"

בסוף לא עשינו הזמנה בבית הדפוס זה וזאת ...

"
חוות דעת 1 מתוך 3 על קניון הדפוס-ארט גרף
  כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
בסוף לא עשינו הזמנה בבית הדפוס זה וזאת מסיבות הבאות.רצינו טרם הדפסת כל הכמות של הזמנות להדפיס דוגמא כדי לוודא שהכל תקין, לכן בחרנו בבית דפוס קרוב לעבודתי – "קניון הדפוס ארט גרף" באזור תעשייה כפר סבא.ההזמנה עוצבה במקום אחר, הזמנה דו-צדדית מתקפלת צבעונית 12X18. התקשרתי בבוקר, שלחתי את ההזמנה לבית דפוס, הסתכלו עליה ואמרו שאין בעיה להדפיס אותה וזה ייקח כלום זמן, וכעבור דקה אמרו שאי-אפשר להדפיס מהתמונות (צד פנימי וצד חיצוני) ששלחתי כי האיכות ירודה, ושאעביר להם תמונות מקוריות והם יעצבו בהתאם לדוגמא ששלחתי.ב-9 בבוקר שלחתי את כל התמונות, בגוף המייל ליתר ביטחון ציינתי איך למקם אותם וכו', הבטיחו לי עד הצהריים לשלוח סקיצה לאישור ואז נדפיס. דבר לא קרה, לכן למחרת ב-12 התקשרתי בעצמי לבדוק מה קורה. קיבלתי תשובה של "אה נכון, נכון עכשיו אני יושב לעשות את זה, תמונות הגיעו, תוך שעתיים-שלוש אשלח לך".שאלתי גם כמה זה יעלה לי, קיבלתי מחיר של 1.5-2 ₪ להזמנה, תלוי כמה עבודת גרפיקה תידרש.כעבור 5 שעות התקשרתי שוב בעצמי. מי שדיברתי איתו בבוקר פתאום העביר אותי לבחור אחר שלא ידע במה מדובר. כשבקצרה הסברתי, הוא התחיל לחפש את המייל עם התמונות ששלחתי אתמול. הייתי כבר נורא עצבנית, כי נראה שאף אחד יומיים לא נגע בהזמנה, למרות ההבטחות.כשהוא בסוף מצא את המייל אז פתאום היה בו רק חלק התמונות. מעניין כי אף פעם לא שמעתי על דבר כזה, שמייל מגיע אבל עם חלק המידע...הבחור ביקש זמן לבדוק זאת ושאחזור אליהם עוד דקה (לחזור ללקוח – אין פה דבר כזה),וכשחזרתי אז פתאום, לכאורה אחרי שיומיים טיפלו לי בהזמנה, הם שמו לב שמדובר בהזמנה דו-צדדית מתקפלת (שזה נאמר עוד בשיחה הראשונה ונכתב במייל) ולכן המחיר קופץ ל-3 ₪ להזמנה.כאן דרכנו נפרדו, ולא בגלל המחיר אלא בגלל חוסר הרצינות – סיפורים במשך יומיים שמטפלים בהזמנה כשאפילו לא בדקו במה מדובר.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על קניון הדפוס-ארט גרף

hello

להמשך גלישה באתר
up