"

הגענו לפירוב בשביל לקנות 2 טבעות ...

"
חוות דעת 1 מתוך 10 על יהלומי פירוב בע"מ
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
הגענו לפירוב בשביל לקנות 2 טבעות נישואין שלושה וחצי שבועות לפני החתונה. קשה לתאר את הצפיפות והבלאגן, מדובר בזמן המתנה של שעה במקרה הטוב ועם המון אסרטיביות (ללא אסרטיביות - לעולם לא תקבלו שירות), כאשר המוכרים עושים הכל ע"מ לא ליצור אתך קשר עין. הייתי אומר שמדובר אולי ביום עמוס במיוחד, אלא שמאז יצא לנו לבקר בחנות 4 פעמים, ומפעם לפעם המצב היה רק יותר גרוע. כל נסיון להתקשר ולברר מה מצב ההזמנה עלה בתוהו. בכעשרה נסיונות - כלל לא ענו לטלפון, וכשענו, השאירו אותי על הקו למשך 20 דקות בתואנה שהם בודקים האם ההזמנה הגיעה, שבסופן אמרה לי הבחורה: "מצטערת, שכחתי ממך לגמרי, לא יודעת לגבי ההזמנה, תתקשר מחר". (מילה במילה). בביקורנו הרביעי שנערך היום (16.9), ארבעה ימים לפני החתונה ושלושה שבועות לאחר ביצוע ההזמנה התברר שההזמנה עדיין לא מוכנה ונתבקשתי להתקשר ביום למחרת רק בשביל שיודיעו לי מתי היא כן תהיה מוכנה. לשם ההגינות יש לציין שהמחירים אכן מאוד הוגנים אך לדעתי לא מפצים על השירות המחפיר.
לא אהבתי אצל העסק: זמן המתנה שירות זמינות
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על יהלומי פירוב בע"מ

hello

להמשך גלישה באתר
up