mitformit

להמשך גלישה באתר
חייגו
072-392-6805
או השאירו פרטים ונשמח ליצור אתכם קשר
שלחו

"אני החתן , התחתנו באולם ביום ראשון 21.5.17 . אם האולם ..."

חוות דעת 1 מתוך 110 על אלגריה



100 / 40
סביר

חוות הדעת נכתבה לפני יותר משנה
מבקר מתחיל כתב 2 חוות דעת
אני החתן , התחתנו באולם ביום ראשון 21.5.17 . אם האולם הזה מעניין אתכם - תקראו , מה יש לכם להפסיד ? :) לא רשמתי ציון כי בסך הכל מאוד נהניתי באירוע עצמו . פשוט .. תקראו ותתנו את הציון שלכם על זה :) --- המון בהצלחה בהמשך ההכנות , ומזל טוב ! --- סגרנו עם האולם ב2016 לדעתי באזור נובמבר . ההמלצות היו פשוט... מדהימות . באנו לראות את האולם , והתלהבנו . מה שממש הרשים היה המנות הכל כך טעימות ויפות במחירים שנוחים לכל כיס . היה את אבי שגב שמולו סגרנו הכל ובאמת דאג לתת לנו את השירות ההכי טוב שיש ויצאנו בהרגשה מדהימה . אך לפתע , מסתבר שהתחלפו ההנהלה בין הזמן שסגרנו את החוזה לתאריך המיוחל של החתונה , זאת גילינו כאשר באנו לערב הטעימות הגדול והמפואר שהאולם עשה (שבועיים בערך לפני החתונה שלנו ) . והאמת ? ישבתי בצד ופשוט חיכיתי למנות שחתמנו עליהם . הם החליטו לשנות את כל התפריט . ההגשה היתה הרבה יותר נחותה מההגשה שאתם רואים בתמונות שמפוזרות בכל מקום באינטרנט ואגב , גם כאן בעמוד שלהם . האוכל היה נראה פשוט לא מושך בעליל . התקשרנו ובקשנו את התפריט הישן , ורוצים שוב טעימות כי .. מה לעזאזל קרה שם !? אוקיי .. שבוע בערך לפני החתונה קבעו לנו טעימות .. (תודה על הטרטורים הסתמיים האלה - כאילו כל העולם פה לשירותם ולא הם לשרותכם זה בדיוק מה שאני צריך על הראש שבוע לפני החתונה ) . זרמנו עם זה.. כי מי רוצה להתעצבן על האולם שהוא אמור להתחתן בו שבוע לפני הארוע שלו עצמו!? הבאנו מנהל ארוע (הם באו 2) מדהימים ! אפרופו .. מומלץ! שעם המנהל אורע הזה הבארנו את כל הרצונות שלנו הכל . כך שביום הארוע העבודה שלהם היא לדאוג שכל מה שדרשנו וחתמנו עליו אכן יצא לפועל - שהרי אנחנו ברחבה לא רואים שום דבר והכי קל לעשות מה שרוצים כי מי יגיע לחתן והכלה ויגיד לו שמע . על הפנים . ומנגד החתן והכלה רוקדים ונהנים אז מבחינתם היה מדהים ! ככה שלא. יש אנשים מטעמנו שבדקו שכל הספקים יעמדו במחויבויות שלהם . וכך היה , רקדנו נהננו והיה בהחלט מדהים ! וחזרנו למלון התאוששנו והתחלנו להתעניין ב- האם האולם עמד במחויבות שלו לספק לכולם אוכל בזמן ? (שהרי הם מתחייבים שהם מסוגלים ) וכו' וגם שאלתי את המנהל ארוע שלנו איך עבר הערב כדי שנוכל לגשת לאולם ולשתף אותם במה שלא הלך כשורה . ואם יש ספק שלא עמד לגמריי במחויבות שלו - אז כחלק משירות - מפצים כלכלית כדי שירגישו טוב . ואכן , מסתבר שאורחים חיכו המון המון זמן למנות שלהם . ואיזה באסה זה שאתה מבקש מנה . אתה כלכך משתוקק לה , כי הרוב סביבך אוכלים , הם מסיימים לאכול , אתה עדיין מחכה , ומרוב שכבר חיכית בתוך תוכך כבר ויתרת על האוכל . ואז ! (בהנחה שמגיע.. ) המלצר מביא לך את המנה . תודה ! אבל כבר לא באלי . וכך היה , אורחים אצלנו חיכו המון זמן למנות שלהם . כאילו האולם לא היה ערוך לכמות אורחים הזו ( נפתחו רק 2 רזרבות) . ובאסה ! כי שלמנו המון כסף! ורצינו שיהיה מושלם כמו שהאולם אמר שהוא מסוגל לעשות! (עזבו את