"

התחתנו בספטמבר ורצינו לספר על האולם ...

"
חוות דעת 1 מתוך 43 על קדמת עדן
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
60 מתוך 100
התחתנו בספטמבר ורצינו לספר על האולם מנקודת המבט שלנו..כבר מההתחלה התרשמנו מהאולם ואהבנו את היחס האדיב של רונית .החדר שקיבלנו היה מאוד נוח והתאים לצרכים שלנו, עוזר מנהל האירוע (שאנחנו לא זוכרים את שמו) גרם לנו להרגיש בטוחים ובצדק.. הכל תיקתק כמו שצריך בכל הקשור לחופה ולאורחים. האורחים לא מפסיקים לדבר על האוכל, עשוי בצורה נכונה וטעים באופן שלא ניתן להסביר במילים. יש להם את הקינוחים הכי טעימים ב-ע-ו-ל-ם!!!!בטעימות, ההורים ואנחנו הרגשנו כמו מלכים, היחס של השף היה מדהים. קחו בחשבון שבקשה לחומוס על השולחנות לא תתקבל בעין יפה למרות שהתעקשנו וקיבלנו.לצערנו, היו לנו כמה אכזבות...למרות העיצוב היפיפה של האולם, למרות האוכל הטעים מאוד ועל אף היחס הטובהיו נקודות שבהם נשאר לנו טעם מר....נאמר לנו שאנחנו חייבים לעצב את החופה בתיאום עם אחד המעצבים ברשימה של האולם (המחיר 3000+) בפועל, באחת הפעמים שהגענו לאולם להתרשמות, ראינו חופה שממש אהבנו והסתבר לנו שניתן לקחת מעצב אחר לחופה בסכום נמוך בהרבה וכך עשינו.רונית הבטיחה לנו שבכל שולחן ישבו עשרה אנשים ויומיים לפני החתונה, כשישבנו מול אלי - מנהל האירוע, היא שכחה שהבטיחה כזה דבר, זה יצר סיטואציה לא נעימה.היו הרבה מאוד מנות שנשארו בסוף הערב ולא דאגו שניקח אותם, למרות שהבטיחו לנו...והחוויה הכי פחות נעימה - אנחנו הזמנו את שירותי הבר של האולם - זנזיבר. הבאנו את הוודקות מבעוד מועד והחלטנו לשלם תוספת עבור משקאות נוספים שהזמנו יחד עם איציק (מנהל הבר). באחת עשרה בלילה כשבאתי (הכלה) לבקש משקה מסויים, הברמנית אומרת לי : "מצטערת, יש רק וודקה הלילה". לא האמנתי למה ששמעתי, הייתי בטוחה שהיא התבלבלה או שלא הבנתי אותה אבל מהר מאוד גיליתי שאיציק פשוט לא ביצע את ההזמנה וכל מי שהגיע לבר לבקש משקה, שמע את הברמנית אומרת: "מצטערים, החתן והכלה החליטו על ערב וודקה בלבד"...מיותר לציין שמלבד שירותי המזיגה, לא שילמנו שקל נוסף...
לא אהבתי אצל העסק: את בעיית הזיכרון של רונית ושל איציק (מנהל הבר)
מחיר: 240 ₪
הערות למחיר: שווה לעמוד על המקח...
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על קדמת עדן

hello

להמשך גלישה באתר
up