"

בשלוש מילים-"דם יזע ודמעות". הכל התחיל ...

"
חוות דעת 1 מתוך 70 על תל יה
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
בשלוש מילים-"דם יזע ודמעות". הכל התחיל מפגישה מתישה עם מנהל מכירות בשם מיכאל שמשום מה הציג בפנינו מחירים לא ראליים , את אלה הריאלים שכביכול "הוריד" עד תום הפגישה כבר שכח כשהגענו לפגישה הבאה בכדי לסגור מחיר...למזלנו - בפגישה הבאה כבר ישבנו מול איתן שקצת יותר מבין עניין ולא מתעסק בשטויות של שקל לפה או לשם. אבל... מהרגע שאיתן יצא מהתמונה והחלטנו לסגור נתקלנו שוב במיכאל שהפעיל לחץ בחתימה על חוזה במעמד הפגישה (כי כי מחכים עוד זוגות על אותו תאריך שצריך להתקשר אליהם - דבר שלא קרה במציאות כי הכל נסגר באותן דקות של החתימה ממש...בלי שיחות וללא המתנה שישתחרר התאריך).מאוד מאוד חשוב - לדבר על הכל לפני חתימת החוזה, ולציין הכל בחוזה עצמו- גם על הפרטים שנראים הכי סתמיים וגם אם אומרים לכם ש"יהיה בסדר" כי אחרי זה מאוד קשה למצוא אוזן קשבת . מיכאל אמר גם בחתימה שאין צורך לכתוב פרט כזה או אחר כי הם ברורים מאליהם כשלבסוף כל אחד מהדברים הללו עלה לנו בבזבוז זמן יקר לאחר מכן ובשכנוע שכך הובטח לנו במעמד החתימה. אז מדוע בכל זאת התחתנו שם? כי למרות היחס המנוכר והמזלזל היו גם נקודות אור. המקום יפה, עושה רושם שמונהל בצורה טובה והאוכל מניצוחו של השף האדיב רוני קדוש היה מצויין. בדיעבד איתן היה בסדר גמור כשהגענו לסגור חשבון , רק חבל שעל אף שיחות הטלפון המודאגות לרז, איתן וברנרד ( כולל סינונים ואי מתן תשובות ברורות ערב לפני החתונה) איש מהם לא מצאו לנכון להבהיר לנו את זה לפני יום החתונה כך שהגענו לחתונה עם הלשון בחוץ והתבאסנו נורא שההרגשה הדומיננטית שאנחנו זוכרים היא דאגה במקום התרגשות. ולכן- במבט לאחור ומניסיון אישי -לא היינו עושים את אותה בחירה של חתונה בתליה, אנחנו לא אנשים לחוצים- ודווקא בחתונה שלנו שמתועדת באלפי תמונות הונצחנו כשאנחנו מותשים ודואגים...
לא אהבתי אצל העסק: את התלאות בדרך לחתונה . אחרי הכל צריך להתייחס ללקוחות כאל חתן וכלה , לא חוכמה רק ביום עצמו , אלא לכל אורך הדרך...
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על תל יה

hello

להמשך גלישה באתר
up