"

שלום,שמי דנה ואני רוצה לספר לכם על ...

"
חוות דעת 1 מתוך 244 על פלורה
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
שלום,שמי דנה ואני רוצה לספר לכם על החוויה שעברתי יחד עם אמי ואחותי בסלון הכלות של פלורה.אתחיל מזה ששלב בחירת השמלה הוא אחד השלבים המרגשים והמשמחים שיש בכל פרוייקט החתונה.וכמובן שאני בטוחה שכל אחת ואחת מכן מעצם המעמד וההתרגשות מצפה ליחס חם, אדיב, רגיש ומבין ובקיצור- לשירות טוב עד מושלם.הגענו לסלון כלות ומצאתי שמלה שממש מצאה חן בעיני. לאחר שיחת טלפון עם רינת הובטח לנו לקבל את השמלה בהנחה ולבצע בשמלה רק תיקונים. רינת הוסיפה ואמרה שמירית המעצבת שליוותה אותנו בשלב בחירת השמלה תקבע לנו פגישה עם רינת לצורך לקיחת מידות. מיד לאחר מכן נקבעה לי פגישה למדידות בשעות הערב. (פרט חשוב להמשך- דחיתי את הפגישה לשבוע לאחר מכן)מירית קיבלה את פנינו למרות שציפינו לראות את רינת בהתאם למה שסוכם. כשהתגעתי למקום התברר שבשעות בערב התופרת לא נמצאת ולכן לא אוכל לבצע את המדידות.כמובן שאף אחד לא עדכן אותנו בפרט מידע חשוב זה ובנוסף, הופנה הטענה כלפנו שהיינו צריכות לדעת שבשעות הערב אין תופרות. לאחר שהתגברו על האי הבנה הזו שהייתה יכולה להתנהל בצורה נעימה יותר מצד מירית, ציינו בפניה את אשר סוכם עם רינת (לבצע תיקונים בשמלה קיימת). תגובתה של מירית הייתה מאוד תקיפה ולא נעימה, נאמר לנו פעם אחר פעם כי "לא הגיוני שזה מה שסוכם" מאחר ואין בחנות את השמלה שהובטחה לי, פיקפקה בדברינו והתייחסה בחוסר כבוד לאמי.ביקשנו לדבר עם רינת וללבן את העניינים על מנת שנוכל למצוא פיתרון הולם.מירית המשיכה בנסיונה לשכנע אותנו שאין כל צורך לפנות לרינת מאחר והיא יודעת כל מה שקורה בחנות. בסופו של דבר לאחר ניסיונות שכנוע היא שוחחה עם רינת ויחד הן הגיעו לאותה מסקנה- השמלה אינה בחנות והיא נמכרה למישהי אחרת למרות שהיא הובטחה לי.בשלב הזה היינו המומות מהיחס הבלתי הולם והלא ראוי שקיבלנו. תחושת האכזבה הייתה קשה ומעבר לכך, כאב לי לראות את היחס שקיבלה אמי ממירית.בדיעבד, זהו השלב שבו היינו צריכות לוותר על קניית השמלה בסלון אך רצינו לתת הזדמנות נוספת ולשוחח עם רינת ישירות מכיוון שאיתה בוצע ההסכם וקיווינו ליחס מתקן ושירותי יותר.לפני שעזבנו את הסלון, הובטחה לנו שיחת טלפון עם רינת ביום שלמחרת.לאחר יומיים יצרנו בעצמנו קשר עם רינת, והשיחה הייתה משפילה לא פחות, היחס שלה היה מזלזל ולא נעים כנראה שהיא הוסטה ע"י מירית המעצבת שלה. לאחר שהבנו שזו רוח הדברים והיא אינה מתכוונת למצוא לנו פיתרון, ואף השוותה את סלון הכלות שלה לחנות הבגדים זארה שגם שם לדבריה "לא שומרים לאף לקוח על פריט לבוש".אני לא מבינה איך סלון כלות שמשכיר פריטים במינימום 8500 ש"ח משווה את עצמו לחנות בגדים שהמחיר המקסימאלי של פריט מסתכם וכמה מאות שקלים. שלא נדבר על ההבדלים העצומים בשירות שהלקוח אמור לקבל.לסיכום,במקום לחוות חוויה מרגשת ומשמחת חווינו עוגמת הנפש שאינני מאחלת לאף כלה לחוות.היצע סלוני הכלות בחיפה הוא רחב ביותר ושירותי בהרבה יותר מפלורה.ממליצה לכן בחום לא להתפשר ולחוות את התהליך הזה בדרך הכי כיפית ונעימה שאפשר. בדיעבד, אני מאושרת שלא בחרתי להמשיך את התהליך אצל פלורה מאחר ואני עוברת חוויה מתקנת אצל מעצבת מדהימה בחיפה מבינה, רגישה וסמפטית.
לא אהבתי אצל העסק: את היחס המשפיל, החסר סבלנות והלא סימפטי
מחיר: 8500 ₪
הערות למחיר: גבוה
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על פלורה

hello

להמשך גלישה באתר
up