mitformit

להמשך גלישה באתר
השאירו פרטים ונשלח לעסק
תנו לי הצעה

"אומנם לקח קצת זמן עד שהתפנינו אחרי החתונה והלידה, אבל ..."

חוות דעת 1 מתוך 22 על Kimba and Theodor - מקום וקייטרינג



60 מתוך 100
חוות הדעת נכתבה לפני 7 שנים
נכתבה חוות דעת אחת מבקר מתחיל
אומנם לקח קצת זמן עד שהתפנינו אחרי החתונה והלידה, אבל היה לנו חשוב להשאיר משוב על השירות שקיבלנו ב"קימבה" וזאת על מנת לסייע לזוגות שרוצים לבחור במקום המ...קסים הזה. המקום באמת מקסים והאוכל ברמה יוצאת מן הכלל- "טעים, אסטטי, מיוחד ועשיר". האורחים נהנו במיוחד מהקינוחים הנהדרים המוגשים בעיצוב מדהים.
הבעיה שלנו הייתה עם השירות שקיבלנו מאתי וממנהל האירוע שהיה באותו יום (לא זוכרת את שמו). היחס שלה השתנה לאחר שחתמנו את החוזה. כמו שכבר ציינו באתר- היינו צריכים לרדוף אחריה כדי לברר דברים. בנוסף, ביום האירוע עצמו לא ראינו אותה בכלל. בתור מישהי, שעובדת בשירות לקוחת, אני לא שוכחת אותם גם לאחר סיום האירוע.
מנהל האירוע, נדמה לי רועי- היה מגעיל וזה בלשון המעטה!!!! הוא כל הזמן זירז אותנו לסיים עם הצילומים כי צריך להגיש מנות אחרות- ממש הלך אחרינו וזה יצר מתח ופספסנו כמה שולחנות. בסוף האירוע הוא לא היה מוכן לתת לפתוח לנו כספת בטענה שקודם כל הוא צריך לקבל מ איתנו את התשלום. שזה ממש מצחיק- הרי הרבה אנשים משלמים עבור האירוע מהכסף שקיבלנו מהאורחים. הדבר היה תמוה בעיני- נראה לו שהיינו בורחים ממנו ברגע שהכספת היתה אצלנו ביד- וזה עוד בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים שנשארו. בנוסף, בתור הכלה- שלא ממש אכלה ושתתה במהלך האירוע וביקשה לקבל קינוח, קיבלתי תשובה ממנהל האירוע שכבר הם סגרו הכל . וזה בשעה 12:30 בלילה!!!!
כשבעלי למחרת ציין זאת בפניי אתי, כאשר חזר לקחת כמה דברים שנשכחו- לא הייתה שום תגובה מצידה ואף לא התעניינות איך עבר האירוע עצמו.
הצג עוד  
אהבתי: אוכל- מדהים, טעים ושווה כל פרוטה! אנשים מגיעים כדי להנות, אז תנו להם את הטוב!!!! למרות המחיר הנושך ובגלל העניין של "סידור שולחנות", שמפסידים הרבה כסף בגלל זה. עיצוב- סבבה למרי, אם כי ניתן קצת לשדרג את המקום (למשל, התמונות התלויות על הקיר -ממליצה לבעלי מקום להחליף אותם ולהשכיר מעצב פנים לריענון ושדרוג המקום בקטע של עיצוב).
גם המיקום עושה נחת למקום!!!!
לא אהבתי: שירות, שירות, שירות- לא יעלה על הדעת שכל כך הרבה תגובות שליליות התקבלו על שירותה של אתי והיא עדין ממשיכה לעבוד שם. מה שמרמז שאולי יש שם קשרים. בעלי המקום היקרים- אם אכפת לכם מהלקוחות, תעשו סדנת "שירות לקוחות" לעובדים שלכם. הלקוח צריך לעזוב עם חיוך על שפתיו. רק בגלל השירות שקיבלתי, לא עשיתי את בריתה של הבת שלי אצלכם, כי האוכל והמיקום מעולים. ההמלצה החמה שלנו- תסגרו את כל הפרטים לפני- כל פיפס שיהיה על הנייר.
מחיר: 261 ₪
הערות לגבי המחיר: ללא מע"מ. ללא הגשה, כולל בר עשיר. נושך!!!

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווח על תוכן לא הולם