"

קניתי מחנות האאוטלט שמלה פשוטה ...

"
חוות דעת 1 מתוך 51 על נירית לבב
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
60 מתוך 100
קניתי מחנות האאוטלט שמלה פשוטה ויפה.כמובן שידעתי מראש שאני לא מתכוונת להוציא סכום עתק על שמלה, זאת הרי הסיבה שהגעתי לאאוטלט אחרי הכל...המוכר לחץ עליי מאוד לקנות את השמלה ברגע זה והציע לשמור לי עליה אך ורק אם אשלם 200 ש"ח (שלא יחזרו אליי אם לא אקנה אותה)כמובן שאח"כ גיליתי שזאת בערך השמלה הכי נפוצה שלהם ושאין סיכוי שהדגם הזה היה אוזל...התיקונים נעשים אצל תופרת חיצונית בשם איב ומובטח שיעלו עד 500 ש"ח. זה יתרון וחסרון. מכיוון שהתיקון שלי היה פשוט וכמובן שהתופרת לקחה את המחיר המקסימלי..... זה קצת מכעיס אותי.לדעתי שווה להתמקח עם התופרת על המחיר אם מדובר בתיקון פשוט יחסית, או לחילופין, ללכת לתופרת אחרת.כי איב, מתוקה ככל שתהיה, ברגע שנכנסת אצלה בדלת עם שמלה מהאאוטלט, מבחינתה קיבלה 500 ש"ח.
לא אהבתי אצל העסק: שהלחיצו אותי לקנות באותו רגע. לא אהבתי גם את ה"קומבינה" עם התופרת שלוקחת 500 ש"ח גם על התיקון הכי פשוט,
מחיר: 2400 ₪
הערות למחיר: 1900 ש"ח על השמלה + 500 ש"ח על התיקון
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על נירית לבב

hello

להמשך גלישה באתר
up