"

אנחנו רושמים משוב זה כיוון שעברנו ...

"
חוות דעת 1 מתוך 281 על גן ורדים
  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
60 מתוך 100
אנחנו רושמים משוב זה כיוון שעברנו חוויה קצת פחות נעימה בהתנהלות של גן-ורדים בארגון החתונה שלנו. קודם כל אנחנו חייבים לומר שהמקום מאוד יפה והאוכל שם פצצה!!! היינו בהרבה אולמות וזה אחד המקומות היפים באזור המרכז עם האוכל הכי טעים. עד כאן הכל בסדר. על פניו נראה שהחתונה הייתה מוצלחת אבל מתחת לפני השטח הרוחות סערו והדברים לא התנהלו כמו שבקשנו וכפי שסיכמנו מראש עם גן-ורדים. מנהל האירוע היה משה. שבועיים לפני החתונה הייתה לנו פגישה איתו כדי לסגור את כל הפרטים הקטנים והמאוד חשובים כמו צבע המפות, צורת האולם והשולחנות... וכו. משה הראה סימנים של לחץ, חוסר סבלנות כלפינו ובעיה של זכרון. הוא פשוט רושם וזוכר רק מה שהוא רוצה. השיא היה שבסוף הפגישה הוא ליווה אותנו החוצה וממש "גירש" אותנו. רצינו לראות עוד כמה דברים בגן והוא פשוט אמר שזה לא ניתן כי זה מפריע למהלך האירוע שבדיוק היה בגן. זה כמובן שקר כיוון שהיינו מספר פעמים במקום עם גיא (איש המכירות) וכל פעם הוא הציע לנו סיור בגן ואמר שזה לא מפריע שאנחנו מסתובבים שם בליווי שלו (גם כאשר השעה הייתה 20:30 בערב). יש לציין שמשה היה יכול להציע לנו לבוא לפגישה נוספת כאשר הוא ראה שהפגישה מתארכת קצת אבל הוא היה ממש חסר סבלנות ורק רצה שנלך. ביום החתונה עצמו גילינו שהרבה פרטים שסגרנו עם משה לא התקיימו וזה היה מאוד מרגיז. ביום החתונה היינו צריכים להתעסק בלבדוק שכל מה שסגרנו אכן התקיים. לכל הזוגות שבאים להתחתן שם - תבדקו ב- 1000 עיניים ביום החתונה מה שמו לכם בחופה, בשולחנות, בכניסה וכו... אנחנו גילינו בסוף שפשוט שיקרו לנו ונתנו לאורחים משהו אחר ממה שבקשנו. יש להם קטע מוזר בגן-ורדים שהם לא מסכימים שהמנה הראשונה תוגש מייד אחרי שהאורחים נכנסים לאולם אחרי החופה. כאן אין עם מי לדבר – פשוט קיר. משה אמר שאחרי החופה חייב שיהיה סשן ריקודים של 20 דקות ורק אז תוגש המנה הראשונה. כתוצאה מכך כל המנות באירוע שלנו הוגשו מאוחר בלילה. המנה העיקרית הוגשה בשעה 22:30 או קצת אחרי.ממש מאוחר. אחרי המנה העיקרית, בשעה 23:10, התחיל סשן הריקודים האחרון והקינוחים טרם הוגשו. במקום לרקוד חיפשנו את משה כדי לבקש ממנו שיוציאו את הקינוחים. הוא אמר שהקינוחים יוצאים ב- 23:30. למה ב- 23:30??? היינו צריכים שוב לבקש ממנו (קצת בכעס) ורק אז הוא אמר שהוא מטפל בזה. הקינוחים הוגשו ב- 23:30. אין עם מי לדבר. אהה... לא זאת בלבד שהקינוחים הוגשו ב-23:30 אלא גם הוגשו רחוק מרחבת הריקודים. כתוצאה מכך רחבת הריקודים הייתה ריקה בזמן הקינוחים והחתונה פשוט הסתיימה. אנשים כבר הלכו הביתה :( אולי זו השיטה שלהם לסיים חתונות מוקדם. ריקודים – הרמקולים באולם בכל סשן הריקודים הראשון לא היו מכוונים והבאסים פשוט צרמו. החברים שלנו שאלו "מה קרה לרמקולים?" "למה המוזיקה לא נשמעת טוב??" "למה הבאסים צורמים?" גם ה-DJ לא הבין מה קרה. היינו צריכים שוב ללכת למשה והוא אמר שהם לא היו מכוונים. לקח להם 20 דקות לתקן את זה. פשוט חוסר מקצועיות!!! הם לא בודקים את הרמקולים לפני??? יש לציין שדניאל (המזכירה שם) דאגה להתקשר אלינו אחרי החתונה ודרשה תוספת של 350 שקלים על כך שהיו 10 מנות גלאט. הסברנו לה שחלק מהחוזה כלל 10 מנות גלאט. היא פשוט לא הסכימה ודרשה את הכסף. רק אחרי שבקשנו ממנה כמה פעמים לפתוח את החוזה היא ראתה שכתוב שיש לנו 10 מנות גלאט אז היא עזבה אותנו. מה יש לומר... כל מילה נוספת מיותרת. בנוסף, לאחר האירוע, אף אחד מגן-ורדים לא התקשר לשאול איך היה? אם הכל בסדר? קיבלו את הכסף – יאלה... הבא בתור. לסיכום: האורחים מאוד נהנו מהחתונה – לא מפסיקים לדבר ולהחמיא לנו על בחירת המקום והאוכל. אנחנו חייבים לציין שהמקום מאוד יפה והאוכל מעולה – כולם התלהבו מהאוכל והקינוחים המעולים שיש שם. יש להם בעיה של התנהלות וארגון של המקום. יש להם יחס מזלזל. כל עוד לא שילמנו להם כסף הם התייחסו מאוד נחמד. מהרגע שהם קיבלו את הכסף – זהו. קיר!! עושים מה שהם רוצים.
לא אהבתי אצל העסק: התנהלות לא מקצועית ומאכזבת.
הערות למחיר: איזיווד
תאריך קבלת השירות: 11/07/2016
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על גן ורדים

hello

להמשך גלישה באתר
up