"

ב22 יוני 2016 נישאה ביתי עם שמלה של המעצב ...

"
חוות דעת 1 מתוך 147 על שלומי יקיר
  כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
40 מתוך 100
ב22 יוני 2016 נישאה ביתי עם שמלה של המעצב שלומי יקיר. כאשר סיכמנו עימו את הדברים שאלנו אם הוא יהיה נוכח בכל המדידות ותשובתו היתה שכן, למעשה הוא נכח רק במדידה הראשונה בשאר המדידות היו נוכחות התופרת ואימו (שמנהלת את הסטודיו) ורק לאחר תחנונים של ביתי (הכלה) שיגיע למדידה האחרונה כי השמלה לא נראית כפי שביקשה - הוא הגיע. ביום החתונה כאשר הוצאנו את השמלה מהאריזה הסתבר כי סרטי התחרה בשרוולים לא תפורים (או נפרמו) וישבנו כדי לתפור אותם. בחתונה עצמה - תוך כדי הריקודים - נשמטו חלקי תחרה מאיזור החזה בשמלה ונאלצנו ללכת ולתפור אותם ( בתקווה שהאורחים לא יבחינו בתקלה). יום לאחר החתונה התקשרה ביתי לסטודיו ונאמר לה "פעם ראשונה שזה קורה לנו" ללא כל התנצלות ולו הקטנה ביותר, כנ"ל גם ביום החזרת השמלה. אני התקשרתי למעצב שלומי יקיר מס ימים לאחר מכן ושאלתי אותו אם שמע על התקלה בשמלה תשובתו היתה "כן אני עכשיו בפגישה אחזור אלייך"- מיותר לציין שהוא לא חזר אלי עם תשובה או אולי איזו התנצלות. חבל מאוד שמעצב שמשדר איכויות בתחילת הדרך ומקבל סכום לא מבוטל על השמלה מתנהג בכזו אטימות בהמשך הדרך. הדבר היחיד שרציתי הוא שיתקשר לביתי הכלה שיצאה מאוכזבת ורק יבקש סליחה על התקלה - אבל הוא בחר להתעלם או יותר נכון "לנפנף" אותנו ולא להתייחס. ככה לא מתנהגים אנשי מקצוע שמכבדים את עצמם!!
לא אהבתי אצל העסק: התעלמות לאחר החתונה
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על שלומי יקיר

hello

להמשך גלישה באתר
up