"

לאחר ישיבה עם מנהל המכירות חמיההרגשה ...

"
חוות דעת 1 מתוך 71 על הרמוניה בגן
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
לאחר ישיבה עם מנהל המכירות חמיההרגשה הייתה מעולהאך לא כך לאחר סגירת החוזה !איש מכירות לפי כל הסטריוטיפים!!הבטחות שנאמרו לנו בעל פה לא קויימו !ובסגירת התשלום נאלצנו לשלם יותרלאחר התעקשות לדבר עם חמי ולקבל את מה שהובטח לנוהוא הפך את דבריו והתנער בזילזול!!!חשוב לציין שרצינו רק את הצדק ולשלם על מה שהובטח לנו ללא הנחות !!!ומצאנו את עצמנו לאחר וויכוחים רבים נאלצים לשלם 300 שח יותר למרות החוזה !!!!כמובן שזהו אך ןרק עניין של צדק ולא שה300 שח יעשירו אותנו.פשוט אכזבה !!!האוכל היה מעולהאך השירות שקיבלנו לא היה שווה זאתלהיזהר מחמי !!!!!ולצערי גם אם תכתבו עימו הכל בחוזהבסגירת התשלום יימצאו דרכים לשנות לכם אותם !מלבד זאת האולם מכריח להשתמש במעצבת הבית חגית שגם איתה לאחר חוזה החופה לא עמדה היכן שהובטח לנו !ועל 5 שולחנות לא היה עיצוב שהוזמנו שגם הוא היה כתוב בחוזה !!!רק לאחר טלפונים רבים ופעמיים שנאלצנו לגשת אליה במשרד שבאולםנפתרה הבעייה !האולם מחייב לקחת אך ורק את הבר שלולא ניתן להביא בר משקאות חיצוניואם לא תיקחו שירותי בר מהאולםלא יהיה לכם בר אפילו לא לשתייה קלההאורחים ייצטרכו לגשת לבר מחוץ לאולם !!!!מלבד זאת לאחר ישיבה עם איש המכירות נתןשהוא אחראי על שירותי הברנאמר לנו שבמחיר שאנו משלמים נקבל 3 ברמניםבכל האירוע נכחו אך ורק 2 ברמנים כשפנינו לבר בשאלה היכן השלישי תמיד הייתה אותה תשובה ב ש י ר ו ת י ם !כמובן שבדקנו גם בדיוידי במצלמת הרחף,מעולם לא היה באירוע 3 ברמניםאבל על התשלום של הברמן השלישי גם לא וויתר !!!
לא אהבתי אצל העסק: נוכלים עם סגנון !!!חמי ,נתן, חגית מעצבתלאחר שנתנו טיפ מרצוננובאו לבקש תוספת בצורה מגעילה !!!
מחיר: 190 ₪
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על הרמוניה בגן

hello

להמשך גלישה באתר
up