"

בחמאם התאהבנו כבר בפגישה הראשונה ...

"
חוות דעת 1 מתוך 62 על החמאם - יפו העתיקה
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
60 מתוך 100
בחמאם התאהבנו כבר בפגישה הראשונה בעיקר בגלל המבנה היפהפה והאווירה המיוחדת שהוא נותן. המקום עשה רושם נהדר: יפהפה, בעיית החניה ביפו תוסדר על ידי שאטלים מנמל יפו, יין הבית טעים מאוד, האוכל במהלך הטעימות היה נפלא ואף הובטח לנו שלא תיהיה בעיה לתת מנות מיוחדות לאורחים עם צרכים מיוחדים, בפגישה הראשונה עם מנהל האירוע קבענו את הפרטים של האירוע ומנהלי המקום ביקשו שניתן להם להגשים לנו את החלום! אך, לאט לאט התחלנו להרגיש שכל מיני דברים לא מסתדרים בהתאם למה שהובטח, ושנוצרים הרבה מאוד דיונים סביב מה יעשה ומה לא יעשה - מיותר לציין כי ריבוי הדיונים גרמו להרגשה מאוד לא נעימה (נציין כי כשרצינו לפרוט את ההבנות שלנו בזמן חתימת החוזה, נאמר לנו שאין טעם להתעסק בכך שכל דבר קטן יהיה כתוב בחוזה, מכיוון שהם לא יתחשבנו איתנו על הדברים האלו, שלא נדאג ושיהיה בסדר. אך בפועל מנהלי המקום טענו שלא זכרו רבות מההבטחות האלו בשלב מאוחר יותר או שטענו שלא הבנו אותם כראוי). האירוע באופן כללי היה מאוד מוצלח. האוכל ללא ספק נראה טוב, היה טעים והשאיר רושם רב על האורחים. האווירה הייתה מצויינת בזמן קבלת הפנים, בזמן הארוחה וגם בזמן המסיבה. גם אנחנו וגם האורחים נהננו מאוד והערב אכן היה מרגש ביותר. עם זאת לעיתים הרגשנו שהצוות לא התנהג במקצועיות שהיינו מצפים. לפני שניתן דוגמאות לכך, חשוב לנו לציין כי במרבית הסעיפים שנציין להלן וסעיפים נוספים שלא נציין מקוצר היריעה, אין לנו טענה כלפי האולם על כך שלא עמד בתנאי החוזה מולנו. הטענה היחידה שלנו בסעיפים אלו היא על כך שהאולם לא עמד בהבטחות אשר ניתנו לנו באופן מפורש בעל פה, כאשר גם נאמר לנו שאין סיבה לרשום אותן בחוזה מכיוון שחשוב להם שנהיה מרוצים ולא יתחשבנו איתנו. ועכשיו לדוגמאות: {1} בהתחלה סגרנו על אירוע עם 130-150 אורחים. מכיוון שהערכנו שיש סיכוי שכמות האורחים תגדל, דיברנו על כך עם מנהלת המקום במעמד חתימת החוזה והיא אמרה לנו שאין לנו מה לדאוג ולא צריך לסכם את זה מראש, והבטיחה לנו שנוכל לקבל הנחה נוספת לכל מנה אם יגיעו יותר אורחים, ושהמחירים נקבעים לפי סקאלת הנחות ידועה מראש כפונקציה של מספר המוזמנים. בסופו של דבר הבנו שמגיעים 80 מוזמנים יותר ממה שחשבנו. על פניו זה מספר מוזמנים גדול שאמור לאפשר מתן הנחה, אך מנהלת המקום התעקשה כי היא לא מסוגלת לתת הנחה נוספת - למרות הבטחתה בזמן חתימת החוזה. ורק לאחר דיונים ארוכים מנהלת האולם ניאותה לתת הנחה נוספת. מצד אחד חשוב לומר כי אנו מעריכים את מנהלת האולם על כך שנתנה את ההנחה בסופו של דבר מכיוון שעשתה זאת על מנת לנסות ולשמור אותנו מרוצים. מצד שני, ההנחה שניתנה הייתה מינימאלית בהחלט ביחס לכמות האורחים שהתווספו לאירוע שלנו. {2} נאמר לנו כי יהיה סדרן שיסמן את מיקום השאטלים ואפילו יחלק כוסות קאווה לממתינים בחניון - למרות זאת מספר רב של אורחים התלוננו על כך שלא ראו סדרן ואפילו לא ראו שלט המסמן את השאטלים ועל כן התקשו למצוא את השאטלים (וזאת למרות שוידאנו שיהיה סדרן ביום לפני האירוע, אחרי שכשהגענו לבחון את השאטלים באירוע קודם ראינו שאינם מסומנים בצורה טובה). {3} לפי מה שראינו בזמן האירוע ונאמר לנו על ידי אחד