"

הגענו לחנות כדי למצוא לאמא שלי שמלה ...

"
חוות דעת 1 מתוך 14 על סיפא
  כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
הגענו לחנות כדי למצוא לאמא שלי שמלה לחתונה שלי. יש לציין שבסופו של דבר השמלה נשארה בחנות ואנחנו יצאנו מאוכזבות ובהפסד של כמה מאות שקלים.שורה תחתונה - מקום לא מקצועי (אין לי מושג איך הן מחזיקות מעמד בדיזינגוף), יחס מזלזל, פרצופים חמוצים, לא מוכנות להקשיב ולא משרות הרגשה נעימה כלל, במיוחד שהן מדברות אחת לשניה ברוסית שזה ממש לא לעניין.הגענו פעם ראשונה ואמא שלי מדדה כמה דברים ונסגרה על משהו שמצא חן בעיניה. כמובן שאין שמלה קיימת וצריך להכין אחת מאפס. עד לפה הכל טוב. כשאמא שלי ניסתה להסביר להן מה היא רוצה ואיך, הן כל הזמן אמרו לה "הבנו מה את רוצה, יהיה בסדר". הגענו למדידה ראשונה, קיבלנו שמלה בצבע כחול כהה (הצבע שאמא שלי בחרה) עם תחרה בצבע טורקיז בהיר!!!! - מה הקשר ואיך זה מתחבר??? העלנו את העניין ואז אירה אמרה אין לי תחרה בצבע הזה..... יופי, אז מה ההצעה שלה ללכת עם שני צבעים שלא מתאימים??? ביקשנו להחליף, לשנות, לעשות תיקונים..... אמרו שבמדידה הבאה אנחנו באות ולוקחות את השמלה. הגענו למדדיה שניה, קיבלנו תחרה אולי מתאימה בצבע אבל קטנה בגודל (למרות שלקחו מידות מדויקות), תפירה לא טובה, ובכלל לא קיבלנו את מה שרצינו. כמובן שלא יכולנו לקחת אותה באותה עת והיינו צריכים לחזור שוב. יצאנו שנינו מבואסות לחלוטין, אחרי כמה דקות של מחשבה חזרנו וביקשנו לבטל את העסקה ולשלם רק את עלות החומר והעבודה. אחרי ויכוח של חצי שעה הוחזר לנו שליש מהסכום.בקיצור בנות יקרות, לא להתקרב!!
לא אהבתי אצל העסק: את היחס המזלזל, הדיבורים ברוסית בלחשושים מאחורי הגב, את חוסר המקצועיות, הפרצופים החמוצים וההרגשה הנוראית שישנה בחנות.
הערות למחיר: טוב שלא שילמנו את כל הסכום מראש!
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על סיפא

hello

להמשך גלישה באתר
up