא היינו שוב רודפים אחריהם הנושא היה בכלל נשכח!!!!!!!!! הבטיחו לבן זוגי שיתקשרו אליו באותו יום להודיע לו מתי לבוא לקחת אותן כאשר הובטח שעד ליום המחרת ההזמנות תהיינה מוכנות. לא דובים ולא יער- אף אחד לא התקשר! התקשרתי ממש זועמת באותו יום בערב- מנהל המקום אופיר, גם כן חוצפן שאין כדוגמתו- הסביר לי שאני לא בסדר, זוהי לא העבודה שלהם, הם לא משנים צבעים וניסוחים ותירוצים כהנה וכהנה ושוב המילה סליחה לא נשמעה באוויר ואפילו לא כל רצון לסייע ולתקן את הנעשה. כאשר יבלנו את ההזמנות ביום ראשון האחרון הצבעים לא היו מה שביקשנו, הכיתוב היה בירוק ולא בזהב כפי שביקשתי וכפי שהבטיחה הגרפיקאית, הם לא עמדו בזמנים (מיותר אפילו לציין), בצד שמאל של ההזמנות יש פס לבן- פאלה בהדפסה. אין עם מי לדבר, הם לא מוכנים לתקן את מה עשו וכעת, מחוסר ברירה ובאיחור אדיר, אנו נאלצים לפנות לבית דפוס אחר ולהדפיס מחדש וכמובן (איך לא?!) לשלם שוב..... אחרי ביקורים רבים והמון עצבים נוכחתי לדעת עד כמה הם נוכלים, חצופים, חסרי רגישות ושקרנים. תעשו לעצמכם טובה ותישמרו מרחק!!! טרם נתקלתי בנותני שירות כ"כ גרועים וחסרי רגישות שאפילו לא מוכנים להודות בטעות שלהם ולתקן אותה. אכזבה אחת גדולה!
לא אהבתי אצל העסק: את הכל! מההתחלה ועד הסוף! גם ההזמנות יצאו רע... חובבנים, לא מקצועיים, נוכלים וחסרי רגישות. ואני מעדיפה אפילו שלא להיכנס לשיחות עם בעל המקום ( אגה השותף שלו פתח סטודיו בק. מוצקין והם דווקא טובים....)
הערות למחיר: הזול יקר...תזכרו את זה
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על mabruk

hello

להמשך גלישה באתר
up