הענין שבקשנו מחיצה רייש לסבב ריקודים המופרד והם פשוט לא התיחסו אולי ושמו קו הפרדה בלבד - ולאלה שמבינים בעניני הפרדה , אם ההפרדה היא לא מלאה אז חלק מהדתיות לא מרגישות בנח לרקוד כי זה פוגע באמונה שלהם - שלא צנוע .. לא שזה באמת עניין את האולם .. אבל מזה משנה ? לא ככה ? ) נסענו לאולם כמה ימים לאחר החתונה כדי לדבר איתם על מה שקרה ועל ידי כך לקבל איזה שהוא פיצוי - כי באסה לשלם על מוצר 100 אחוז ולא לקבל 100 אחוז לא ? קצת לא פייר בעיניי . שהגענו לאולם , נגשנו לאור שמאוד מהר דאג להפגיש ביני לבין אחד מהשותפים החדשים של האולם , העלתי מולם את שקרה , ותקשיבו.. האנשים שם אין להם מושג במתן שירות. הייתי שמח אם הם יקחו את הכסף ששלמנו להם כדי לצאת אולי לאיזה קורס בתחום . הצגנו לו את הבעיות והם פשוט אמרו לנו מה פתאום אתה סתם מבלבל את השכל כדי להוריד את המחיר והמשיך ב - מה נראלך אנחנו לא יודעים את העבודה של מנהלי אירוע?? העבודה שלהם זה איך להוריד את המחיר אחרי וכו' .. אז קודם כל . לא . העבודה שלהם כמו שנאמר כבר היא לוודא מתן שירות כמצופא מהספקים . במידה והספקים לא עומדים במוטל עליהם . אז כן . משלמים בהתאם לעמידה במחויבות של הספק . לאחר זמן מה שדברנו נעמד מולי המנכ'ל ( נסו לדמיין את זה .. ) שתי ידיים על השולחן גב מכופף ומקריב את הראש ואומר לי בטון רגוע ומאוד בטוח - יש לך עד סוף היום לשלם לי את כל הכסף. ואין אחד שלא משלם לי . שהבנתי שזה הדיבור , פשוט קמתי הלכתי להביא מהאוטו 56,600 ש'ח מזומן . והתחלנו לספור , כמו איש לא מקצועי , אותו שותף ראה את הכסף ונרגע .. זה מין תחושה כזאת שמקבלים שרואים מלא שטרות . לא חשוב . ואז הוא אמר לי , תבין אותי .. לא השארת לי ברירה .. ( בהקשר למשפטים שאמר לעיל , שבמקרה לא התחברתי אליהם .. ) ואז התחיל להגיד כל מיני דברים כדי לרכוש את שביעות רצוני מהמקום אחרי מה שהוא אמר והוא נרגע.. והתחיל כך - אל תדאג! ביום ראשון תחזור - עד אז , אני לוקח את הארוע שלכם כפרוייקט והולך לבדוק כל מה שקרה כדי לבדוק את אמיתות דבריי . ולבדוק את כל מה שלא התנהל כשורה . ביום ראשון כמובן שחזרתי , כדי לדעת מה קורה , כי הרי אני יודע מה היה שם . אבל כנראה אצלם הלקוח תמיד לא צודק . אבל ניחא .. זרמתי איתו . הוא לא היה שם , אז נתנו לי לדבר איתו בפלאפון , והוא אמר לי .. שמע. עדיין לא לגמרי סיימתי לבדוק אבל אכן היו כמה בעיות ,וכמחווה כדי שתרגישו טוב כשתצאו מכאן אנחנו נעניק לכם ארוחה ל30 חברים . (זה כמו שחברת אישורי הגעה תעניק לי אחרי החתונה כמחווה על טעות שלהם - חבילת אישורי הגעה . תודה אבל פשוט - לא.אין לי מה לעשות עם זה ) אמרתי לו .. אין לי מה לעשות עם המחווה הזה.. אנחנו אחרי ה7 ברכות אחרי הכל . לא יודע זה פשוט כלכך מיותר לי . ושאלתי אותו אם הוא מתכוון לפצות אותנו כלכלית על הבעיות שהוא בעצמו גילה במקום המחווה שלו .. והוא פשוט אמר לי . אתה משלם את *כל* הסכום . אוקיי .. הבנתי עם מי יש לי כסף . כנראה הכסף אצלם זה משהו שהם צמאים אליו יותר משירות . סבבה . מקובל .. יש כאלה לא ? נסגור שוב ב -שיהיה לכם מזל טובב !!! והכנות קלות! ♥ עוד  
21/05/17

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם


אהבתם את חוות הדעת?
קרא עוד חוות דעת על אלגריה