"

אני החתן , התחתנו באולם ביום ראשון 21.5.17 ...

"
חוות דעת 1 מתוך 91 על אלגריה
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
אני החתן , התחתנו באולם ביום ראשון 21.5.17 . אם האולם הזה מעניין אתכם - תקראו , מה יש לכם להפסיד ? :) לא רשמתי ציון כי בסך הכל מאוד נהניתי באירוע עצמו . פשוט .. תקראו ותתנו את הציון שלכם על זה :) --- המון בהצלחה בהמשך ההכנות , ומזל טוב ! --- סגרנו עם האולם ב2016 לדעתי באזור נובמבר . ההמלצות היו פשוט מדהימות . באנו לראות את האולם , והתלהבנו . מה שממש הרשים היה המנות הכל כך טעימות ויפות במחירים שנוחים לכל כיס . היה את אבי שגב שמולו סגרנו הכל ובאמת דאג לתת לנו את השירות ההכי טוב שיש ויצאנו בהרגשה מדהימה . אך לפתע , מסתבר שהתחלפו ההנהלה בין הזמן שסגרנו את החוזה לתאריך המיוחל של החתונה , זאת גילינו כאשר באנו לערב הטעימות הגדול והמפואר שהאולם עשה (שבועיים בערך לפני החתונה שלנו ) . והאמת ? ישבתי בצד ופשוט חיכיתי למנות שחתמנו עליהם . הם החליטו לשנות את כל התפריט . ההגשה היתה הרבה יותר נחותה מההגשה שאתם רואים בתמונות שמפוזרות בכל מקום באינטרנט ואגב , גם כאן בעמוד שלהם . האוכל היה נראה פשוט לא מושך בעליל . התקשרנו ובקשנו את התפריט הישן , ורוצים שוב טעימות כי .. מה לעזאזל קרה שם !? אוקיי .. שבוע בערך לפני החתונה קבעו לנו טעימות .. (תודה על הטרטורים הסתמיים האלה - כאילו כל העולם פה לשירותם ולא הם לשרותכם זה בדיוק מה שאני צריך על הראש שבוע לפני החתונה ) . זרמנו עם זה.. כי מי רוצה להתעצבן על האולם שהוא אמור להתחתן בו שבוע לפני הארוע שלו עצמו!? הבאנו מנהל ארוע (הם באו 2) מדהימים ! אפרופו .. מומלץ! שעם המנהל אורע הזה הבארנו את כל הרצונות שלנו הכל . כך שביום הארוע העבודה שלהם היא לדאוג שכל מה שדרשנו וחתמנו עליו אכן יצא לפועל - שהרי אנחנו ברחבה לא רואים שום דבר והכי קל לעשות מה שרוצים כי מי יגיע לחתן והכלה ויגיד לו שמע . על הפנים . ומנגד החתן והכלה רוקדים ונהנים אז מבחינתם היה מדהים ! ככה שלא. יש אנשים מטעמנו שבדקו שכל הספקים יעמדו במחויבויות שלהם . וכך היה , רקדנו נהננו והיה בהחלט מדהים ! וחזרנו למלון התאוששנו והתחלנו להתעניין ב- האם האולם עמד במחויבות שלו לספק לכולם אוכל בזמן ? (שהרי הם מתחייבים שהם מסוגלים ) וכו' וגם שאלתי את המנהל ארוע שלנו איך עבר הערב כדי שנוכל לגשת לאולם ולשתף אותם במה שלא הלך כשורה . ואם יש ספק שלא עמד לגמריי במחויבות שלו - אז כחלק משירות - מפצים כלכלית כדי שירגישו טוב . ואכן , מסתבר שאורחים חיכו המון המון זמן למנות שלהם . ואיזה באסה זה שאתה מבקש מנה . אתה כלכך משתוקק לה , כי הרוב סביבך אוכלים , הם מסיימים לאכול , אתה עדיין מחכה , ומרוב שכבר חיכית בתוך תוכך כבר ויתרת על האוכל . ואז ! (בהנחה שמגיע.. ) המלצר מביא לך את המנה . תודה ! אבל כבר לא באלי . וכך היה , אורחים אצלנו חיכו המון זמן למנות שלהם . כאילו האולם לא היה ערוך לכמות אורחים הזו ( נפתחו רק 2 רזרבות) . ובאסה ! כי שלמנו המון כסף! ורצינו שיהיה מושלם כמו שהאולם אמר שהוא מסוגל לעשות! (עזבו את הענין שבקשנו מחיצה רייש לסבב ריקודים המופרד והם פשוט לא התיחסו