"

השרות הניתן ברשת הינו מתחת לכל ...

"
חוות דעת 1 מתוך 4 על הבורסה לתכשיטים
  כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
השרות הניתן ברשת הינו מתחת לכל ביקורת!!! הן בסניף עצמו ע"י המוכרות והמנהלת (אלה פבריקנט)והן בשרות הלקוחות שלא יודע לתת מענה ללקוח ולא מנסה לעזור ללקוח בשום דרך!!!אני ממליץ לכל מי שכספו יקר לו ומעוניין לקבל יחס הולם בחנות לא להתקרב לרשת "הבורסה לתכשיטים"וודאי שלא לסניף הגראנד קניון בחיפה.לפני כשנתיים אשתי ואני קנינו טבעות נישואין בסניף. המוכרת הבטיחה לנו (מבלי שנבקש זאת) שישנו שירות של הגדלה והצרה של טבעת שהינו חינמי וניתן לטבעות נישואין כחלק מהשירות הטוב של הבורסה לתכשיטים.שאלנו אותה האם היא בטוחה כי זה נשמע לנו מעט מוזר והיא ענתה: "בוודאי. את יכולה להשמין בהיריון ולהרחיב את הטבעת ואז לרזות לאחריו ושוב להצר. כמה פעמים שתרצי".כעבור שנתיים אשתי שכיום היא לאחר היריון החליטה לנצל את השירות המובטח ולהפתעתינו גילינו ש:המוכרת שיקרה לנו במעמד המכירה בכדי "לסגור עסקה". המנהלת מגבה את המוכרת וטוענת שאנחנו שקרנים מבלי אפילו להרים טלפון למוכרת ולוודא איתה האם אנחנו דוברי אמת. שירות הלקוחות מגבה את המנהלת ותוקף אותי במקום לברר ולהסדיר את העניין!!!!בקיצור תעשו לעצמכם טובה ותדירו רגליכם מהרשת הזו. זה לא שירות של רשת גדולה. אפילו מוכרים בשוק נותנים יותר כבוד ללקוחות ומשדרים הרבה יותר אמינות. חבל לכם על הזמן והכסף!!! אני סבלתי ומנסה לחסוך מכם את הטעות!!! כל חנות אחרת תהיה עדיפה.בנוסף אני שוקל ברצינות להגיש תביעה יצוגית מאחר ואני חושש שאיני היחיד שנפגע. אם גם אתם נפגעתם אתם מוזמנים לפנות אליי במייל.
לא אהבתי אצל העסק: שירות גרוע!!!אין להם מושג לגבי איך מתייחסים ללקוחות!!!נחמדים מאוד עד קבלת הכסף לאחר מכן לא יודעים מי אתם בכלל!!!
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על הבורסה לתכשיטים

hello

להמשך גלישה באתר
up