"

לוקא משרתים את האורחים, לא את בעלי ...

"
חוות דעת 1 מתוך 171 על לוקא
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
לוקא משרתים את האורחים, לא את בעלי השמחה. החוויה שלנו הייתה ארוכה, מלאה בניסיונות לפשרות, כל דבר שביקשנו עבר תהפוכות והתחננויות. רוצים יותר כסאות בחופה, כדי שליותר אנשים יהיה מקום לשבת - סרט שלם עברנו. האולם עצמו נראה פצצה, אבל הפרחים על השולחנות בינוני בהחלט - לקח לנו יותר מחודשיים להגיע למשהו עם המעצב. הגבילו אותנו בספקים שאיתם אפשר לעבוד. בקיצור, הגענו מותשים לאירוע. הרבה נקודות שסיכמנו עם מנהל האירוע בפגישה לפני החתונה, לא התבצעו בפועל באירוע. (פתיחה של המטבח מוקדם, לא לתת לאנשים לעמוד על השביל לחופה בזמן החופה, מתי לחלק את הקשקושים לרחבה...) מצד שני, אם תשאלו את האורחים שלנו איך היה להם, הם יגידו שבחיים הם לא היו באירוע שהשירות של המלצרים היה כל כך טוב, שהאולם מתפקד כמו שצריך ואוכל היה חבל על הזמן. לסיכום, האורחים הם הלקוח המרוצה, בעלי השמחה לקוח מאוכזב ומותש.
לא אהבתי אצל העסק: את היחס לחתן, לכלה ולהורים שלהם
תגובת בית העסק לחוות הדעת לפני יותר משנה
ראשית, אנו מודים לזוג הטרי על המחמאות בשל תפקוד צוות המתחם באירוע ורמת הקולינריה הגבוהה, בד בבד צר לנו לקרוא שהזוג יצא בתחושות אלו, זה נוגד את שאיפתנו לרצות הן את לקוחותינו והן את האורחים שלהם באירוע. ברצוננו להבהיר כי טרם סגירת החוזה מול לקוחותינו אנו משקפים באופן מלא את כל הניתן לעשות, לערוך לבחור ולשנות באירוע. אנו למדים ומגבשים מסקנות כל יום מחדש כדי להשתפר ולהעניק ללקוחותינו ולמוזמנים שלהם שרות ומצוינות.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על לוקא

hello

להמשך גלישה באתר
up