אולי ושמו קו הפרדה בלבד - ולאלה שמבינים בעניני הפרדה , אם ההפרדה היא לא מלאה אז חלק מהדתיות לא מרגישות בנח לרקוד כי זה פוגע באמונה שלהם - שלא צנוע .. לא שזה באמת עניין את האולם .. אבל מזה משנה ? לא ככה ? ) נסענו לאולם כמה ימים לאחר החתונה כדי לדבר איתם על מה שקרה ועל ידי כך לקבל איזה שהוא פיצוי - כי באסה לשלם על מוצר 100 אחוז ולא לקבל 100 אחוז לא ? קצת לא פייר בעיניי . שהגענו לאולם , נגשנו לאור שמאוד מהר דאג להפגיש ביני לבין אחד מהשותפים החדשים של האולם , העלתי מולם את שקרה , ותקשיבו.. האנשים שם אין להם מושג במתן שירות. הייתי שמח אם הם יקחו את הכסף ששלמנו להם כדי לצאת אולי לאיזה קורס בתחום . הצגנו לו את הבעיות והם פשוט אמרו לנו מה פתאום אתה סתם מבלבל את השכל כדי להוריד את המחיר והמשיך ב - מה נראלך אנחנו לא יודעים את העבודה של מנהלי אירוע?? העבודה שלהם זה איך להוריד את המחיר אחרי וכו' .. אז קודם כל . לא . העבודה שלהם כמו שנאמר כבר היא לוודא מתן שירות כמצופא מהספקים . במידה והספקים לא עומדים במוטל עליהם . אז כן . משלמים בהתאם לעמידה במחויבות של הספק . לאחר זמן מה שדברנו נעמד מולי המנכ'ל ( נסו לדמיין את זה .. ) שתי ידיים על השולחן גב מכופף ומקריב את הראש ואומר לי בטון רגוע ומאוד בטוח - יש לך עד סוף היום לשלם לי את כל הכסף. ואין אחד שלא משלם לי . שהבנתי שזה הדיבור , פשוט קמתי הלכתי להביא מהאוטו 56,600 ש'ח מזומן . והתחלנו לספור , כמו איש לא מקצועי , אותו שותף ראה את הכסף ונרגע .. זה מין תחושה כזאת שמקבלים שרואים מלא שטרות . לא חשוב . ואז הוא אמר לי , תבין אותי .. לא השארת לי ברירה .. ( בהקשר למשפטים שאמר לעיל , שבמקרה לא התחברתי אליהם .. ) ואז התחיל להגיד כל מיני דברים כדי לרכוש את שביעות רצוני מהמקום אחרי מה שהוא אמר והוא נרגע.. והתחיל כך - אל תדאג! ביום ראשון תחזור - עד אז , אני לוקח את הארוע שלכם כפרוייקט והולך לבדוק כל מה שקרה כדי לבדוק את אמיתות דבריי . ולבדוק את כל מה שלא התנהל כשורה . ביום ראשון כמובן שחזרתי , כדי לדעת מה קורה , כי הרי אני יודע מה היה שם . אבל כנראה אצלם הלקוח תמיד לא צודק . אבל ניחא .. זרמתי איתו . הוא לא היה שם , אז נתנו לי לדבר איתו בפלאפון , והוא אמר לי .. שמע. עדיין לא לגמרי סיימתי לבדוק אבל אכן היו כמה בעיות ,וכמחווה כדי שתרגישו טוב כשתצאו מכאן אנחנו נעניק לכם ארוחה ל30 חברים . (זה כמו שחברת אישורי הגעה תעניק לי אחרי החתונה כמחווה על טעות שלהם - חבילת אישורי הגעה . תודה אבל פשוט - לא.אין לי מה לעשות עם זה ) אמרתי לו .. אין לי מה לעשות עם המחווה הזה.. אנחנו אחרי ה7 ברכות אחרי הכל . לא יודע זה פשוט כלכך מיותר לי . ושאלתי אותו אם הוא מתכוון לפצות אותנו כלכלית על הבעיות שהוא בעצמו גילה במקום המחווה שלו .. והוא פשוט אמר לי . אתה משלם את *כל* הסכום . אוקיי .. הבנתי עם מי יש לי כסף . כנראה הכסף אצלם זה משהו שהם צמאים אליו יותר משירות . סבבה . מקובל .. יש כאלה לא ? נסגור שוב ב -שיהיה לכם מזל טובב !!! והכנות קלות! ♥
תאריך קבלת השירות: 21/05/17
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על אלגריה

hello

להמשך גלישה באתר
up