מעובדי החמאם, איש התאורה וההגברה לא הופיע לאירוע ואחד מעובדי מהמקום תפעל את הציוד (וזאת למרות שהוסבר לנו שאנחנו משלמים על איש מקצוע נפרד ולכן משלמים בצ'ק בנפרד, ואף נפגשנו איתו לפגישת תיאום לפני האירוע בה הסביר לנו שהוא מגיע מספר שעות לפני תחילת האירוע להיערכות). אמנם וציוד התאורה וההגברה היה תקין, והייתה תאורה והגברה באירוע, אך צורת התאורה הייתה שונה באופן מהותי ממה שסוכם עם איש התאורה בפגישה טרם האירוע. {4} הכספת לא היתה מחוברת לקיר כפי שהיה רשום בחוזה וכפי שנאמר בעל פה על ידי מנהלת המקום מספר פעמים (ביום האירוע כשהגענו לאולם אמרו לנו שזה בלתי אפשרי לחבר אותה כלל). {5} סוכם על 10 מנות מיוחדות (לאורחים עם אלרגיות, רגישויות וצרכים מיוחדים באוכל) שיחולקו לאורחים ספציפיים שיבקשו מהמלצרים. בפועל רק אורחת אחת קיבלה מנה מיוחדת. מאחר ששאר האורחים שביקשו מהמלצרים את המנה נענו ב"אני לא מכיר שיש מנות כאלו". {6} הרבה מהאורחים אמרו שהיו תורים גדולים לאוכל, עד שהגיע תורם היה צריך להמתין ל"תגבורת" מהמטבח מכיוון שהאוכל נגמר, ובסוף אף היו אורחים שחזרו לשולחנות מפני שנמאס להם לחכות. {7} היתה מחלוקת בנוגע לכמות האורחים שהגיעו לאירוע, ובסופו של דבר נאלצנו לשלם על 3 אורחים מעבר לספירה שלנו (שהתבצעה באופן מדוייק אל מול רשימת המוזמנים). הנושא היה מאוד לא נעים מאחר ובחוזה סוכם כי הספירה הקובעת תתבצע על ידי נציג של בעלי האירוע, ורק בזמן האירוע המנהלים נסוגו מקביעה זו. לסיכום, האירוע היה מעולה בסך הכל, כמו כן המקום מאוד יפה וייחודי, דבר שמקרין קסם על האווירה. מנהלת האולם הפנתה אותנו לדי-ג'יי וצלם איכותיים מאוד ובמחירים מעולים. מנהלי המקום והאירוע נחמדים ואדיבים מאוד, וסך הכל מאוד רוצים לעזור. זה לדעתנו גם מה שגרם לחלק גדול מההרגשה הלא נעימה - הרצון שלהם לרצות אותנו ולהגיד לנו שנקבל את כל מה שנרצה, לעומת חוסר היכולת שלהם לעמוד בירידה לפרטים קטנים כאלה בסופו של דבר. האוכל היה מאוד טעים ומגוון (האירוע היה טבעוני, וככל הנראה מדובר באחד הקייטרינגים הטבעוניים הטובים ביותר מבחינת איכות האוכל), אך ההגשה הייתה לא מספיק טובה. רוב האורחים נהנו מאוד מכל שלבי האירוע ולא שמו לב לרוב התקלות המתוארות לעיל, אך התקלות האלו הובילו להרגשה לא נעימה מצידנו סביב האירוע. אנחנו בטוחים שכמעט באף אולם, האירוע אינו מושלם, הבעיה מבחינתנו הייתה האכזבה לגלות כל פעם מחדש שדברים שהובטחו לנו באופן מפורש מספר פעמים לא מתקיימים. למרות שחלק גדול מהדברים האלה לא כל כך חשובים בתמונה הכוללת, היינו מעדיפים לדעת איך הדברים יעבדו מראש ולא להרגיש שמשלים אותנו. נסכם בכך שבמרבית המקרים לעיל, אין לנו טענה כלפי האולם על כך שלא עמד בתנאי החוזה מולנו. הטענה היחידה שלנו בסעיפים אלו היא על כך שהאולם לא עמד בהבטחות אשר ניתנו לנו באופן מפורש בעל פה, כאשר גם נאמר לנו שאין סיבה לרשום אותן בחוזה מכיוון שחשוב להם שנהיה מרוצים ולא יתחשבנו איתנו.
לא אהבתי אצל העסק: היו הרבה מאוד אי הבנות מול המנהלים לגבי דברים שהובטחו אבל בסופו של דבר לא התקיימו, והיו תורים מאוד גדולים לעמדות האוכל לאורך כל הארוחה ואף האורחים נאלצו לחכות ל"תגבורות מהמטבח".
תאריך קבלת השירות: 30/12/2014
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על החמאם - יפו העתיקה

hello

להמשך גלישה באתר
up