"

מרגע הסגירה של התאריך ועד החתונה ...

"
חוות דעת 1 מתוך 59 על הרמוניה בגן
  כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
מרגע הסגירה של התאריך ועד החתונה הוציאו לנו את המיץ: על המעצבת שלהם אני בכלל לא רוצה לדבר מעצבת שעושקת במחיר ולוקחת כפול ממחיר שאפשר למצוא בחוץ. כמובן שכשחותמים על חוזה לא ידוע על כך ולא יודעים שהמחיר שלה בשמים ורוב הסיכויים שזה בגלל שהאולם לוקח על זה עמלה גבוהה מאוד (זה מה שהרבה מעצבים אמרו לנו על הרמוניה בגן) מפה הדברים רק התגלגלו... בתפריט הובטח 3 קינוחים ועמדת וופל בלגי. שבוע לפני החתונה מתקשרים אלינו ואומרים לנו שמגיע לנו רק 2 וופל בלגי לא הסכמנו ואמרנו להם שאנחנו ורצים בדיוק מה שכתוב בחוזה 3 קינוחים ועמדת וופל בלגי מכיוון שהוופל בלגי זה עמדה במהלך האירוע הם תקעו אותה במקום שאף אחד לא ראה אותה אפילו אני לא ראיתי אותה אולי 3 אנשים טעמו מזה ויצאו מידי חובה. במהלך קבלת הפנים הבופה היה סגור ומקופל בשעה שמונה וחצי כאשר החופה היתה בשעה תשעה. כששאלנו אותם למה זה קרה הם טענו שהבופה לא יהיה פתוח עד מתי שאנחנו רוצים ושזה היה פתוח מספיק זמן. יום לפני החתונה בעלי התקשר לאולם וביקש מהם במפורש שהחופה תיהיה בחוץ וגם באותו יום עדכנו אותם שאנחנו רוצים שהחופה תיהיה בחוץ אנחנו אחרי הצילומים מקבלים טלפון מהעובד של המעצבת שהחופה עוד לא מוכנה ושהוא לא מקבל הוראה מהמעצבת לעשות את החופה בחוץ הוא לא עובד עליה (מאוד חשוב לציין שלא ירד גשם ולא היה סיכוי לגשם באותו יום שיהיה סיבה שזה יהיה בפנים ולא בחוץ פשוט הבמה לא היתה בנויה אז כנראה שהם התעצלו) ושוב פעם עצבים למה החופה לא מוכנה אנחנו בדרך לאולם לצילום משפחות והם הבטיחו שהחופה תיהיה מוכנה בשעה שבע (שבשבע וחצי קבלת פנים) הגענו לעולם ואכן החופה היתה מוכנה אבל שוב פעם לא כמו שצריך העיצוב של החופה זה לא מה שקבענו שמו לנו פמוט קטן ופשוט שהוא יותר מתאים למרכז שולחן סטנדרט וקבענו שיהיה פמוטים גדולים ומרשימים יותר ושוב אותו סיפור ניגשים למעצבת והיא טוענת שקבענו פמוט אבל לא איזה פמוט ושהיא "תעשה טובה" ותיתן לנו את הפמוט ולא תיהיה בעיה להחליף. הגיע 8 וחצי מנהל האירוע התחיל להלחיץ יאללה חופה כשבתיאום ציפיות קבענו שהחופה תיהיה בין רבע ל-9 עד 9 תלוי בכמות האורחים הוא לא מעניין אותו רוצה שיהיה חופה ב-8 וחצי וטוען שזה לטובתנו ושכל האורחים הגיעו כשזה לא נכון הגיעו רק חצי מהכמות המינימלי כל חמש עשר דקות הוא עלה לסוויטה והתחיל להלחיץ שום דבר ואף אחד לא הצליח להלחיץ אותי ברמה כזו שהוא הלחיץ ועיצבן שצעקתי עליו שאני לא רוצה עכשיו חופה ושיחכה הוא עוד קצת נרגע. במנה שהזמנו היה פול והיה אורחים שרגישים לפול ללא ידיעתנו הם שמו את זה בדגו האולם טען פעם אחת שהיה פול ושהינו צריכים להודיע להם שיש אנשים שרגישים לזה ושוב פעם שלא הוזכר בתפריט פול וגם בטעימות לא היה פול ואחר כך הם הכחישו את זה. התוספות שבחרנו שיהיה במנת סטיק ובפרגית לא היה תואם למה שבאמת יצא ומבחינתם זה קטנוניות אבל ממש לא אם הזמנתי משהו אני רוצה שזה מה שיצא בקיצור יש עוד דברים אך אני מקווה שהבנתם את העיניין דרך אגב כשהלכנו לסגירת חשבון אמרנו להם את כל הטענות האלו ולכל דבר היה להם תשובה שמוציאה את הלקוח טיפש ואחד שמחפש לקבל הנחה אז שתדעו שהשיחות שהיו לי איתם מוקלטות וכל מי שרוצה לשמוע מוזמן בסופו של דבר שילמנו הכל למרות כל העוגמת נפש שהיתה לנו רצינו לסיים עם זה ולהתחיל חיים חדשיםמה שאני יכולה כרגע זה רק להזהיר ולמנוע מבנות מאורסות לעשות את הטעות שלי אז זהו ההחלטה בידכם.
לא אהבתי אצל העסק: אנחנו יושבים לנו בסוויטה נחים מכל היום ושואלים אותנו מה אנחנו רוצים לאכול אנחנו 4 אני בעלי ו-2 מלווים כולם רוצים סטייק הם בשיא חוצפתם אומרים לא אנחנו יכולים להוציא עד 3 סטיקים העברנו את זה והתחלקנו כולם בשל כולם.נוסף לכך הכנו טיפים לכל בעל מקצוע וכמובן שהכנו טיפים למלצרים כשמנהל האירוע שמע על כך הוא טען שהם עובדים כרגע ולא יכולים להתאסף לקבלת הטיפים אז אחים שלי התחלקו וכל אחד תפס חצי אולם בכדי לחלק לכל מלצר טיפ ושלא יפספסו אף אחד ברגע שמנהל האירוע ראה את זה הוא אסף מכל מלצר את הכסף אתם קולטים!! הוציא מכיסם של ילדים את הטיפ שאנחנו מראש הכנו
מחיר: 217 ₪
הערות למחיר: כולל תאורה הגברה ומסכים באולם הגדול ל-350 איש
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על הרמוניה בגן

hello

להמשך גלישה באתר
up