"

חגגנו את חתונת הבת שלנו. תהליך הקשר עם ...

"
חוות דעת 1 מתוך 248 על לימון ארועים
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
חגגנו את חתונת הבת שלנו. תהליך הקשר עם חברתכם התחילה לפני יותר מחצי שנה ובמשך כל התקופה, היחס שלכם בצורה שאילנה ניהלה אותו, היה טוב עד כדי כך שהרגשנו שבחירתנו היתה בהחלט נכונה. העניין המעצבן ביותר היה התנהגות מנהל האירוע שלכם, מאיר. כנראה שמאיר החליט שהוא יסיים את האירוע כמה שיותר מוקדם למרות שהודעתם לנו וככה אנו תכננו, שחייבים לסיים את האירוע עד השעה 15:00 כלומר שעתיים לפני כניסת השבת. אנו הודענו מראש לאילנה שאנו רוצים לברך את ברכת המוציא לפני תחילת הסעודה, לכן ביקשנו לא לפתוח את בופה הסעודה לפני ברכת המוציא. הבנתי שמי שלא ירקוד לאחר החופה, יכול בינתיים ליהנות מהסלטים והלחם הנמצא על השולחנות. לכן, הופתענו, שבאמצע הריקודים, החליט מאיר, ללא התייעצות איתנו, לפתוח את הבופה לפני ברכת המוציא. אנו יהודים מסורתיים והיה מאוד חשוב לנו שהארוחה תתנהל כסעודת מצווה. בגלל הבלגן של האנשים הממתינים בתור לאוכל, את המוציא הצלחנו לארגן רק כעשרים דקות לאחר מכן ורוב האנשים לא שמו לב מפני שהיו בתור לאוכל או באמצע אכילה. כתוצאה, הקהל לא אכל ביחד מפני שחלק התחיל עם פתיחה הבופה וחלק המתין לברכה. כל זה גרם למצב שאנשים שסיימו לאכול התחילו לעזוב.בזמן ברכת המזון, כנראה שמאיר עדיין רצה להבטיח סיום מוקדם, לכן לא הורה למלצרים להפסיק לפנות את השולחנות בזמן ברכת המזון ושבע ברכות. במקום שברכת המזון ושבע ברכות היה יכול להיות סיום מכובד לסעודה, היה רעש והמלצרים מסתובבים עם כלים. אינני מאמין שאף פעם לא אירחתם סעודה מסורתית הדורש התחשבות בנעשה. אפילו בחו"ל המלצרים הגויים היו מכבדים יותר טקס מסורתי מהצוות היהודי שלכם. האם הרצון לסיים וללכת הביתה היה כה חשוב שהאירוע שלנו היה משני לנעשה. כתוצאה כל השולחנות היו נקיות ב 14:15 וההרגשה היתה שסיימתם לנו את האירוע מוקדם כדי שהעובדים יוכלו להגיע הביתה מוקדם. איפה השעה 15:00 שלפי הנאמר לנו היינו יכולים עד אז לחגוג.לאחר סיום האירוע, ניגש אלי איזה עובד בחולצה לבנה עם פסים, שלא הזדהה, כדי לשאול באם אני מתכוון לתת תשר לעובדים. קודם כל כאשר סגרנו את החוזה עם אילנה, שאלתי אותה באם המחיר כולל את הכל והיא ענתה בחיוב ורק אם אנו רוצים, אנו יכולים לתת תשר. בטח, לאחר התנהגות כזו, לא הרגשתי סיבה לשלם מעבר לתשלום המוסכם. דבר שני, זה שיא החוצפה, שיגש אלי עובד שלכם לבקש תשר. תשר נותנים אם מרגשים שמגיע, לא מפני שמבקשים. זה לא נאה לארגון מסודר. מעבר לזה, ניגש אלי ה DJ להציע לי לתת תשר למנהל האירוע. כנראה שיש סידור ביניהם, שהוא מבקש עבורו. גם זה לא מקובל עלי ובמיוחד לאחר העצבים שאותו מנהל אירוע גרם לנו.נאמר לנו שכאשר הזוג יצא לחדר הייחוד, יובא להם אוכל מבר הקבלה. לא רק שלא הביאו להם אלא כאשר בקשו מים, הביאו להם שני כוסות מים וזהו. בנוסף, כאשר הגענו בבוקר, חדר הייחוד/חדר הלבשה היה חם נורא. אף אחד לא טרח להפעיל את המזגן קודם שיהיה מוכן לשימוש. כפי שפרטתי, אירוע חשוב בחיינו הפך ליום מלא עצבים, בעיקר בגלל ניהול של מנהל שלכם. הפכנו תוך יום מחסידים נלהבים של "לימון" לממורמרים מהיחס אשר לא הלם את הציפיות החיוביות אשר נבנו במשך כל החודשים עד החתונה.
לא אהבתי אצל העסק: בחרנו ב-2 קינוחים שכל אורח היה צריך לבחור ביניהם. שוב, הרצון לסיים מהר היה כה חזק, שהמלצרים לא שאלו, פשוט כמעט "זרקו" לפני האורח את הקינוח שהיה להם על המגש בלי שום שאלה.שילמנו כמעט אלפיים שקל עבור הגברה. ה DJ יושב בקצה המזרחי של אולם הריקודים אולם אם רוצים לברך המוציא, או לדבר אל הקהל, אין שום עמדה עם מיקרופון קרוב לקהל וכל פעם צריכים לבקש מה DJ לתת מיקרופון עם כבל ארוך מאוד כדי להתקרב לקהל. במשך כל שנותיי, לא ראיתי כזה סידור לאירוע. זה לא יעיל וגם לא יפה. מעבר לזה, מערכת ההגברה שלכם אולי טוב למוזיקה אולם כאשר ערכנו את הברכות, האנשים בצד שני של האולם טענו שלא שמעו את הברכות.ברשימת האורחים שלנו היו לנו 5 נכדים בני 1,3,4,6,9. אילנה דרשה שאנו צריכים לשלם מחיר מלא עבור כל אחד מאלו. הבנו ששני הגדולים יאכלו ולכן אנו מבינים שיש סיבה לחייב עבורם. אולם לחייב מחיר מלא עבור שלושה ילדים מתחת לגיל 5 אשר אכלו כמעט כלום זה חוצפה. כמעט 600 ש"ח עבור כלום!
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על לימון ארועים

hello

להמשך גלישה באתר
up