וווואוו מאיפה להתחיל?נפגשנו עם אלי אברהמי המלך, הוא היה נסיך מהרגע הראשון, ישר התעניין בנו, בחיים שלנו ובתחביבים, הרגשנו שהוא ממש חבר.ואזזז בפגישה הוא העיף אותנו באוווויר, השמיע לנו קטעים של מוזיקה שהוא יצר, הוא מוכשר בטירוף, עושה mashups גאונים, לגמרי מבין את הקהל הצעיר, ואפילו דודים שלי המבוגרים יותר קפצו ברחבה. לפניו נפגשנו עם עוד 5 דיגיי׳ז שהומלצו לנו באופן אישי, שלא התלהבנו מאף אחד מהם, כבר היינו בטוחים שהבעיה בנו ושהפגישה הזו היא פייק וצריך כאילו להתלהב מהמוסיקה שמשמיעים, אבל לא, אל תוותרו עד שתמצאו חיבור עם הדיגייי הנכון!אלי אנרגטי בטירוף, רוקד ועף על העמדה כאילו הוא בעל השמחה, רק ממבט בו על העמדה קיבלנו מלא אנרגיות לרקוד.קיבלנו עליו מלאאא מחמאות תוך כדי האירוע ואחרי האירוע בכללל, רק שאלו מי זה הדיגייי המטורף שהיה. התחתנו ביום שני, היינו בטוחים שיגמר מהר אבל אנשים לא רצו ללכת! הוא פשוט הפך את האירוע שלנו לבלתי נשכח ❤️תודה לך אלי, היית טיל, מדהים, מוכשר, כיפי, שמחחחח! אוהבים אותך....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק