"

אל מיקה הגעתי דרך האינטרנט, לאחר ...

"
חוות דעת 1 מתוך 99 על מיקה
  כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
אל מיקה הגעתי דרך האינטרנט, לאחר שהתרשמתי מכל ההמלצות. בסה"כ התרשמתי לטובה מהמבחר הקיים ומהמחירים הנמוכים והחלטתי לסגור שם שמלה בעיצוב אישי. בכל הפגישות חשתי יחס לא נעים בעיקר מצד מורן, אך גם מבעלת הסטודיו אורית. הייתה תחושה של חוסר סבלנות ויחס מזלזל והדברים לא נעשו כפי שציפיתי – הן מבחינת שירות והן מבחינת מקצועיות (היו לי לא מעט טענות על עבודת התפירה - שאורית טענה שמקורן ב"בורות בכל הנוגע לתפירה" מצידי ). כל אלו גרמו לי לצאת משם בכל פעם עם חששות ובתחושה מאוד לא טובה של אכזבה ומפח נפש. כחודש לפני החתונה, הייתי מאוד לא שקטה והבנתי שזו לא החוויה שציפיתי לה, חששתי מאוד מהתוצאה הסופית וביטלתי את העסקה - אמנם ייאמר לזכות אורית, שהיא הציעה מרצונה את ביטול העסקה והחזר כספי, לאחר שהועלו בפניה כל הטענות, אך עם זאת, היא מעולם לא התנצלה בפניי ואף איימה עליי בתביעת דיבה, לאחר פרסום הביקורת באתר. ||| אתייחס לתגובתה של אורית- הבד של השמלה שונה כיוון שתפרו אותה בטעות (או שלא) מבד אחר ולא זה שבחרתי – שבדיעבד אורית טענה שהוא לא מתאים לתפירה, למרות שמורן הציגה אותו בפניי כאופציה. בעניין התנהגות גסה – בפגישה הרביעית והאחרונה, לאחר שספגנו יחס מאוד לא נעים לאורך כל התהליך, אחותי העזה להעיר למורן על הגישה הלא נעימה שלה, לגבי התופרת (שהיתה אגב נחמדה וציינתי זאת גם בפני אורית) – הערנו על כך שקשה לנו מאוד להבין אותה וכשביקשתי ממורן שתסביר לי מה אמרה, היא פשוט התעלמה ממני (או שמא לא הבינה בעצמה...). בדבר ההחלטה על ביטול העסקה – אכן אורית הציעה את האפשרות (כאמור לאחר שהועלו בפניה אינספור תלונות על השירות ועל המקצועיות), אך אני זו שהחלטתי לקבל את הצעתה והודעתי לה על כך רק כיומיים לאחר מכן... מעבר לזה, היו בעיות רבות שהשמטתי מהביקורת המקורית, לאחר שאורית פנתה אליי וע"מ שהיא לא תחוש פגועה, מאחר ואין לי אינטרס לפגוע בה אישית, אלא אך ורק לשתף בחוויה האישית שלי ולהאיר עיניי כלות אחרות. לעומת זאת, האינטרס שלה להגן על העסק שלה ברור ומובן, אך עם זאת לא ניתן לקנות את שתיקתי, לא בהחזר כספי ולא באיומי תביעה חסרי בסיס...
לא אהבתי אצל העסק: undefined
תגובת בית העסק לחוות הדעת לפני 7 חודשים
אתחיל ואומר כי נגד הגברת הילה רונן מוגשת בימים אלו תביעה בגין לשון הרע: הגב' הזמינה שמלה לבנה והחליטה לשנות לשמלה שבסיסה צבע גוף - הסכמתי לעשות זאת על חשבוני (לא בשמחה, מודה, אך הסכמתי) אך ברגע שמלוותיה התנהגו בצורה גסה כלפי העובדות שלי ואמה אף הגדילה לומר לי שלא מצאה חן בעיניה העובדה כי התופרת שלי חירשת (מתקשרת באופן נהדר!), החלטתי אני כי איני רוצה להכין לה את שמלת הכלה והצעתי לה להחזיר לה את מלוא כספה על אף שהשמלה היתה במצב כמעט מוכן, ורק שלא אעמיד שוב את הצוות הנבוך בפניה ובפני בני משפחתה. חתונה היא דבר חשוב, וגם פרנסה היא עניין חשוב, אך חשוב יותר להישאר בני אדם. אני חשה כי לא היתה לי דרך מכובדת יותר לסיים את ההתקשרות העגומה עמה.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על מיקה

hello

להמשך גלישה באתר
up