"

הגעתי לחנות לחוצה ומקווה למצוא את ...

"
חוות דעת 1 מתוך 51 על נירית לבב
  כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
הגעתי לחנות לחוצה ומקווה למצוא את השמלה שרציתי, המקום עצמו נעים והמוכרת חביבה, אבל הלחץ לקנות, לקחת שמא משהו אחר ייקח, רב. בייאושי לקחתי שמלה שנראתה לי סבירה, באמת לא ידעתי כבר מימיני ומשמאלי. זה היה ביום שני. שבוע לאחר מכן, ביום רביעי, יצרתי קשר עם החנות וביקשתי להחזיר. פשוט לא הייתי שלמה עם השמלה, לא יכולתי לדמיין את עצמי בשמלה שאני לא רוצה ביום החתונה שלי. להפתעתי הרבה המוכרת הודיעה לי שזה לא אפשרי! מסתבר שניתן להחזיר שמלת כלה רק 48 שעות אחרי ולא 14 יום אחרי כפי שקיים בחנויות האחרות. אני לא רוצה לספר לכן איזה לחץ הרגשתי בחזה. לבסוף החנות הסכימה להחזיר לי מחצית הסכום על מה ששילמתי כאשר החזרתי את השמלה (ברור שהחזרתי - איך אפשר ללבוש משהו שאתה לא אוהב). הסתכלתי בחנות ולא רשום בשום מקום שניתן להחזיר תוך 48 שעות בלבד. זו אשמתי שלא ידעתי את החוק אבל היית חושב שמקום כה וותיק של כלות ידע לב כלה. זהו, תזהרו, אל תתפתו לקנות את הזול!!!!!!!!
לא אהבתי אצל העסק: את היחס!!!! שמרו מרחק מהחנות הזאת
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על נירית לבב

hello

להמשך גלישה באתר
up