"

אין לי מילים לתאר את השירות המשפיל ...

"
חוות דעת 1 מתוך 281 על גן ורדים
  כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
20 מתוך 100
אין לי מילים לתאר את השירות המשפיל והמאכזב שקיבלנו מגן ורדים. את מועד הפגישה קבענו 10 ימים מראש (!!!) מכיוון שרצינו לראות את המקום בזמן אירוע. יש לציין כי בן הזוג הוא איש קבע, ולכן עליו להודיע לצבא (הרבה) מראש כאשר הוא מעוניין לצאת לאפטר לצורך פגישה באולם. ביום הפגישה, התקשרה אליי בחורה בשם דניאל וביקשה יפה ובנימוס להקדים את הפגישה בשעה מכיוון שזה יותר מתאים להם. עניתי לה שמבחינתי אין בעיה אבל ייתכן שבן הזוג שלי לא יספיק להגיע מכיוון שהוא יוצא מהצבא בשעה שהוגדרה מראש (ככה זה הצבא מה לעשות). דניאל ענתה לי ש״אין שום בעיה, ופשוט נעדכן אותה במידה ולא נספיק״. וכך היה, התקשרתי אל גן ורדים כשעה לפני המועד, ענה לי בחור לא נחמד בעליל, והודעתי לו (כפי שסוכם עם דניאל) כי נגיע באיחור. מאותו רגע השירות של גן ורדים רק הלך והדרדר.. כל מה שהיה לאותו בחור להגיד זה שאין מה לעשות- או שנבוא מוקדם או שלא נבוא. ביקשתי לדבר עם דניאל כי הייתי בטוחה שהיא תגלה הבנה, מכיוון שהסיכום נעשה איתה. אך גם דניאל לא גילתה שום אמפתיה, שום הבנה ושום נכונות לעזור. הם פשוט גילו אטימות יוצאת דופן וכל מה שהיה לעובדים היקרים של גן ורדים לענות, לאחר שקבענו 10 ימים לפני, לאחר שבן הזוג בדרך מהצבא במיוחד (פרוצדורה מורכבת בפני עצמה) זה- אין מה לעשות, מאוחר מידי, היומן מלא.. ושוב, אין מה לעשות וזה מה יש. סיכמתי איתם שאחזור אליהם ואבדוק אם יש לנו אפשרות בכל זאת להגיע מוקדם יותר. התקשרתי שוב כדי להודיע להם שלא, ענתה לי בחורה שאילצה אותי לספר את כל הסיפור הארוך שוב רק כדי להגיד לי ״חכי שנייה״ ולהעביר אותי למישהו אחר. פה כבר היה השיא! ענה לי בחור בשם גיא שהתשובות שלו אפילו לא ראויות לכתיבה!! ביקשתי שיעביר אותי לדניאל או לאחראי והוא בתשובה אמר לי שהוא הכתובת לדבר איתה. ממנו חוויתי יחס מזלזל ללקוחה שבסך הכל כל רצונה זה לבוא ולראות את המקום, לדבריו ״אם אתם רוצים אתם יכולים להגיע אבל לא יהיה מי שיקבל אותכם״.. (יש לציין כי השיחה נותקה באמצע ולקח לגיא כמה דקות טובות עד שטרח לחזור). כאשר בן הזוג שלי כבר הגיע כמעט עד לשם לשווא, הוא התקשר אליהם ושוחח עם דניאל שהתנצלה שוב ושוב (אעפ שהיא לא הייתה בסדר, לפחות היא התנצלה). כשכבר חשבנו להעביר הלאה ולוותר, התקשר המנהל שהכריז ״שאף אחד לא יקבל פה בראש!!״. תודה אדון מנהל, מזל שיש עם מי לדבר!! בקיצור מנהל יקר... אין ברצוננו שאף אחד יקבל בראש, הפואנטה פה היא שהאטימות והיחס הקר והמתנשא ללקוחות הוא המעצבן והמתריס. אני כטובה לכם הסכמתי להקדים, ושנוצרה בעיה (באשמתכם!!) אף אחד מכם, אפילו לא אדון המנהל לא ניסה לעזור! כל שרצינו זה שתפגינו לפחות רצון טוב.. כמה מילים גם אם בכאילו שיראה שאתם מנסים לעזור. אכזבה!!! ומזל שגילינו את זה בשלב כזה. ואני תוהה... אם היינו סוגרים חתונה ושבועיים לפני היה בלת״ם!? איזה תשובה היינו מקבלים? ״אין מה לעשות״? אז פשוט מזל! והכל לטובה:) בקיצור... מציעה לכולם לחשוב טוב טוב טוב לפני שאתם מתקרבים לשם.... יופי חיצוני (הן של האולם והן של האנשים) הוא ממש לא הכל...
לא אהבתי אצל העסק: יחס ושירות מתחת לכל ביקורת!!
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על גן ורדים

hello

להמשך גלישה באתר
up