"

בעיניי התהליך לא פחות חשוב מהתוצאה! ...

"
חוות דעת 1 מתוך 131 על עליזה גרטס
  כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
בעיניי התהליך לא פחות חשוב מהתוצאה! כבר במדידה הראשונה החל הסיוט שנגמר בבכי יום לפני החתונה. בכל מדידה ביקשתי לתקן תפרים עקומים, מידות לא נכונות ובעיות נוספות ובמדידה שאחריה גיליתי שלא נעשה דבר בעניין, הבטיחו שבפעם הבאה זה \"יהיה בסדר\" וכמובן שזה לא היה. כשעליזה גרטס היתה נוכחת במדידה וביקשתי לתקן בעיה בשמלה, היא בקשה ממני לחתום על מסמך לפיו לא יבוצע תיקון נוסף אם התוצאה לא תמצא חן בעיניי (כאילו שלא שילמתי סכום כסף שמצדיק גם מליון תיקונים נדרשים!) ואף ענתה בביטול לשאלותיי. כשבועיים לפני החתונה הגעתי לדבר עם מנכ\"לית החברה (מיטל, בתה של עליזה גרטס) על מנת לוודא שהתיקונים יתבצעו, קיבלתי ממנה יחס מזלזל, גלגולי עיניים וחוסר עניין בבקשות שלי. יום לפני החתונה לקחתי הביתה את השמלה – כשהגעתי, היא לא היתה מוכנה ואמרו לי לחזור בשעה שהתופרות כבר לא נמצאות. התעקשתי למדוד אותה שוב ונחרדתי לגלות שהכל תפור עקום. מרב ייאוש וחוסר אונים פשוט בכיתי. אסנת פרמה את התפרים ותפרה שוב, ידנית... אני מבינה שסלון כלות צריך להתמודד עם גחמות של כלות, אבל הבקשות שלי היו לחלוטין בגדר הסביר. המקום השאיר אותי עם תחושה קשה של חוסר שביעות רצון. מלבד תפירת שמלה, סלון כלות צריך להיות קשוב במיוחד לבקשותיה של הכלה כי זה היום החשוב בחייה. יצאתי עם שמלה רחוקה מלהיות מושלמת אבל העיקר שאת התשלום גבו ממני מראש... בקיצור, התפירה לא מקצועית והיחס מזלזל ואף משפיל – חבל על עוגמת הנפש!! עם זאת, תודה לאסנת, שהיתה קשובה, מקצועית וסבלנית.
לא אהבתי אצל העסק: את היחס המזלזל ואת התפירה הלא מקצועית
מחיר: 7200 ₪
הערות למחיר: לא מוצדק
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על עליזה גרטס

hello

להמשך גלישה באתר
up