"

החוויה הכללית שלי בעמנואל הייתה ...

"
חוות דעת 1 מתוך 195 על עמנואל
  כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
החוויה הכללית שלי בעמנואל הייתה מאכזבת מאוד. לאורך הדרך והמדידות הפריעו לי דברים בשירות ובגישה, אבל הגרוע מכל היה ביום החתונה - השמלה פשוט לא ישבה טוב, ולא החזיקה שעה כפי שנראתה במדידות. החזה יצא החוצה כל הזמן, השמלה היתה לא נוחה באופן שהפריע לי לרקוד, התעסקתי עם לסדר את השמלה ולנסות להקל על אזורים שגורו מהבד והאבנים ששרטו אותי והשאירו סימנים, שממש פגע לי בהנאה מהאירוע. ממש התחרטתי שקניתי דרך עמנואל, עם המחיר שהם גובים ציפיתי לאיכות ושירות אחרים לגמרי. מראה - השמלה עצמה היתה יפה, ובחנות ישבה עלי יפה מאוד, אך לצערי כבר בצילומים היא לא החזיקה את החזה באותה צורה, עלתה למעלה, לא נשארה מתוחה, ולא ישבה אותו דבר. החזה לא נתמך ויצא החוצה למחשוף בצורה לא מחמיאה, אוסיף שמזה הכי חששתי ודאגתי לשתף את הצוות בכך מספר פעמים. נוחות - בחנות השמלה הרגישה נוח, לצערי כבר לאחר נסיעה של עשר דקות באוטו בדרך לצילומים השמלה עשתה לי סימנים בחגורת הבטן, ובכתפיות הרגשתי שיש לי משהו דוקר שנכנס לי לעור, וגם שבוע ימים אחרי החתונה עדיין רואים את השריטה שנותרה. באזור הכתפיים נוצרו לי שני פסים עבים של שפשוף נפוח שנראו כמו כוויה ושרפו לי מאוד כבר מאמצע הערב. המכנסון המחטב היה מאוד קשיח ועלה למעלה בצורה שחתכה מאוד באזור רגיש, והייתי צריכה ללכת לשירותים כל מספר דקות בכדיי למשוך אותו למטה ולהקל על אי הנוחות. לא נהניתי לרקוד עם השמלה. ולא נהניתי לרוץ כל מספר דקות לשירותים לסדר את השמלה. שירות- כשסגרתי עם עמנואל רכשתי שמלה יד שניה, השמלה כפי שמדדתי אותה בחנות היתה מושלמת בעיני. כשהגעתי כעבור כמה חודשים למדידות לפני החתונה הראו לי שמלה שנראתה שונה וישבה שונה. כדי להגיע לשמלה שנראית כמו זו שמדדתי לראשונה ועליה חשבתי ששילמתי, (אפילו רק מבחינת צבע החצאית - לבן במקום צבע שהשתנה לגוון חום) מיכל דרשה תשלום בעבור תפירה חדשה. חלק מההסברים שלה היו ששודרג הדגם, שכרגע זה מה שיש ביד שניה, שהחצאית הלבנה שמדדתי לראשונה היתה מבד לא מוצלח והם לא מעוניינים למכור אותו יותר, שהחלק העליון שמדדתי היה דגם של החנות שהם לא מוכרים (עובדה שלא טרחו להסביר לי כששילמתי עבור השמלה!!!) ולמרות בקשותי למדוד את אותה שמלה שוב מיכל נמנעה מלעשות זאת והסבירה לי שכבר כשמדדתי אותה לראשונה המידה היתה קטנה מדיי ולא במידה שלי (עוד דבר שלא טרחו להסביר לי במעמד הרכישה!). עם זאת, ולמרות ששילמתי עבור תפירה חדשה קיבלתי חלק עליון מיד שניה, שלא היה תפור למידות שלי, או לחזה שלי, אך הצוות שכנע אותי שכך בדיוק צריך לשבת, שזה ממש תפור עליי (אפילו שזו תפירה אישית של כלה אחרת) שאין צורך בשום תיקונים ושלא כדאי לי לתפור תפירה חדשה במסגרת הזמנים הקצרה שהיתה לרשותי. טענות ובקשות שהיו לי (קצת לשחרר איפה שלחץ מדיי, להדק את אזור החזה כי הרגיש רפוי מדיי ולא תמך..) בוטלו עם הסברים שלא