האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
וואו ועוד פעם וואו. התמונות מדהימות אני חושבת שהוא הצלם הכי טוב בארץ והוא שווה כל שקל! התמונות שלו פשוט מדוייקות, הוא תופס את הרגע בלי לביים יותר מידי, אבל כן "העמיד" אותנו גם כמה פעמים לתמונות יפות, אבל באמת שממש ממש בזרימה ובצחוקים והיה מדהים. אני לא ממש פוטוגנית ובן זוגי לא ממש אוהב להצטלם אבל היה לנו פשוט מושלם, באמת באמת אני בשוק מהתמונות. אני אוהבת ממש את העיצוב של סוף שהוא בהיר כזה וחי ולא מהעיצובים הקודרים שאני רואה לא מעט לאחרונה... באמת מדהים בעיניי. הוא גם הבנאדם הכי חמוד בעולם!!!!!! היה פשוט כיף איתו בצילומים בקטע אחר בחיים לא חשבתי שאדבר ככה על צלם! עוד באותו היום (!) בדרך למלון בערב שלחתי לו הודעה כי הוא באמת היה מדהים ועשה עבודה מושלמת. אני הכי ממליצה עליו בעולם!!!!...
תאריך קבלת השירות: 11/04/2025 אהבתי: סוף הכי קליל וזורם, כל האווירה איתו מהרגע שהגיע הייתה מדהימה והתמונות שהוא צילם מדברות בעד עצמן.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.