"

קוראים יקרים,בתור מי שמנהל את צימרים ...

"
חוות דעת 1 מתוך 2 על למזכרת
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קוראים יקרים,בתור מי שמנהל את צימרים "למזכרת", אני חש הגיע הזמן להעמיד דברים במקומם ועל דיוקם.אנו מספקים שירות כבר זמן רב מאוד. לקוחות רבים שמגיעים אלינו נהנים מהחדרים ומהמקום וחוזרים אלינו פעמים רבות לאחר מכן. חבל שתקבלו רושם לא נכון כתוצאה מאכזבה של אדם בודד שלא מעידה על הכלל.מאחר ומתחם הצימרים / חדרים שלנו מכיל מספר מבנים שאינם מסודרים בצורה סימטרית, לפעמים, ללא הכוונה מתאימה, קשה למצוא חדר ספציפי. אנו תמיד מבקשים מהמזמינים שמודיעים לנו מראש, שכוונתם להגיע בשעת לילה מאוחרת (2-3 לפנות בוקר), שיבואו לראות את החדר הספציפי שלהם לפני הגעתם להתארח. אנו נותנים להם את האפשרות לבוא זמן רב – אפילו שבועות – לפני תאריך ההזמנה שלהם. אנו לא רוצים ליצור מצב בו הם יסתובבו במתחם ויעירו מתארחים אחרים בזמן שהם מחפשים את החדר שלהם. מבחינה תפעולית, אנו לא מסוגלים שיהיה בן אדם זמין בכל שעות הלילה להכוונת אורחים. כך גם הבהרתי לאורחים הנ"ל, בצמוד להזמנת החדר שלהם.פרטיות המתארחים שלנו היא בעלת חשיבות עליונה. אני מעדיף שהאורחים יבואו לראות את החדר מראש, מאשר שיוצר מצב בו הם יפריעו בעת הגעתם לאורחים אחרים.הגברת לא ציינה שקישוט החדר, שכלל בלונים, נרות, פרחים ודברים נוספים, נעשה מתוך רצון טוב, ללא כל חובה מצידנו.שמפו וסבון היו בחדר. בכל מקלחת היו דיספנסרים של שמפו, וסבון נוזלי ליד הכיור. למרות זאת, כשקיבלתי מהמתלוננת טלפון היסטרי, שלחתי עובדת שהביאה לגברת שמפו ומרכך אישיים שלה, מאחר והשמפו הסטנדרטי שלנו לא היה לשביעות רצונה. כיום, עברנו להשתמש בבקבוקונים ייחודיים של שמפו, מרכך וסבון שנמצאים בכל חדר.בחדרינו אין חלוקי רחצה. המגבות, הסדינים ושאר כלי המיטה במתחם שלנו נקנים באחת החברות הגדולות בארץ, המספקת את מוצריה למיטב המלונות. לכן, מוזרה טענה זו של המתלוננת.בכל חדר, כל מיטה מסודרת בצורה הבאה: מזרון עבה עם קפיצים המסופק מחברת מזרונים מכובדת, מעל המזרון ישנו מגן מזרון, מעליו סדין ומעליו שמיכת פיקה, ובארון ישנה שמיכת פוך עם ציפה – לפי צורך האורח. כל המצעים מכובסים לאחר עזיבת כל אורח במכבסה תעשייתית בקיבוץ שכן. מעולם לא היה המצב בו אורח ישן במיטה עם מצעים לא נקיים שלא עברו כביסה לפני כן – טענת המתלוננת הנה שקר גס.6. לגבי בקבוקי השתייה – בכל חדר אנו שמים שלושה בקבוקי שתייה. אחד – מים מינרליים, והשאר מיצים. מעולם לא השתמשנו במיצים מחברת טמפו. מעולם לא השארנו בקבוק משומש בחדר. בזמן הכנת החדרים אנו עוברים על כל פריט ומוודאים שהכל מוכן לקבלת האורחים הבאים. אין לנו כוונה לחסוך בשלושה שקלים (עלות בקבוק) ולכן, טענה זו של המתלוננת נראית לי מפוברקת לחלוטין.לטובת אורחינו שאינם מעוניינים להיות בחדר שבו ריח עשן של סיגריות, כתבנו שלט אחד בכל חדר המבקש לא לעשן בחדרים – אני מודה באשמה.לסיכום, קל מאוד "ללכלך" על כל מקום וכל דבר. עד היום התארחו אצלנו מאות רבות של אורחים, שלפי תגובתם, ועצם חזרתם אלינו שוב ושוב, אני חש ויודע שבסך הכל אנו בסדר, ואף יותר מכך. כמובן שתמיד רצוי להשתפר ואנו מנסים לעשות זאת מדי יום ביומו. ביקורות בונות תמיד נשמח לקבל.אם מישהו נתקל באיזושהי בעיה בעת השהייה בחדרים שלנו, אנו תמיד משתדלים לצאת מגדר הרגיל, ולנסות לענות על צרכיו – כמו שקרה גם במקרה הספציפי של הגברת המתלוננת.כנראה שבעולמנו ישנם אנשים שכמה שתנסה להשביע את רצונם לא תצליח, ותמיד ימציאו טענות מטענות שונות. אני מאחל לגברת הנ"ל שתגיע למקומות אחרים בעתיד ותהנה יותר מאשר נהנתה אצלנו.אבי
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על למזכרת

hello

להמשך גלישה באתר
up