הבנתי, שבדיעבד גם לא עמדו במבחן המציאות, השמלה לא היתה במידה הנכונה, הכאיבה מאוד במקומות שלחצו לי עוד במדידות ולא ישבה טוב היכן שהתלוננתי שהיה רפוי, מה שבלט מאוד במהלך הערב , גם לי וגם מפידבקים שקיבלתי מאורחים, בנוסף נראה לא טוב בתמונות! שילמתי תוספת בעבור התפירה החדשה כשלא היה לי ברור בדיוק על מה אני משלמת, בסופו של דבר קיבלתי שמלה שנראית יותר דומה למה ששילמתי עבורו מלכתחילה אך ברובו לא היה תפור למידותי, ועם זאת הרגשתי שאני מתפשרת על משהו שנראה פחות טוב עליי מביום הרכישה. כבר במהלך המדידות התווכחתי על כך עם מיכל והתגובה שקיבלתי היתה לא מספקת לא ברורה ובעיקר התישה אותי עד שכבר ויתרתי כי פחדתי להשאר בלי שמלה בחתונה שלי שכבר היתה מאוד קרובה. פידבק על בעלת החנות: מהרגע שנכנסתי לחנות מיכל בעלת החנות דואגת לתת תחושה חמה, של בטחון, שלא משנה מה לא תיתן לי לצאת לא מרוצה, שהשירות שם הוא מעל לכל והכל נעשה באהבה ומכל הלב. כבר מהמדידה הראשונה הרגשתי שמירב המאמצים הושקעו בלשכנע אותי שהשמלה הקיימת בחנות מושלמת עלי כמו שהיא ללא צורך בעוד עבודה על השמלה או תיקונים מהותיים אל עף טענותיי על השמלה ולמרות זאת חויבתי בתפירה חדשה. שכשהחזרתי את השמלה וסיפרתי למיכל (המעצבת) את החוויה השלילית שלי עם השמלה, מיכל ביקשה הוכחות ותמונות ונהגה כמו שלא האמינה לי. הגישה שלה הרגישה מזלזלת מאוד, ולאחר עוגמת הנפש בחתונה במקום להתחיל בהתנצלות ולהגיע להבנה הדדית על מה קרה, ואיך הגענו לשם, להראות רצון לפצות אותי, או לפחות להבין אותי, הטונים הורמו מאוד מהר מיכל הגבירה את המוסיקה כדי שאחרות בחנות לא ישמעו את הויכוח. כשהראיתי לה תמונה של הסימנים והנפיחות שהשמלה עשתה לי על העור היא הסבירה שכל כלה יוצאת עם אדום וסימנים מהחתונה, וששמלת כלה לא אמורה להיות הכי נוחה.. (חברות שהתחתנו נדהמו מהגישה הזו ולאף אחת מהן לא היה אף סימן מהשמלה, או אי נוחות לרקוד איתה). כשאמרתי למיכל, שהמלצה ממני לא תקבל, להפך, שאתן פידבק שלילי, היא אמרה שכדאי לי להזהר ממנה, ולא להתעסק איתה. לי ולבעלי זה היה נשמע כמו איום. אז גם אם היא תנסה לפגוע בי על כך, אני מאמינה שלכל הכלות יש זכות לדעת איזו חוויה יכולה להיות להן בחנות הזו. בדיעבד הייתי סוגרת שמלה אפילו פחות יפה, במקום אחר, שתראה עלי טוב כל הערב, שאוכל לרקוד. ובכיף, ושהצוות יהיה מקצועי ונעים יותר לכל אורך הדרך. לסיכום, אני לא ממליצה. לא רק בגלל שהתאכזבתי קשות מהשמלה ביום האירוע, אלא בעיקר בגלל השירות והיחס שקיבלתי בחנות לאורך הדרך. ** אציין שלא הייתה לי חוויה שלילית עם כל צוות העובדים בחנות, חלק מקסימים, אבל זה לא משנה את החוויה שלי מהשמלה בחתונה...
תמונות מחוות דעת של Bar.y
לא אהבתי אצל העסק: היחס, השירות, הגישה של בעלת החנות והתמורה הסופית שלא נהניתי ממנה כפי שציפיתי
מחיר: 10000 ₪
הערות למחיר: התמורה לא הולמת את המחיר.
תאריך קבלת השירות: 05/10/16
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על עמנואל

hello

להמשך גלישה באתר
up