מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר
שנה טובה
דף הבית   >   נותני השירות   >   גן ורדים   >   חוות דעת של shiransw

חוות דעת על גן ורדים

shiransw
כתבתי עוד 7 חוות דעת
דירוג
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מאיפה מתחילים?מנהלת האירוע שלנו, עדי! תותחית על שאין דברים כאלה, תיקתקה, עשתה כל מה שרצינו (קרמבואים אלכוהוליים!!)לא אמרה לא לשום דבר, זרמה ותרמה מניסיונה, הרגיעה והייתה זמינה מתי שהייתי צריכה ונפגשה איתנו בשעות מטורפות.האוכל היה ברמה אחרת, יש לנו אורחים מדרום אמריקה שלא הפסיקו להחמיא לבשר, וגם צמחוניים ששיבחו את המנות הצמחוניות (פלפל ממולא ורביולי)את המעצבת רויטל: הגן עובד רק עם מעצבת אחת, רויטל.החלטנו מההתחלה שאנחנו לא מרוצים ממרכזי השולחן הסטנדרטים, ויכולים להסתפק בחופות הסטנדרט.מרכזי השולחן הכי זולים שהיא הציע עלו 75 ש"ח לשולחן, הרבה יותר יקר ממה שתכננו להוציא.קיבלנו טיפ להביא עציצים של רקפות בקום מרכזי שולחן כמתנה לאורחים. דיברנו על זה עם עדי, היא אמרה שאין בעיה ואפילו התנדבה לסדר את העציצים על השולחנות.רויטל כנראה לא אהבה את הרעיון של הפסד ההכנסה, 3 ימים לפני החתונה נפגשנו לסגור את העיצוב. ביקשתי ממנה לקחת חופה יפנית בסטנדרט ולהוסיף לה וילון אורות מאחור.היא אמרה שהיא לא מוכנה להגיע לאולם רק בשביל זה ושאם אני רוצה לעשות את החופה של הסטנדרט אני חייבת לעשות אותה בפנים כי בחוץ אין מספיק אור, (כמובן שבחרנו את האולם בשביל החופה בחוץ!!) . וגם היא התחילה להגיד לי שהאולם לא מרשה לשים עציצים על השולחנות כי זה מביא נמליםהסכמתי לשדרג את החופה במחיר שהיא ביקשה "מחיר עלות מבחינתי..."בפועל, החופה הייתה יפה, אבל היא לא עשתה את כל הדברים שאמרה שתעשה : היא אמרה שיהיה בד ורוד במרכז החופה, דוקרנים מוארים בצדדים ופרחים נוספים, והיא גם לא הייתה באולם, כך שלא יכלתי לתקן זאת לפני החופה.התקשרתי אליה אחרי האירוע ובמקום להתנצל ולהציע לא לגבות את המחיר שדרשה בעבור העבודה שלא עשתה היא התחילה להגד לי שאני לא בסדר ושרק בזכותה שמו את העציצים על השולחנות ושאם היא לא הייתה מתערבת זה לא היה קורה והייתי נשארת בלי מרכזי שולחן.התקשרתי לאיזיווד: הם פעלו מול האולם: מנהל האולם, יוסי, יצר איתי קשר, סיפרתי את את השתלשלות העיניינים מההתחלה ועד הסוף והוא הציע שלא נשלם לה כלל (מה שלא הייתה כוונתנו, הסכמנו לשלם לה מחיר הוגן לתמורה שהיא נתנה). היה לו חשוב שלא נשאר עם טעם מר בפה, ושנהיה מרוצים מהאירוע, שבאמת היה ברמה אחת מעל חתונות אחרות.ובכל זאת אני לא יכולה להמליץ לאנשים בלב שלם לסגור שם כל עוד יש הסכם בלעדיות עם רויטל, אבל בכל מקרה הטיפ שלי הוא לערב את יוסי אם משהו איתה הולך לא חלק....
אהבתי: את עדי!!! מנהלת אירוע סוף הדרך
לא אהבתי: רויטל.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
גן ורדים
29
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
הוספת חוות דעת