"

הגענו לגוסטו באמצע השבוע בצהריים, ...

"
חוות דעת 1 מתוך 60 על גוסטו
  כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
הגענו לגוסטו באמצע השבוע בצהריים, כאשר בחנות היו עוד שני לקוחות, ועדיין יצא שחיכינו כחצי שעה עד שמישהו יגש אלינו, יציג את עצמו, יגיש עזרה או לפחות יאמר לנו להמתין מס' דק' עד שמישהו מתפנה.המוכר שהתפנה ראשון היה מוכר בשם אבי (לא אבי הבן של הבעלים), ומהרגע הראשון הוא החליט שהוא מכתיב את סגנון וצבע הלבוש ללא התחשבות בדעתנו.הוא הביא חליפה כהה וזקנה, וזאת למרות שביקשנו משהו בצבע אופ-וייט. כשביקשנו לראות משהו שאנחנו רוצים, הוא התעצבן והתחיל להחזיר את החליפה למקום בצורת הבהרה שאיתנו הוא סיים לעבוד. החלטנו לתת לעניין צ'אנס (בעיקר מאחר וזו מדידה ראשונה, ולא רצינו שהעניין יעכיר את מצב הרוח הנרגש בו היינו בתחילה).החליפה כמובן הייתה מזעזעת, ולאחר תחנונים רבים, ובקשת עזרה מאבי בנו של הבעלים, ניתנה לנו חליפה בצבע בהיר מידי ולא בגזרה הנכונה. תגובתו של אבי למראה החתן הייתה: "בא לי לקרוע ממך את העניבה מרוב שזה מכוער ולא מתאים לך!".התעלמנו באלגנטיות מהאנטי והיחס הדוחה, הסברנו שמדובר בטעם אישי, וכפי שאנו מכבדים את טעמו, כך אנו מבקשים שיכבד את הטעם שלנו וביקשנו לראות חליפה שאינה בהירה ואינה כהה. כמובן שנענינו בשלילה ובטענה שהם לא מחזיקים חליפות בצבעים כאלה כי הן זקנות.פשוט בושה וחרפה שמחזיקים בן אדם כזה בחנות, ועוד בתור מוכר!!לא ברור לי איך הצלחנו להחזיק שם מעמד במשך שעה, אבל אני שמחה לציין שיצאנו משם, נסענו לאופנת סגל, מצאנו ב-ד-י-ו-ק את הצבע שחיפשנו (שכמובן מחמיא לחתן בטירוף!) שילמנו קצת יותר כסף ממה שעלתה החליפה בגוסטו, ואנחנו מרוצים עד הגג!גוסטו היקרים, ייתכן שהפגם הוא אך ורק במוכר הזוועתי שלכם, אבל התוצאה היא שלא רק שהפסדתם כסף, הפסדתם גם לקוחות (והרבה!- יש לנו משפחה גדולה שמחפשת בגדים) והמלצה (שהרי היום המלצה היא הדבר החשוב ביותר).
לא אהבתי אצל העסק: את אבי. שהעבודה היחידה שהייתי נותנת לו, זה איסוף פחי זבל השכם בבוקר, כך שהמפגש בינו לבין המין האנושי יהיה מקרי בהחלט!
מחיר: 2000 ₪
הערות למחיר: מכנס וג'קט
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על גוסטו

hello

להמשך גלישה באתר
up