"

אכזבה גדולה!מכל הספקים שאיתם עבדתי ...

"
חוות דעת 1 מתוך 112 על יואב ריש
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
אכזבה גדולה!מכל הספקים שאיתם עבדתי לקראת החתונה חשבתי שזו היתה הבחירה הכי מוצלחת, אך זו היתה טעות.אל יואב הגעתי אחרי סקר שוק מקיף באנטרנט שמתוכו בחרתי ללכת לשני מקומות למדידות.הסגנון התאים, המחיר היה סביר אבל ההמלצות המעולות הכריעו את הכף.את כל המדידות סגרנו מראש, ולמרות שהגעתי לכולן באוטובוס היישר מהעבודה בזמן תמיד היה עיכוב, חוץ מפעם אחת.השיא היה עיכוב של כמעט שעה כאשר חיכית עם שתי חברות. מהתופרת כאשר שאלתי מה איתי קיבלתי תשובה בטון לא נחמד ש"יש עיכוב עם כלה אחרת ורוצים לתת לכל כלה את הזמן שלה" רק שלכלה שהיתה לפני נתנו גם את הזמן שלה וגם את שלי.בסוף נכנסתי לחצי שעה בעיכוב של שעה רק לאחר שאמרתי שאני הולכת.שהייתי אמורה לבחור הינומה, של ותכשיטים, אבל נתנו לי רק אופציה אחת להינומה ושל בטענה שהאחרים לא יתאימו ולמרות שאמורים לתפור לי אישית ויש מקום לשיקול דעת.בתחילת המדידות ביקשתי לדעת מה יש במבחר התכשיטים והתופרת אמרה שיש מבחר גדול וזו אינה בעיה. בסוף נאלצתי שבוע לפני החתונה לחפש צמיד ועגילים כי המבחר היה דל. עם השמלה גם היו כל מיני בעיות- אחרי הטרום מדידה שנלקחו המדידות המדויקות, במדידה הראשונה השמלה כלל לא עברה לי בידיים והחלק התחתון כלל לא נעשה כמו שביקשתי. במדידה שלאחר מכן השמלה נתפרה מחדש ושוב הידיים לא עברו לי כשניסיתי ללבוש את השמלה.גם בפעם השלישית הידיים נכנסו בקושי והיה צורך להרחיב עוד למרות שביקשתי שאיזור זה לא יהיה פתוח.סימוני המחשוף והגב שנעשו במדידה הראשונה כמובן לא נשמרו ובסופו של דבר לא היו בדיוק כמו שרציתי.כשביקשתי פיסת בד מצבע החגורה כדי לצבוע את הנעליים לאותו הצבע, ביקשתי מהתופרת את החגורה שמדדתי בחנות עם יואב, אך היו לה שם רק שני צבעים והיא טענה שאין צבע אחר. כמובן שבמדידה הבאה כבר באתי עם הנעליים מוכנות, ויואב שנכח לראשונה הביא את החגורה הנכונה שהיתה בצבע שונה מצבע הנעליים ואפילו התנצלות על הטעות לא קיבלתי.היה הרבה חוסר התאמה בין הדברים שנקבעו עם יואב כבר בסגירת השמלה לבין הדברים שהתופרת אמרה ועשתה במדידות. חלק מהדברים שאמרתי שקבעתי עם יואב התופרת אמרה שלא הבנתי נכון(ואני לא כזו טיפשה...).בכלל יואב לא היה ברוב המדידות וגם באלה שהיה רוב הזמן הוא לא היה איתנו בפנים אלא בא לכמה דקות והלך.במדידה שבה היה עיכוב ועמדתי ללכת יואב בפעם הראשונה הקשיב לכל הדברים שקרו וקרה להם שרשרת של "צירופי מקרים" ו"טעויות חד פעמיות". הוא אמר שיפצה אותי " חבל על הזמן", אך בתור פיצוי הוא החליט לתת לי את השמלה לקניה במקום השכרה למרות שמעולם לא התענינתי בקניית השמלה ולא רציתי בכלל להשאיר אותה אצלי. כשביקשתי במקום השמלה פיצוי כספי, הפיצוי היה כה מעליב שהעדפתי לקחת את השמלה במחיר המלא ולתרום אותה.כשבחרתי לעשות את השמלה אצל יואב חשבתי שהכל יהיה נפלא. בסופו של דבר איתי קרו לו כל הניסים והנפלאות ואפילו פיצוי הולם לא קיבלתי. ההתנהלות שם מאד לא מקצועית וברגע שיש להם יותר מכלה אחת בו זמנית הם קצת מאבדים שליטה.גרמו לי להרגיש כמו כלה סוג ג שערך הכסף שלה שווה פחות מאחרות.גם כשהגעתי עם השמלה הביתה גיליתי עליה כתם, תפרים פרומים ושהיא לא היתה מגוהצת כהלכה.החגורה לא נתפרה כמו שרציתי והתקפלה לי כל הערב.עם זאת המראה הכללי של השמלה היה מקסים, קיבלתי הרבה מחמאות והיה לי נח מאד מאד.חשבתי שכשאגיע לרגע הזה אכתוב רק מחמאות ומאד עצוב לי שככה הכל נגמר.
לא אהבתי אצל העסק: את כל התהליך, ההתנהלות הלא מקצועית, חוסר התיאום בין הנפשות הפועלות, האיחורים והיחס המזלזל
מחיר: 6000 ₪
הערות למחיר: כולל תכשיטים של והינומה
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על יואב ריש

hello

להמשך גלישה באתר
up