האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מי שמכירה אותי יודעת שאני בחיים לא יוצאת מרוצה מאיפור, ואני גם לא אחת מתאפרת הרבה ביום-יום… וזה היה אחד הדברים שהכי הלחיצו אותי בארגון החתונה.
ואז פגשתי את רחלי. כבר מאיפור הניסיון ועד ליום עצמו – היא הייתה פשוט מדהימה. קשובה, סבלנית, רגועה, בודקת בכל שלב שאני באמת אוהבת את מה שאני רואה, וגרמה לי לאט לאט לשחרר ולסמוך עליה בעיניים עצומות.
התוצאה? וואו אחד גדול 🤍 האיפור היה מושלם והחזיק כל הערב, השיער עם התוספות יצא נדיר, והכי חשוב – הליווי של רחלי היה מעל ומעבר. היא לא רק דאגה שאהיה הכי יפה שיש, אלא גם הייתה שם בשבילי – להרגיע, לעזור אפילו עם השמלה בחדר ההתארגנות, ולהפוך את כל החוויה להרבה יותר קלה ומשמחת.
אני באמת מרגישה שעשיתי את הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות בשבילי ביום החתונה שלי. אז אם אתן מחפשות מאפרת ומסרקת לחתונה או לכל אירוע – אל תחשבו פעמיים. רחלי פשוט מדהימה, מקצועית, נעימה, ונותנת את כל הלב. ממליצה עליה בחום ובאהבה ענקית ❤️...
תאריך קבלת השירות: 10/07/2025
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.