"

טוב בדרך כלל אני לא נוהגת "ללכלך" אבל ...

"
חוות דעת 1 מתוך 51 על נירית לבב
  כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
40 מתוך 100
טוב בדרך כלל אני לא נוהגת "ללכלך" אבל הייתי באאוטלט ומאוד התאכזבתי נכון המחירים לא יקרים ונכון יש מבחר עצום ואפילו ראיתי כמה דגמים מאוד נחמדים אבל שיורדים לפרטי פרטים זה לא זה ואני אסביר למה:השמלות שיש שם עברו לא מעט כלות ו\או חתונות יש עליהם כתמים או קרעים וברגע שאני משלמת כמה אלפים על שמלה שאני אמורה ללבוש ביום הכי חשוב בחיי אני מצפה לפחות שיחדשו אותה ששאלתי לגבי תיקונים שלחו אותי לתיקון אצל מעצבת אחרת ואז החלטתי שאני מתחילה לבדוק הלכתי לאותה מעצבת ושאלתי לעלות התיקון כשעשיתי את החישוב הבנתי שהשמלה שכבר לבשו אותה לא מעט פעמים + התיקון תעלה לי אותו מחיר כמו שמלה חדשה לגמרי שתעוצב במיוחד בשבילי בישבילי אצל מעצבת שלא יושבת בדיזינגוף ללא תיזוזים וללא ביזבוז זמן מיותר על חיפושים בסופו של דבר זה לא ממש משתלם בנוסף המוכרת ממש דחקה אותי לפינה והתעקשה שנסגור באותו רגע אם כל הכבוד אצל כל ספק שהייתי חיפשתי את היחס האישי והליוי באאוטלט אין סיכוי למצוא את זה בנוסף ששאלתי לגבי אחריות הם אמרו שהאחריות על השמלה עליי.
לא אהבתי אצל העסק: יוסי ממש היה לחוץ שאקנה ואסגור את העסקה למרות שהבהרתי לו שאני לא שלמה
מחיר: 3700 ₪
הערות למחיר: המחיר לא כולל תיקון שצריך לשלם במקום אחר
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על נירית לבב

hello

להמשך גלישה באתר
up