"

החוויה שלנו עם שני הייתה לא נעימה. ...

"
  כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
40 מתוך 100
החוויה שלנו עם שני הייתה לא נעימה. חשוב לציין שהבחירה בשירות של שני נכפתה עלינו מכיוון שהתחתנו בגן ורדים והיא המעצבת הבלעדית של המקום אך למרות זאת נפגשנו איתה בראש פתוח ובמטרה לקחת את העיצוב דרכה. חשוב לנו לציין שמהבחינה המקצועית שני יודעת את העבודה, העיצובים שלה יפים מאוד ומוסיפים המון לאירוע ועל כך מגיע לה כל הקרדיט. הטעם החמוץ שנשארנו איתו נובע מהתנהלות של שני ברמה שהיא לא העיצוב. כבר מהפגישה הראשונית הרגשנו ששני מזלזלת בנו ובזמן שלנו. קבענו עם שני פגישה שבוע מראש בשעה מסוימת, פגישה שאליה נסענו במיוחד מרחק גדול ודאגנו להגיע בזמן ואף להקדים לפגישה מכיוון שידענו שהיא עסוקה ויש לה פגישות רבות. את הפגישה התחלנו ב45 דקות איחור וזאת למרות ששני ידעה שאנחנו מחכים לה. הפגישה עצמה הייתה ברוח טובה והתרשמנו מאוד מיכולות העיצוב של שני, החלטנו על כמה דברים שרצינו וקיבלנו ממנה הצעות מחיר. מעבר לדברים שאנחנו רצינו, בסוף הפגישה קיבלנו דף עם הצעת מחיר לעיצוב כללי של המקום שהייתה מאוד גבוהה ובדיעבד הסתבר לנו שרוב הדברים שהופיעו ברשימה שתמיד חשבנו שהם חלק מהמקום הם בתוספת תשלום. סיימנו את הפגישה ברוח טובה, שני ביקשה שנגיע באותו שבוע להשאיר לה צ'ק בטחון ושבימים הקרובים נסגר מולה על העיצוב שאנחנו רוצים. לאחר כמה ימים ניסינו לתפוס את שני ומאותו הרגע התחילה מסכת יסורים עבורנו שנגררה עד כמה ימים ספורים לפני החתונה. שני פשוט נעלמה והשאירה אותנו תלויים באויר מחכים לתשובות ממנה שפשוט לא הגיעו. הימים שלאחר הפגישה עסקו בניסיונות עקרים וחוזרים שלנו לנסות לתפוס את שני בהודעות ובטלפון אך ללא מענה. הגענו למצב שהיינו צריכים להעזר במנהלת האירוע שלנו מגן ורדים שהיא תנסה לתפוס אותה. שני הבטיחה למנהלת הארוע שתחזור אלינו מספר פעמים אך גם לאחר זה היא עדיין לא חזרה אלינו. הזמן עבר ומועד הארוע התקרב ואנחנו היינו בלחץ גדול ועדיין שני לא חזרה אלינו וזאת לאחר שהבטיחה מספר פעמים למנהלת האירוע שלנו שתעשה זאת. בהיותנו לקוחות של איזיווד פנינו אליהם בניסיון לעזרה וגם לאחר שהם ישירות פנו לשני וביקשו שתחזור אלינו גם זה לא קרה. רק לאחר שאיזיווד התקשרו למנהל של גן ורדים, הוא פנה לשני ורק אז היא חזרה אלינו. חשוב לציין שבסופו של דבר שני עשתה עבודה יפה מאוד בעיצוב החופה שלנו והשולחנות אולם כל ההתנהלות מולה השאירה אותנו בטעם רע במיוחד לאור העובדה שמועד חתונתנו היה קרוב והיה לנו המון דברים להתעסק איתם.
תאריך קבלת השירות: 24/12/15
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על floresta-פלורסטה עיצוב אירועים וקונספט

hello

להמשך גלישה באתר
up