"

אני מצטערת שאני נאלצת לכתוב חוות דעת ...

"
חוות דעת 1 מתוך 35 על הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
  כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
40 מתוך 100
אני מצטערת שאני נאלצת לכתוב חוות דעת שלילית, אבל גם הצטערתי לחוות חוויה שלילית בחנות של הלנה קולן. הגברת שעזרה לי בחנות היתה חביבה בכמה דקות הראשונות, והלכה ואיבדה סבלנות ככל שהמדידות התארכו ולא מצאנו מה שחיפשתי, וככל שהבינה שאין בכוונתי לשלם 12,000 שקל על שמלה. היא שוב ושוב לא סגרה את הוילון בתא המדידה עד הסוף אף שהיו עוד אנשים בחנות, דבר מאוד לא נעים, ואני נאלצתי שוב ושוב לחזור ולסגור את כולו... באופן כללי היתה לא שירותית ולא אדיבה. היא התעקשה ש"אין דבר כזה" שמלה בסגנון שביקשתי (שמלה די פשוטה שאפשר להתקל בסגנון דומה לה בכל חנות כלות כמעט), ואז בכלל התברר שהיא סטייליסטית ולא מעצבת, על כן לא ברור איך היא מחווה דעה בנחרצות כזאת (שמלה כפי שביקשתי כמובן השגתי בסוף במקום אחר בתפירה אישית בחצי מהמחיר שביקשו בהלנה על שמלה מוכנה). גם אם הלנה היא מעצבת מוכשרת, כפי שאכן נראה מהשמלות שלה, צוות לא שירותי ירחיק לקוחות וחבל.
תאריך קבלת השירות: 01/03/16
תגובת בית העסק לחוות הדעת לפני 4 שבועות
הצטערתי לקרוא על החוויה שעברת, השירות זה הדבר שהכי חשוב לי באופן אישי ואני מקפידה להעביר הדרכות באופו קבוע לצוות. התייחסתי בחומרה למה שכתבת, דבר יחיד שלא ברור לי , נושא המחיר... השמלות בחנות מתחילות מ3,500 ש"ח וממש לא מ-12,000, האם נאמר לך שהשמלות מתחילות מ-12000?. בנוסף, אם הייתה חשובה לך דעה של המעצבת, למה לא קבעת איתי פגישה? אגב הפגישה איתי אינה כרוכה בעלות וללא כל התחייבות וכמובן שהייתי יותר משמחה לעשות לך חוויה מתקנת. דבר נוסף שאנחנו מקפידים עליו, זה למדוד שמלות בתקציב שלקוחה מגדירה לנו, אם נושא התקציב היה חשוב, למה מראש לא הגדרת אותו? אגב לגבי הווילון, הנושא טופל ומעכשיו ייסגר הרמטית. בכל מקרה אני מאוד מצטערת שעברת חוויה לא נעימה. ואם עדיין רלוונטי אשמח להיפגש ולתקן לך אותה. מזל טוב, הלנה
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על הלנה קולן מעצבת שמלות כלה

hello

להמשך גלישה באתר
up