"

אין מה להגיד על היחס הלא מקצועי ...

"
חוות דעת 1 מתוך 34 על הינומה - חיפה
  כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
אין מה להגיד על היחס הלא מקצועי שקיבלנו מנציגת "הינומה". התקשרתי להינומה בבוקר יום א' בתחילת מאי בכדי לבדוק פרטים ולבדוק לגבי האופציה לבוא ולראות את האירוע, במקרה ויהיה רלוונטי. ענתה לי מישהי בקול עייף להפליא, נוצר רושם שאין לה כח לדבר איתי והיא עושה לי טובה שעונה בכלל. שאלתי אותה האם ניתן לקבל פרטים על האולם. היא אמרה לי שניתן להגיע בכל יום במהלך השבוע החל משעה 19:30, מכיוון שיש כל יום אירוע ומישהו מההנהלה יטפל בנו. כמה פעמים שאלתי האם ניתן להגיע לפני השעה הזו, נאמר לי שהאירוע מתחיל לקראת 19:30 ועדיף שנגיע בשעה הזו. התייעצתי עם בן זוגי והחלתנו שאין טעם לראות אירוע, מכיוון שהיינו כבר לפני כמה שנים בחתונה ב"הינומה". חזרתי למשרדים של האולם ואותה הבחורה ענתה לי שוב. הסברתי לה שהיינו כבר באירוע , ושאלתי האם ניתן להגיע מוקדם יותר ולדבר עם ההנהלה, היא אמרה לי שכן.הגענו ב-19:00, התרשמו מיופיו של הגן והמקום ועלינו לקומת המשרדים. מזכירת המשרדים קיבלה את פנינו, חייכה והדבר הראשון שהיא שאלה היה: "כמה אנשים מוזמנים?" כאשר עניתי לה כבר הבנתי שהיה משהו לא תקין בשיחת הבוקר שלי עם נציגת המקום. "200 -230", עניתי לבחורה, חצי מסוקרנת חצי מעוצבנת מראש, מכיוון שכבר הבנתי מה תהיה תשובתה. "סליחה, אבל אנחנו לא עובדים עם חתונות עם פחות מ-350 מוזמנים, לא אמרו לכם את זה?" לא, לא אמרו לא בפעם הראשונה שדיברתי עם נציגת המקום וגם לא בפעם השנייה, כאשר חזרתי אליה אחרי 10 דקות. הגיע מישהו מהשיווק (כנראה), ביקש סליחה ואימת את דבריה של המזכירה, שבעצם, אין על מה לדבר, הם לא עובדים עם אירועים של 200 מוזמנים. הייתי מאוד נסערת, הרי השאלה לגבי כמות המוזמנים הייתה אמורה להיות בראש סדר העדיפויות שלהם, לנציגה של הבוקר הייתה אפשרות פעמיים לשאול אותה, ולמנוע מאיתנו לשנות תוכניות ולהגיע במיוחד למקום בכדי לשמוע תשובה פשוטה "לא". אמנם איש השיווק הצטער על המקרה, אך מקום כזה שמתיימר להיות יוקרתי ואיכותי חייב להתחיל מהדברים הבסיסיים , כמו טיפול ראשוני הולם בלקוחות.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על הינומה - חיפה

hello

להמשך גלישה באתר
up