"

באופן כללי הרגשנו שהערב נוהל על ידינו, ...

"
חוות דעת 1 מתוך 93 על הגבעה בברנר
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
40 מתוך 100
באופן כללי הרגשנו שהערב נוהל על ידינו, על ידי ההורים שלנו ועל ידי החברים שלנו. כאשר אנחנו סוגרים אירוע בעשרות אלפי שקלים עם מנהל אירוע אנחנו מצפים ממנו להיות נוכח כל הזמן ולא שנגיע למצב שאנחנו צריכים לשלוח אנשים לחפש אותו. אנחנו לא אמורים לייצר פיתרונות בעצמנו, תפקיד מנהל האירוע הוא למנוע מתקלות לקרות מלכתחילה, ואנחנו לא הרגשנו שקיבלנו מענה מתאים. חדר חתן כלה-השירותים בחדר חתן כלה היו שבורים, האסלה הייתה שבורה ומתפרקת והייתה נזילה מהתקרה, שהביאה להצפה של חדר השירותים. לא יכולנו להשתמש בשירותים לכל אורך האירוע.חופה-למרות שסוכם מראש מספר פעמים (בפני ג'ו מנהל האירוע, ובפני תומר העוזר שלו) שהחופה תתחיל ב-21:00 בדיוק, ולשם כך יכרזו על החופה רבע שעה לפני, הכריזה נעשתה ביוזמה של חברים שלנו שידעו כמה חשוב לנו שהחופה תיערך בזמן. הם דאגו שהדיג'יי יכרוז על החופה, והם גם התרוצצו במשרדים עד שהעובדים שם נעתרו לבקשה שלהם לכרוז גם בקבלת פנים הפנימית. מהלך המסיבה-בעמדות האוכל נגמר האוכל ולא הייתה תחלופה מספיק זריזה, וכן נגמרו הצלחות בחלק מהעמדות והמוזמנים היו צריכים ללכת למזנון אחר כדי לקחת צלחות. הצלחות שכן היו בעמדות לא היו נקיות ומספר מוזמנים התלוננו על זה. לא ייתכן שהאבא של הכלה צריך לחפש את תומר ברחבי האולם כדי ליידע אותו שנגמרו המנות והצלחות בחלק מהעמדות. בנוסף הוסכם מראש מול ג'ו שהאביזרים שהבאנו לרחבה יחולקו על ידי צוות האולם בשני סבבים. מה שקרה בפועל היה שג'ו לא טיפל בזה ושוב החברים שלנו דאגו להוציא את האביזרים לרחבה בסבב הראשון. בסבב השני היה זה החתן שהלך לחפש את ג'ו כדי שיוציא את האביזרים לרחבה.צוות הבר-למרות שהתחייבו בפנינו לשלושה ברמנים, היו רגעים ארוכים בהם היה רק ברמן אחד בעמדה ומולו תור של כ-20 איש. כאשר האבא של הכלה ניסה לאתר ברמנים נוספים הוא ניתקל ביחס מזעזע מצד הברמנים בצורה שאינה מקובלת לחלוטין עד שתומר הגיע בשלב מסוים וניסה להרגיע את הרוחות. כמו כן סוכם שצוות הבר יוציא צ'ייסרים לרחבה מהאלכוהול שאנחנו קנינו. הברמנים סירבו לעשות את זה ובסוף מה שקרה זה ששוב החברים שלנו נאלצו לעשות את העבודה שלכם ולהוציא משקאות בעצמם. דבר נוסף שנחשפנו אליו במהלך הערב היה הריבים של הצוות בבר עם הדיג'יי. המוזיקה שהדיג'יי השמיע היא מוזיקה שאנחנו, הלקוחות, בחרנו להשמיע. זה לא לדיון מול צוות הבר אילו שירים הדיג'יי צריך להשמיע, ואין שום סיבה שהם – אנשים שמקבלים מאיתנו משכורת בסופו של יום, יתערבו בנושא או יגיעו לכדי עימות איתו, או שהברמנית תעמוד עם האצבעות באוזניים לאות מחאה על סגנון המוזיקה. דבר אחרון לגבי צוות הבר – בסוף האירוע כאשר הם העמידו כוסות מים על הבר לטובת האנשים שנשארו לרקוד בסוף הערב, חלק מהכוסות היו מלאות בוודקה נקייה. זה דבר שפל לעשות באירוע כזה ומתחת לכל ביקורת. מבחינתם זה אולי היה משעשע אבל היו שם אנשים שהיו צריכים לנהוג, נשים בהריון, מבוגרים וכו'. אם היינו יותר מודעים לנושא במהלך האירוע לא היינו חושבים לרגע להשאיר להם טיפ בכלל.
לא אהבתי אצל העסק: מאיפה להתחיל..חשוב לציין שהעברנו לאולם מייל+פקס שמפרט את כל מה שנכתב פה ועוד הערות נוספות, ולא קיבלנו תגובה מהם בשום שלב, וכבר עברו כ-3 שבועות
מחיר: 250 ₪
הערות למחיר: למנה, כולל בר משודרג, לא כולל תאורה והגברה
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על הגבעה בברנר

hello

להמשך גלישה באתר
up