"

כלקוח קבוע של הרשת ובמיוחד של מלון ...

"
חוות דעת 1 מתוך 6 על ישרוטל - מלון אגמים
60 מתוך 100
כלקוח קבוע של הרשת ובמיוחד של מלון ישרוטל ים סוף החלטנו הפעם לגוון ובחרנו מלון בסגנון דומה לישרוטל ים סוף אך חדיש יותר. ובאמת הבחירה היתה טובה לא פחות אך עדיין חסרה אווירת המשפחתיות שיש בישרוטל ים סוף השרות בחדר האוכל והאוכל. מיד עם הגיענו למלון מהדרך קיבלה את פנינו מארחת המלון על מזנון של כיבוד קל שתיה קרה יין ושמפניה והיתה חיננית מאוד ואדיבה בחרנו לפתוח בקאווה לבנה מדהימה שכבר הרגיע לנו את הדרך ואת התור המשתרך בקבלת החדרים והאמת ה"תור הוא ארוך" והסיבה כל לקוח מלך עם הגיענו לדלפק ביררו את הזמנתנו ושאלו אותנו באיזה חדר נרצה מהחדרים המוכנים זה מכבר תוך כדי הסבר מפורט על מיקומו ושאלו באם יש לנו צרכים מיוחדים שרות מעולה אבל כל לקוח יותר מ 10 דקות . החדר נקי מסודר עם ריח מבשם מרוהט בריהוט חדיש אך פשוט אך מקנה הרגשת חמימות וכיף החדר מצויד במקלט LCD קומקום קפה ותה ללא הגבלה חיסרון אין מיבש שיער והחיסרון המשווע כמו בכל מלונות אילת רשת האינטרנט האלחוטית היא בתשלום חבל !!! חדר האוכל :ביום ה' בערב הוגשה ארוחה מדהימה שכללה כל מה שאפשר רק לחלום החל מרוסט ביף מוקפצים פסטות תוספות ממספר רב של סוגים ועשרות סלטים וכמובן מגוון רחב של עוגות מדהימות על אף היותן פרווה. ביום ו' בבוקר חדר האוכל היה ערוך כדוואי וכמובן כלל עשרות אפשרויות החל מדגים גבינות בורקסים קוראסונים והכל בשפע סוגים וטעמים אבל בעיה אחת שחזרה על עצמה גם ביום א' בבוקר תור של כ 20 איש לעמדת חביתות אחת עם עובדת מקסימה אך איטית להפליא רק לשם הבדיקה המתנתי עם צלחת בידי כ 45 דקות כדי לשאת חן בעיני בת זוגי בכדי לזכות בחביתת ירק וסליחה הרגשתי כמו עציר במחנה שבויים ולא כמו במלון! ארוחת ליל שבת היתה גם היא ברמה מאוד גבוהה והראתה על המאמצים שעושה מטבח המלון אך היתה פחות מרשימה מארוחת יום חמישי.ארוחת מוצאי שבת היתה בחזקת הגיוני מינוס ונראתה כמו ארוחת שיירים מחוממים של היומיים האחרונים פשוט עזבתי את האוכל באמצע מאחר ואיני ביישן שאלנו לפשר הענין וסבירו לנו שמאחר והשבת יוצאת מאוחר אין בידם להכין אוכל טרי ולכן הם מגישים אוכל מחומם (תשובה מעליבה אתם לא בית המלון היחידי בארץ השומר כשרות) וכמה מדהים למצוא בבתי מלון ארוחות צהרי שבת ומוצאי שבת מדהימות על בסיס מזנונים קרים ולא על בסיס שאריות מיום קודם! לענין חדר האוכל בעוד ביום ה' הצלחנו להנות משרות מפנק בחדר האוכל החל מיום ו' הכל התהפך למרות מאמצי המארחת הנפלאה ומאמץ מנהל חדר האוכל, קרס הצוות ואני אישית נאלצתי לפנות את הצלחות בין המנות כי איש מצוות המלצרים כלל לא היה בנמצא. אז נכון שזה נותן הרגשה "טובה" שהמארחת ומנהל חדר האוכל רצים מצד לצד ועושים את עבודת הצוות אך בהחלט לא מועיל מה עוד שהם לא עושים את עבודתם הם כי עסוקים בלרצות לקוחות כעוסים. לנושא הבריכה הצפיפות סביבה היא לא הגיונית כמות כסאות הנוח המוערמים לצידה נותנים הרגשה איומה כאילו במידשאה שהפכה למחסן כיסאות ההרגשה פשוט לא נעימה הבריכה ומימיה נקיים ונעימים אך עליכם למצוא פיתרון לערמות הכיסאות המוערמים לעשרות תחת כל עץ רענן .צר לי שמלון מיושן יותר ברשת ישרוטל "ים סוף" מצליח לעבור במבחן מעולה ואתם שבנויים על אותו קונספט מצליחים לעבור בציון כמעט טוב וגם זאת בגלל צוות המנהלים והמארחים האדיבים שמצליחים לטשטש במעט את התקלות. קבלו ביקורת זו כביקורת בונה ואני סמוך ובטוח שתמצאו את הפתרונות. מי כמוכם יודע שלקוח לא מרוצה לא יחזור להעביר את חופשתו במלון   **** לזכות הרשת יאמר שמרכז שרות לאורח הגיב במידי ללא שפניתי אליו כלל בדקו את הנושא ושיבו לי במכתב לקוני משהו של דו"ח הסברים והפסדים שבסופו של דבר הציעו לי הנחה ופיצוי בשהייתי הבאה במלון. להבדיל מהמכתב ברצוני לשבח את  שרית ממרכז שרות לאורח של הרשת שהיתה חביבה ענינית ושרותית
לא אהבתי אצל העסק: הברכה ניראת כמו מחסן כסאות נח מוערמים בכל פינה, האוכל במיוחד במוצאי שבת שהזכיר לי ארוחות בבסיסי צה"ל מובנה על אוכל שהוכן ביום ו' , והתורים בארוחת הבוקר לחביתות שערכו כ 45 דקות
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על ישרוטל - מלון אגמים

hello

להמשך גלישה באתר
up