"

התחתנו דרך איזי ווד בחודש דצמבר. ...

"
חוות דעת 1 מתוך 787 על easywed - איזיווד
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
התחתנו דרך איזי ווד בחודש דצמבר. הספקים שבחרנו היו סה"כ טובים. הבעיה היתה בעיקר עם איזיווד. האמת שבדיעבד אנחנו מתחרטים על היום שכף רגלנו דרכה שם. המקום שבחרנו בכלל לא היה מרשימת הממוצלים שהוצעה לנו ע"י "המומחה" שלהם אלא מקום שהתעניינו בו לפני כן. סוכן המכירות שלהם אמר לנו בפנים שהם עובדים עם צוהר (מה שתהברר כשקר). למעשה הם עובדים עם איזה רב "קליל". הרב שהם עובדים איתו לא ציין בפני שהוא רוצה כסף ושבוע לפני החתונה דרש, כן כן, דרש מאיתנו 900 שקלים. התכוונו לתת טיפ אבל לא 900 שקלים, ובכל מקרה, שבוע לפני חתונה לומר כזה דבר פשוט נותן הרגשה לא נעימה כי רב לא אמור לדרוש כסף ואם כן אז לפחות לומר מראש. הבעיות המשיכו עם מפיקת האירוע (שעזבה או הועזבה מאז). ההתנהלות שלה מולנו היתה מחפירה. במקום לחסוך לנו לוגיסטיקה ולבוא לקראתינו, נוצר מצב שרדפנו אחריה בשביל חוזים, שיקים ומספרי טלפונים פעוטים. היא הבטיחה לנו שהיא תהיה זמינה בכל יום אך בפועל היו ימים שהיא סיננה אותנו במשך שעות ובפעם אחת הצלחנו ליצור איתה קשר רק לאחר 3 ימים. לאחר שהיא חזרה אלינו היא טענה שהיא ניסתה להתקשר אלינו והיה תפוס. כל פעם היה לה תירוץ אחר, העיקר שהיא ואיזיווד בסדר.בפעם אחרת היא כמעט חייבה את אשראי שלנו ב 1400 שקל פעם נוספת כי היא "שכחה" ששילמנו כבר. למעשה, התפקיד שלה היה לסייע בבחירת הספקים – מה שהיא ואחרות לא ממש יכולות לבצע בשיחת היכרות של חצי שעה שעה. אנחנו בחרנו את הספקים וכל תפקידה היה לתת לנו טלפונים. כל אדם אחר יכול פשוט לחפש בגוגל את האתרים/כרטיסי הביקור של האנשים הללו. שוב, איזיווד פשוט הוסיפו לנו לוגיסטיקה ואיש קשר מיותר כי היינו צריכים ליצור איתה קשר בכל פעם שחתמנו על חוזה מול ספק.השיא היה שארבעה ימים לפני החתונה רצינו לוודא מול המלון שהזמנו דרך איזיווד (ליום החתונה) שההזמנה תקפה. להפתענו הרבה גילינו שההזמנה בוטלה כחודש לפני כן ואף אחד לא טרח ליידע אותנו. תחשבו שהייתם מגיעים ביום הכי לחוץ שלכם למלון להתארגנות והייתם מגלים כי אין הזמנה, נכון נהדר? כמובן שאיזיווד סידרו את הבעיה וטענו שהמלון בכלל שכח להתקשר אלינו. אני לא מוצא את ההסבר הזה סביר שכן אם זה היה כך הם היו מסבירים לי מה קרה כשהתקשרתי ולא היו מכווינים אותי לאיזווד. המלון אמר שהוא לא יכול לומר לנו מדוע ההזמנה בוטלה ואילו רק איזיווד ידעו. התקשרתי להתלונן על כל הסאגה והתנהלות הקלולקת על גבול הרשלנות (לדעתי אפשר לשנות את השם שלהם מאיזווד ללייזיווד) עם המנהלת של מפיקת האירועים שלנו - מיכל. מעודי לא נתקלתי במנהלת כה אטומה שכל תכליתה בשיחה היתה לנפנף אותנו ולטעון שאנחנו לא בסדר, או שאנחנו לא הבנו נכון והם למעשה בסדר גמור. לא שמענו בשיחה שום אמפתיה או הצטערות על חוויה שלילית שקיבלנו מהם. כשהתלוננו על העובדים היא נפנפנה את הטענות וטענה שהם כבר לא עובדים שם אז היא לא רוצה להתייחס (מה זה קשור בכלל??). מזעזע, אין מילים אחרות. לגבי ספק השטויות לרחבה – גחלילית - איזווד מתהדרים באיכות הספקים שלהם. רכשנו מהם את החבילה לרחבה בשווי 200 שקלים. כאשר הגענו לאסוף את החבילה פשוט הזדעזענו מהאיכות הירודה של תכולת הציוד. למשל: שרשרת הוואי משקיות ניילון מהסופר, טבעות מתפרקות עם לד סיני פח ועוד ועוד. ביקשנו להזדכות על התכולה ובחרנו בעצמנו את הציוד.לסיכום, לא ממליצים על איזיווד – התנהלות מזלזלת, שירות לא טוב, ותוספת לוגיסטיקה וכאב ראש.
לא אהבתי אצל העסק: ראו לעיל.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על easywed - איזיווד

hello

להמשך גלישה באתר
up