"

מההתחלה השירות של פרי פרינט לוקה ...

"
חוות דעת 1 מתוך 255 על פרי פרינט – הזמנות לחתונה
  כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
מההתחלה השירות של פרי פרינט לוקה בחסר. אם זה בהמתנה על עדכון המלל בהזמנה, המתנה על שינויים במלל ובעיצוב אשר לוקחים 3 ימים. זה הרבה זמן לחכות על דבר מינורי. מעבר לזה, כאשר מנסים להשיג אותם טלפונית נתקלים בשירותי מזכירות לצורך השארת הודעה, כאשר הם חוזרים רק לאחר יום.. והכי גרוע זה שאת זמני ההמתנה הלא מוצדקים הללו לא טורחים לעדכן את הלקוחות מההתחלה. התחושה היא שאתה לקוח על סרט נע, והם רק רוצים שתטריד אותם כמה שפחות וממש לא מתחשבים בקהל הלקוחות שלהם שהם אנשים שיש להם אירוע ורוצים שההזמנה תצא כמה שיותר יפה ומדויקת. בסופו של דבר אצלינו הוצאנו את ההזמנה בלי התיקונים שרצינו אחרי שהם הוציאו לנו את הנשמה לבצע אותם ובכלל לא שמו לב במיילים ששלחנו לבקשות שלנו.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על פרי פרינט – הזמנות לחתונה

hello

להמשך גלישה באתר
up