"

אם היה אפשר לתת פחות, הייתי ...

"
חוות דעת 1 מתוך 16 על יעל גרין
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
אם היה אפשר לתת פחות, הייתי נותנת.מאיפה להתחיל?הגעתי ליעל דרך האוטלט, לתיקון של שמלה שרכשתי.1.יחס מזעזע. כל פעם שהערתי הערה היא צעקה עלי שאני לא מבינה כלום ואתן לה לעבוד, או ששמלה היא לא דבר חשוב בחתונה (ולכן לא נורא אם היא נראית רע).2. בזמנו חשבתי שהיא מקצועית. עכשיו, כשהשמלה בבית ואני רואה מה נעשה (או יותר נכון לא נעשה) והיא לא בסביבה לצעוק עלי ולהשתיק אותי אני רואה שהיא ממש לא. למשל, היה צורך בהארכת הכתפיות. היא האריכה, אבל לא מספיק. בשביל לפצות על כך (שלא ארגיש שיש בעיה כלשהי) היא שמה לי את השמלה גבוה מדי. ניסיתי להעיר והושתקתי בצעקות. כרגע הכתפיות מאוד מכאיבות.3. העניין הכספי. סיכמנו מראש על עבודה מסויימת וסכום מסויים (וגבוה מאוד לעומת העבודה שעשתה) ועם הזמן היא העלתה אותו, בניגוד לסיכום שלה עם האוטלט. כ"כ רציתי לסיים את המפגשים איתה שכבר לא היה איכפת לי מהכסף, רק שהסיוט ייגמר.החוויה הכי קשה שהייתה לי עד כה בסידורי החתונה (מקווה גם שלא אחווה דבר כזה שוב).
לא אהבתי אצל העסק: היא כ"כ לא מכבדת את הלקוחה, כך שלמרות שהבייביסיטר נכחה, היא התייחסה לתינוקת יותר מאשר אלי
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על יעל גרין

hello

להמשך גלישה באתר
up