"

בתאריך ה-3 לפברואר 2010 הגעתי לחנות של ...

"
חוות דעת 1 מתוך 69 על דורון אשכנזי
  כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
בתאריך ה-3 לפברואר 2010 הגעתי לחנות של דורון אשכנזי בדיזינגוף 187.מדדתי בגדים, ומצאתי חליפה שנראתה מתאימה. רציתי לסיים בכך, ולשוב כשלושה שבועות לפני החתונה לרכוש את החליפה, כיוון שצפיתי שינוי מידה בפריטי החליפה.שאלתי את המוכר (איתן) האם ניתן להצר/להרחיב את פריטי החליפה (חולצה, מכנס וג'קט), כיוון שאני בדיאטה ומתאמן באופן אינטנסיבי. ציינתי בפירוש שאני צפוי להוריד מעט במותן, ולהתרחב באיזור הרגליים והחזה (עקב האימונים). איתן ציין באופן חד משמעי כי כל הפריטים שמדדתי (חולצה, ג'קט ומכנס) "הם רק חומר גלם לשינויים, שבועיים לפני החתונה נבצע מדידה עם המעצב, בה ניתן להרחיב ולהצר כל חלק, 2 מידות למעלה או למטה" (ציטוט של מה שאמר איתן). איתן גם הסביר באופן משכנע איך ניתן לפתוח מעט את התפר בחולצה, איך ניתן להרחיב את הג'קט, המכנסיים, וכו' – כך שלא נראתה סיבה לדאגה.שילמתי מקדמה בשווי מחצית הסכום, ואיתן קבע לי פגישה עם דורון אשכנזי עצמו, לתאריך של שבועיים לפני החתונה, לשינויים ותיקונים. איתן ציין באופן מפורש כי בפגישה זו יהיה נוכח המעצב (דורון) לשינויים הנדרשים. הוסבר לי מה אני אמור להביא לפגישה זו, ומה לוח הזמנים הצפוי לתיקון החליפה לאחר המדידה (עד 48 שעות). הגעתי לפגישה ב-3.5.10, וכאן החלו הבעיות:דורון לא היה נוכח – נמסר לי כי הוא בכלל לא באיזור, וכי אני הייתי אמור להתקשר לתזכר אותם שאני מגיע (!!). איתן (אותו המוכר משלושה חודשים קודם לכן) הוציא את החליפה שהזמנתי, עליה כתוב היה במפורש שזומנתי למדידה בתאריך ובשעה שהגעתי (הוא עוד שאל בפליאה – "כתוב כאן שאתה צריך להגיע ב-3 למאי. מה התאריך היום?").במדידת הבגדים אכן התברר שצריך להרחיב במעט (מידה לכל היותר) את כל הפריטים, בדיוק כפי שצפיתי. כאן הבעיה העיקרית – איתן טען שבגלל שגדלה המידה, הבגדים אינם מתאימים, לא ניתן להרחיבם, ואין בגדים זהים במידה גדולה יותר. הוא הציע חלופות מגוחכות (מכנס במידה קטנה יותר, לא לסגור את הכפתור בג'קט, וכו'...), שבאופן ברור נפסלו.ביקשנו לדבר עם דורון אשכנזי עצמו, ולא ניתן לנו. ביקשנו שיחזור אלינו בהקדם למציאת פתרון, ובתור התחלה – לבטל את התשלום ששולם, ופנינו לצאת מהחנות. לפני שיצאנו העז איתן, בשיא חוצפתו, לבקש מאיתנו את יתרת התשלום... (מבלי שיש לי חליפה או פתרון לחתונה הקרבה). מכאן השיחות הועברו אל מול רחל, שהציגה עצמה כמנהלת החנות, וטענה שוב ושוב כי דורון "לא מדבר עם לקוחות", ושזהו התפקיד שלה.רחל טענה שלא נקבעה כלל פגישה עם דורון, ולא התייחסה כלל להטעיה שגרם איתן בכך שהבטיח כי הבגדים ניתנים לשינוי מידה ללא כל בעיה. שוב ושוב חזרה על כך שהיתה "אי הבנה", כאשר הכל היה מובן וברור, ולא לקחה שום אחריות על ההתנהגות המבישה והמטעה של המוכר בחנות שלהם. הצעתה היתה לנסות מספר פגישות, עם דורון שיקח מידות מחדש, עם החייט שלהם שיתפור ויתאים את החליפה, ואולי סבב נוסף של תיקונים – כל זאת שבוע וחצי לפני החתונה, בימים ובשעות בעייתיים/לא אפשריים מבחינתי.מיותר לציין שגם אחרי הפעם החמישית שביקשתי באופן מפורש לדבר עם דורון אשכנזי עצמו – לא הצלחתי להגיע אליו (והוא כמובן לא חזר אלי...).כעבור כמעט שבוע נוסף התקשר דורון, התנצל בצורה לקונית, והציע לפצות אותי בחולצה או מכנס, ושאגיע אליו לסטודיו לשם כך...מיותר לציין שאין לי כל כוונה לדרוך בסטודיו שלו יותר לעולם.
לא אהבתי אצל העסק: היחס המזלזל , השירות!
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על דורון אשכנזי

hello

להמשך גלישה באתר
up