"

אוכל נהדר שירות גרוע ! התחתנו ב- "עלמה" ...

"
חוות דעת 1 מתוך 210 על קייטרינג קסם הקרמל
  כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
40 מתוך 100
אוכל נהדר שירות גרוע ! התחתנו ב- "עלמה" ב 15.3 ואחת הסיבות המרכזיות שסגרנו אירוע שם היא ששמענו שהאוכל של חברת הקייטרינג המובילה שלהם, "קסם הקרמל", שונה ממה שיש בכל אירוע אחר. חבל שלא ידענו מראש כמה קשה יהיה לנו להתנהל מולם עד שנצליח לסגור את האירוע. לפני שסגרנו איתם חוזה סיכמנו על כמויות של עמדות בקבלת הפנים (לאחר משא ומתן ארוך ומייגע מאוד). מיד לאחר שסגרנו את החוזה הסבירו לנו שלא הבנו נכון וכמות העמדות קטנה יותר. לזכותם יאמר שלאחר משא ומתן ארוך ומייגע (נוסף) לבסוף הלכו לקראתנו במה שרצינו אך הדבר לווה במתחים רבים. לאחר סגירת החוזה, ההתנהלות מול איש הקשר המרכזי שלהם, תום, הייתה בסימן רדיפה. בכל פעם שחיכינו ממנו לתשובה, הבטיח שיחזור אלינו אך כמעט אף פעם לא חזר. נאלצנו להתקשר אליו שוב ושוב ושוב לתזכר אותו שאנו ממתינים לתשובות. כששלחנו לו הודעות תמיד טען כתגובה ראשונה שלא קיבל שום הודעה וברור שאם היה מקבל היה מגיב אבל אז נזכר מיידית שלמעשה כן קיבל (וזה לווה בתירוץ משתנה בכל פעם מחדש). כדי לגרום לו לענות לנו התחלנו לשלוח לו מיילים תוך שאנו מכתבים את המנהל שלו- זה עזר רק בחלק מהפעמים. בגדול הייתה הרגשה של חוסר סדר משווע, כל הזמן היינו בחשש שדברים יפלו בין הכסאות ושיהיו פספוסים באירוע עצמו. היחס הלא נעים הגיע לשיאו ביום החתונה דקות לפני שבעלי בא לאסוף אותי , עם כל ההתרגשות שאפפה את הרגע, התקשר תום להודיע שלא קיבל את השיק הדחוי על יתרת סכום העסקה בליווי רמיזה כי אם השיק לא יגיע אליהם האירוע לא יתקיים (וזאת ארבע שעות לפני האירוע !!) (יש לציין שבעלי נסע במיוחד לבית הבעלים ביום האירוע, שם את השיק בתיבת הדואר שלו ואף דאג לצלם את עצמו ולשלוח לתום לשם התיעוד). הטונים בשיחה היו מלווים באיום והלחץ לא היה במקום. כמובן שלאחר שבדקו בשנית את תיבת הדואר מצאו את השיק. בסופו של דבר באירוע עצמו האורחים אהבו את האוכל אף שרבים מהם התלוננו שהאוכל הוגש להם קר. חלק מהמנות שהוגשו היו קטנות מאוד (למשל דג הסלמון) ברמה שהייתה מביכה (חלק מהאורחים לא התביישו וביקשו מנה נוספת). מנה אחת לא הוגשה כפי שסגרנו בחוזה מקדים עם הקייטרינג אלא שונתה ביום האירוע מבלי שאף אחד יידע אותנו. לאחר האירוע השכלנו לספר לבעל חברת הקייטרינג, ניר, כמה קשה היה לנו לעבוד מול תום ועל התקלות שהיו עם האוכל באירוע עצמו. ניר הבטיח שיברר את הנושא תוך מספר ימים בודדים ויחזור אלינו. לצערנו גילינו שהתנהלות העובדים כהתנהלות בעל הבית משום מניר מעולם לא חזר אלינו (עברו שלושה שבועות). לסיכום- אנחנו רק יכולים לאחל להם ולזוגות שסוגרים איתם שהשירות שלהם יהיה טוב כמו האוכל. מי שמוכן לריב איתם לאורך כל הדרך ולרדוף אחריהם מסגירת החוזה עד האירוע וזאת בתמורה שהאורחים שלו יהנו מאוכל מיוחד- שילך על זה. טיפ קטן- תתעדו את הכל, תרשמו את כל מה שהבטיחו לכם ועדיף במייל.
לא אהבתי אצל העסק: השירות שקיבלנו לאורך הדרך מחתימת החוזה ועד יום החתונה היה מאכזב מאוד ! ביום האירוע חלק מהמנות הוגשו קרות, חלק מהמנות היו קטנות מדי ושינו לנו את אחת המנות ביום האירוע מבלי לעדכן אותנו !!!
תאריך קבלת השירות: 15/03/16
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על קייטרינג קסם הקרמל

hello

להמשך גלישה באתר
up